Dax index, cac40 index en s&p500quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:38 schreef Raw85 het volgende:
Deel je aandelenportefeuille eens dan. Ben wel benieuwd welke aandelen van je dan zoal zijn gestegen.
Van bitcoin heb ik de ballen verstand maar dat gaat momenteel ook niet echt lekker toch?
Zijn allemaal meer dan 3% gezakt het afgelopen half jaar, maar ok.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:44 schreef Welfareboy het volgende:
[..]
Dax index, cac40 index en s&p500
en daarbij is deze ts zogenaamd wajonger en hebben we ook nog eens te maken met inflatiequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 19:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zijn allemaal meer dan 3% gezakt het afgelopen half jaar, maar ok.
Het is niet veel dat ik heb minder dan ¤100k maar verdien er toch geld meequote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:06 schreef Raw85 het volgende:
[..]
en daarbij is deze ts zogenaamd wajonger en hebben we ook nog eens te maken met inflatie
nee, erg geloofwaardig is deze TS niet
Hoe doe je dat dan met een verlaging van meer dan 3% bij de genoemde indexen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:20 schreef Welfareboy het volgende:
[..]
Het is niet veel dat ik heb minder dan ¤100k maar verdien er toch geld mee
Door zijn medicatie niet te nemen en daardoor zijn fantasie de vrij loop te laten en dit stoer te verkondigen op het interwebsquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 20:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan met een verlaging van meer dan 3% bij de genoemde indexen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |