Er is een gast?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
ik luister gewoon mrmaccie bij dazzler
Tnxquote:
Schept wel verwarring ja als je daar woont en je wilt vertellen waar je woontquote:
Ga je ook over straat lopen met deze ghettoblaster?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga deze bluetooth speaker kopen voor erbij, kan ik ook wiebelen tijdens koken of was ophangen bij balkon. Anders moet ik de speakers in woonkamer of studeerkamer asociaal hard zetten om te kunnen horen met dichte keuken en afzuigkap op volvermogen![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9300000042185489/
Misschienquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ga je ook over straat lopen met deze ghettoblaster?
met ANC?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:05 schreef suzi1 het volgende:
welke oortjes zijn goed, dat je geen last heb van windgeluiden enzo?
Ik kan je deze aanradenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:05 schreef suzi1 het volgende:
welke oortjes zijn goed, dat je geen last heb van windgeluiden enzo?
ik stuur platje doorquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan moet je zeker dat gewei aanraden
Ik heb een Skullcandy ANC, maar wind wordt juist versterktquote:
en dikke pioneer DJ Speakers om thuis te wiebelenquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:09 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb galaxy buds voor onderweg en koptelefoon voor thuis
Of een Herman Karton subwooferquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dikke pioneer DJ Speakers om thuis te wiebelen
Oh... geen ervaring met ANC zelf trwnsquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb een Skullcandy ANC, maar wind wordt juist versterktGeen idee of dat met alle ANC koptelefoons is?
ja klopt jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dikke pioneer DJ Speakers om thuis te wiebelen
Ik heb dezequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:22 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb een syrincs m3-220 om te wiebelen
en mn XDJ-XZ is nog steeds niet gefixt
ik heb meerdere koptelefoonsquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb deze![]()
https://www.vikingdirect.(...)rison+Shopping_-_-NL
[ afbeelding ]
gekookt met de bloemkoolcurryquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:05 schreef suzi1 het volgende:
lekker met een krokant jasje frituren of wah
Ich bin dabeiquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 23:01 schreef suzi1 het volgende:
Officialdazzler wordt toch eens tijd voor een dazzler vinyl solo avond
Officialdazzler waarschijnlijk limburg, roermond ofzo
Is Limburg...Kan mij niet voorstellen dat het daar duur is.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:22 schreef suzi1 het volgende:
is het daar beetje goedkoop kopen, dan ga ik daar iemand laten wonen
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2022 13:41 schreef suzi1 het volgende:
grote kattenkamer. mogen jullie komen knuffen met ze ^x^
Ah zo...muziekje of iets op de achtergrond is altijd wel lekkerquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:39 schreef suzi1 het volgende:
https://www.twitch.tv/arptryx
niet echt iets voor jou volgens mij, engine. maar wel roestgevend zo voor slapen gaan of tijdens t eventuele in slaap vallen
Roestgevend, klinkt niet bestquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:39 schreef suzi1 het volgende:
https://www.twitch.tv/arptryx
niet echt iets voor jou volgens mij, engine. maar wel roestgevend zo voor slapen gaan of tijdens t eventuele in slaap vallen
Toch 100 kijkers... Haalt dazzler nietquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:40 schreef suzi1 het volgende:
die gast draait vaak 6 tot uur 12 achtereen of langer. last van slaaploosheden
Beetje stralen en je ziet er niks vanquote:Op woensdag 31 augustus 2022 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Roestgevend, klinkt niet best
Hey hey suziquote:
YouTube stuurt mij wel berichtje als het zover isquote:
Je kunt ze per kanaal instellen. Dat is wel handig want anders word je ook gek van die meldingen.quote:Op donderdag 1 september 2022 20:12 schreef suzi1 het volgende:
ik heb al die subscripties naar een mail die ik amper bekijk/gebruik van twitch en yt
dus dat schiet niet echt op hier
zit jij in de video?quote:Op vrijdag 2 september 2022 11:21 schreef engine het volgende:
Panic is van alle markten thuis. Zijn eigen decibel aftermovie.
Een collega deed een buce met mijn naam bij het mailenquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit jij in de video?
ik zag namelijk iemand met oranje tshirt![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een collega deed een buce met mijn naam bij het mailen
Goed bezig, dat wordt een comfortabele zit op de porseleinen troonquote:
door jou ben ik sinds kort ook over op de volkoren pastaquote:Op vrijdag 2 september 2022 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb geeneens normale pasta in huis, wel een hele voorraad volkoren
Bevalt het?quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
door jou ben ik sinds kort ook over op de volkoren pasta
Oh spuit 11quote:Op vrijdag 2 september 2022 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
jeeej ons erpel is live
https://www.twitch.tv/deejay_potato
Geen idee... Nog niet gezien... Moet de stream van vorige week nog terug kijken ookquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:05 schreef Schakeltopia het volgende:
maar loop jij nou in de after movie van smashed potatoes?
Heb haar net voor de tweede keer gevraagdquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Heb haar net voor de tweede keer gevraagd
driemaal is scheepsrechtquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:50 schreef engine het volgende:
[..]
Heb haar net voor de tweede keer gevraagd
Spijtig. Best wel een genot.quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat woord kennen we niet hier
Vorig weekend kon ze niet dus ik probeer mijn geluk nogmaalsquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2022 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Vorig weekend kon ze niet dus ik probeer mijn geluk nogmaals
GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 2 september 2022 20:56 schreef suzi1 het volgende:
dat hij eerst afrikaantjes moest helpen
X-Qlusive Holland morgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |