abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_205790295
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 08:54 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Andere tijden, inderdaad. Een degelijke oplossing kan enkel vóór het uitbreken van een conflict.
Precies een 'referendum' georganiseerd door Rusland is natuurlijk geen referendum. Dat is gewoon een farce om de Russische annexatie te legitimeren. Autocratische regimes als die van Poetin doen gewoon aan schijndemocratie. Feitelijk beslist de machthebber maar ze houden rituelen als 'verkiezingen' en 'referenda' in stand om te kunnen beweren dat ze democratisch opereren. Een democratie heeft echter heel wat meer nodig dan enkel die ritueeltjes natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:17:33 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205790315
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:13 schreef Monolith het volgende:

[..]
Precies een 'referendum' georganiseerd door Rusland is natuurlijk geen referendum. Dat is gewoon een farce om de Russische annexatie te legitimeren. Autocratische regimes als die van Poetin doen gewoon aan schijndemocratie. Feitelijk beslist de machthebber maar ze houden rituelen als 'verkiezingen' en 'referenda' in stand om te kunnen beweren dat ze democratisch opereren. Een democratie heeft echter heel wat meer nodig dan enkel die ritueeltjes natuurlijk.
Noord-Korea is ook een democratie :Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:19:32 #104
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205790328
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 08:54 schreef HSG het volgende:

[..]
Visueel inderdaad. Maar als je kijkt naar Oekraïne...hoeveel is het niet visueel?
Gezien de beweging van de frontlijn is veel van het kapotte UKR materiaal achter de Russische frontlinie terecht gekomen, mijn indruk is dat de Russen niet hun best doen om het te verbergen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:19:52 #105
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_205790333
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 08:53 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Andere situatie, andere tijden, maar ik had geen zin om daar de discussie over aan te gaan. Helaas net te laat geknipt

En nee, ik denk niet dat Friesland dat zomaar kan. Bron daarvoor?
Je moet de situatie natuurlijk wel een beetje "voorbereiden" op je referendum. Je laat Duitsland Groningen bezetten, daarna de bevolking uitmoorden/deporteren en vervangen door Duitsers en daarna organiseer je een referendum. Dat is een referendum in de beste Rusissche traditie.

In alles zie je de USSR roots van Putin. In de beste tradities van Jozef Stalin denkt hij te mogen beschikken over de levens van niet alleen alle Russen, maar ook alle voormalige koloniën en bezette gebieden. Alsof wij nog even ongevraagd orde op zaken gaan stellen in Suriname.
pi_205790351
https://twitter.com/Artis(...)408619466752/photo/1

En de versterkingen zijn ook onderweg.
pi_205790383
Ik las te snel !
pi_205790388
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:19 schreef zalkc het volgende:

[..]
Gezien de beweging van de frontlijn is veel van het kapotte UKR materiaal achter de Russische frontlinie terecht gekomen, mijn indruk is dat de Russen niet hun best doen om het te verbergen.
De toegang naar het internet en veel social media is voor de Russen geblokkeerd. Dan kan een reden zijn waarom er weinig kapot materieel van Oekraïne te zien is.

je ziet heel veel filmpjes van Oekraïne dat ze weer een Russische tank hebben uitgeschakeld maar de kans is groot dat elders weer twee Oekraïense tanks worden kapotgeschoten. Of drones die een bombardement uitvoeren maar ook Rusland heeft drones en daar zijn maar een paar filmpjes op het internet te vinden die een bombardement op Oekraïense doelen uitvoeren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:27:32 #109
8369 speknek
Another day another slay
pi_205790392
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:21 schreef kevinrsd het volgende:
https://twitter.com/Artis(...)408619466752/photo/1

En de versterkingen zijn ook onderweg.
Hoe bedoel je zijn onderweg? Dat bericht is 5 dagen oud.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:28:01 #110
8369 speknek
Another day another slay
pi_205790396
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:27 schreef HSG het volgende:

[..]
De toegang naar het internet en veel social media is voor de Russen geblokkeerd. Dan kan een reden zijn waarom er weinig kapot materieel van Oekraïne te zien is.

je ziet heel veel filmpjes van Oekraïne dat ze weer een Russische tank hebben uitgeschakeld maar de kans is groot dat elders weer twee Oekraïense tanks worden kapotgeschoten. Of drones die een bombardement uitvoeren maar ook Rusland heeft drones en daar zijn maar een paar filmpjes op het internet te vinden die een bombardement op Oekraïense doelen uitvoeren.
:O zeg dan niks.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205790412
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:28 schreef speknek het volgende:

[..]
:O zeg dan niks.
:O Mensen zoals jij. Misschien kun jij hier maar beter niet zijn.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:36:11 #112
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205790441
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:27 schreef HSG het volgende:

[..]
De toegang naar het internet en veel social media is voor de Russen geblokkeerd. Dan kan een reden zijn waarom er weinig kapot materieel van Oekraïne te zien is.

je ziet heel veel filmpjes van Oekraïne dat ze weer een Russische tank hebben uitgeschakeld maar de kans is groot dat elders weer twee Oekraïense tanks worden kapotgeschoten. Of drones die een bombardement uitvoeren maar ook Rusland heeft drones en daar zijn maar een paar filmpjes op het internet te vinden die een bombardement op Oekraïense doelen uitvoeren.
Ik denk dat het aannemelijker is dat ze niet zoveel hebben wat je kon stukschieten. UKR had voor de oorlog 'maar' 1500 tanks, nu is er wel iets aangevoerd maar het zal niet zo zijn dat ze er al 5000 hadden kunnen verliezen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:36:56 #113
8369 speknek
Another day another slay
pi_205790445
Een verklaring waarom Rusland denkt dat ze al heel veel HIMARS opgeblazen hebben?
twitter


quote:
The Ukrainian decoys are made out of wood but can be indistinguishable from an artillery battery through the lens of Russian drones, which transmit their locations to naval cruise missile carriers in the Black Sea.

“When the UAVs see the battery, it’s like a VIP target,” said a senior Ukrainian official, referring to unmanned aerial vehicles encountering long-range artillery replicas.

After a few weeks in the field, the decoys drew at least 10 Kalibr cruise missiles, an initial success that led Ukraine to expand the production of the replicas for broader use, said the senior Ukrainian official, who like others spoke on the condition of anonymity to discuss sensitive military matters.
quote:
“They’ve claimed to have hit more HIMARS than we have even sent,” one U.S. diplomat observed.
quote:
Nearly every week, Shoigu and other Russian defense officials announce new successful strikes on Western-supplied rocket systems, including the lighter-weight U.S.-made HIMARS.

Earlier this month, a Pentagon spokesman categorically denied Russia’s claims, declaring all U.S.-provided HIMARS accounted for.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205790451
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:27 schreef HSG het volgende:

[..]
De toegang naar het internet en veel social media is voor de Russen geblokkeerd. Dan kan een reden zijn waarom er weinig kapot materieel van Oekraïne te zien is.

je ziet heel veel filmpjes van Oekraïne dat ze weer een Russische tank hebben uitgeschakeld maar de kans is groot dat elders weer twee Oekraïense tanks worden kapotgeschoten. Of drones die een bombardement uitvoeren maar ook Rusland heeft drones en daar zijn maar een paar filmpjes op het internet te vinden die een bombardement op Oekraïense doelen uitvoeren.
Onzin natuurlijk, als er beelden zouden zijn van ontploffende Oekraïense tanks etc zorgt het Russische trollenleger wel dat het op social media etc verschijnt. Daar hebben ze echt geen burgers voor nodig lol.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:38:31 #115
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205790456
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 21:30 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hoe meer ik leer over die Kazachen, hoe sympathieker ik ze vind.
En dat had ik eigenlijk niet verwacht. Zeker niet omdat recent nog Russische militairen orde op zaken kwamen stellen daar. Ze zijn niet neutraal maar veroordelen de invasie gewoon. De dikke middelvinger naar Poetin is echt GENOT :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:39:47 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205790466
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:37 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk, als er beelden zouden zijn van ontploffende Oekraïense tanks etc zorgt het Russische trollenleger wel dat het op social media etc verschijnt. Daar hebben ze echt geen burgers voor nodig lol.
Dit dus. Als er beelden van zijn, dan gaan de Russen die 100% uitbuiten voor hun propaganda.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205790487
https://twitter.com/TimesRadio/status/1562516439566786560

Richard als hij het opperbevel zou hebben gevoerd tijdens de tweede wereldoorlog: '"We zitten in een patstelling langs de Normandische kust, beter dat we nu vrede sluiten met Hitler"...
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:43:59 #118
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205790496
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:42 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/TimesRadio/status/1562516439566786560

Richard als hij het opperbevel zou hebben gevoerd tijdens de tweede wereldoorlog: '"We zitten in een patstelling langs de Normandische kust, beter dat we nu vrede sluiten met Hitler"...
Dit kan niet echt zijn toch?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205790514
quote:
84s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:43 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dit kan niet echt zijn toch?
Jawel. Het is zogenaamde 'realpolitik'. Dat toepassen op dit conflict laat alleen vooral wereldvreemdheid zien.

Want over welke vrede heb je het? een toegift van Oekraïne aan Rusland is geen stap naar de vrede, gezien Putin en zijn handlangers Oekraïne niet als een staat zien.
pi_205790519
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:36 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ik denk dat het aannemelijker is dat ze niet zoveel hebben wat je kon stukschieten. UKR had voor de oorlog 'maar' 1500 tanks, nu is er wel iets aangevoerd maar het zal niet zo zijn dat ze er al 5000 hadden kunnen verliezen.
Ze hebben ook een behoorlijk nummer aan Russische tanks gejat. Veel Russische tanks zijn niet vernietigd maar achtergelaten omdat ze b.v. zonder brandstof kwamen te zitten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:51:31 #121
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205790537
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:48 schreef HSG het volgende:

[..]
Ze hebben ook een behoorlijk nummer aan Russische tanks gejat. Veel Russische tanks zijn niet vernietigd maar achtergelaten omdat ze b.v. zonder brandstof kwamen te zitten.
Ik zie dat niet als een verlies voor UKR als die uiteindelijk worden vernietigd, eerlijk gezegd. Misschien dat ik het als een +1 aan beide kanten zie ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:59:35 #122
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_205790584
twitter


Zuiden lijkt wel op te schieten, maar ja, wat is waar.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_205790629
https://twitter.com/Animosteles/status/1564521588589940741

Kharkov is officieel in handen van Russische troepen.
pi_205790643
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 10:06 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/Animosteles/status/1564521588589940741

Kharkov is officieel in handen van Russische troepen.
Niet Kharkoy, wel het plaatsje Udy.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205790646
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 00:50 schreef riazop het volgende:
Volgens Alexander Mercouris krijgt de UA vreselijk op hun donder momenteel

Ga jij nog reageren op het de vragen en antwoorden die ik je gesteld heb?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')