quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
Ga niet eens beginnen met lezen.
Zorg eerst maar voor een fatsoenlijke tekstopmaak
quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
Zolang ze maar niet naar Ter Apel komt, kan dit nog.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:42 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb een tante in Marokko en die komt hiep hoi...
Kan dit nummer nog?
nederland is niet meer wat het geweest is zelfs de klimaat niet!quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:23 schreef viezerik_ het volgende:
eerst pakken ze onze zwarte piet af, nu weer die poepchinezen
Wie is dat nou weer?quote:
bedankt vriend. ben er helamaal klaar mee met die wok figuren!!!!quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:59 schreef Pendule het volgende:
De meerderheid van Nederland is (nog) gewoon blank, daar heeft import zich maar gewoon aan aan te passen. Heel simpel. Jullie cultuur is jullie cultuur en daar heeft dit schijtvolk zich gewoon aan aan te passen.
Komt alleen maar door dat schijtvolk met een grote bek die eventjes denkt alles hier maar te kunnen veranderen.
Zou wat zijn, ik stel mijn woning beschikbaar voor onderdak aan daklozen en dan gaan zij eventjes bepalen wat er allemaal in mijn huis gebeurd. Dacht het dus even niet. Dit is namelijk hetzelfde principe.
Meer dan terechte klacht.
Nu ik aan dat liedje denk herinner ik mij dat we dat op de basisschool altijd zongen ook ja. We hadden toen een Chinees in de klas die vrolijk meedeed.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:32 schreef Rugdopey het volgende:
kom net terug van de verjaardag van mn neefje delano schat van een mannetje net 5 geworden. wij gingen daar met zn allen natuurlijk zingen eerst gewoon lang zal ze leven dan happy birthday. dat ik haak nog ff in met een oude klasiener die vroeger werd gezongen bij ons in de klas: hankie pankie sjanghaiiii... begint ineens mn tante te brullen "ennnn dat mag je niet zeggen want dat is discriminatie en margarinatie blablabla" en dat ik niet meedenkt met diversiteit en inclusiteit en conclusiteit weet ik veel wat. al die kinderen natuurlijk huilen omdat die tante zo staat te schreeuwen tegen mijn. toen deed ik net of ik naar de wc moest heb daar ff paar minuten op mn telefoon gechilt toen ik terug kwam was iedereen weer in gesprek maar ik dacht hier heb ik geen zin in!!! dat mens niet meer aangekeken de hele middag na mn taartje in de tuin een peuk gerookt toen ook vieze blikken nu weer lekker thuis. klacht lijkt me duidelijk
Dit vat het weer mooi samen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Jouw tante moet haar tyfushoerensmoel houden vuile woke slet
Gestopt met lezen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:32 schreef Rugdopey het volgende:
kom net terug van de verjaardag van mn neefje delano
Ik ben toevallig meertalig dus ik zal even mijn best doen om hier chocola van te maken.quote:Op maandag 29 augustus 2022 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
Hij had op z'n minst een cadeautje mee kunnen brengen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:51 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben toevallig meertalig dus ik zal even mijn best doen om hier chocola van te maken.
------------------------
Geachte lezer.
Ik kom net terug van de verjaardag van mijn neefje Delano. Deze jongen is gewoon een schat van een mannetje en hij is net 5 geworden.
Wij gingen natuurlijk zingen voor deze jonge prins. Als eerste "Lang Zal Ze Leven" en toen (uiteraard op exact dezelfde melodie) "Happy Birthday" wegens de hipheid van het tweetalig inzetten van verjaardagsrituelen. Dit zag ik uiteraard als kans om nog even in te haken met een oude (voor mij nostalgische) klassieker die vroeger werd gezongen bij ons in de klas. Namelijk "Hankie Pankie Shanghai".
Ik was nog niet eens voorbij het eerste couplet toen mijn tante een zeer luidruchtig protest afvuurde: "Dat mag je niet zingen want dat is discriminatie en marginalisatie!" alsmede de beschuldiging "dat ik niet meedenk met diversiteit en inclusiviteit" etcetera.
Dit luidruchtige betoog van mijn tante richting mijn persoon bracht de aanwezige kinderen natuurlijk aan het huilen. Ik bedacht snel een sluw excuus om mij los te weken uit die situatie door te doen alsof ik naar het toilet moest. Aldaar heb daar enkele minuten gekozen om mij te laten vermaken door mijn telefoon (mijzelf kennende waarschijnlijk het scrollen door karig geklede dames op Instagram). Echter toen ik terug kwam was er een flinke discussie losgebarsten tussen de aanwezige volwassenen.
Dit zat mij tegen en ik heb mijn tante de hele middag niet meer aangekeken. Uiteraard heb ik nog wel een puntje van de verjaardagstaart opgepeuzeld en in de tuin een kankerstokkie gerookt. Dit moest ik echter ondergaan met vieze blikken van genodigden.
Reedsch ben ik weer lekker thuis. De klacht benodigt denk ik geen nadere verklaring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |