abonnement Unibet Coolblue
pi_205785126
quote:
88s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
graties is niet duur _O_
Ik dacht dat goedkoop duurkoop was.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 29 augustus 2022 @ 16:24:01 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205785143
neem aan dat het geen goedkope installaties zijn, ze hoeven alleen de rekening niet (helemaal?) te betalen omdat Poetin vrienden moet kopen tegenwoordig :P
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205785154
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:17 schreef Korenfok het volgende:

[..]
dat wordt vooral geroepen door pro rusland adapten, die dit argument toen steeds aanhaalde, en vrije en open verkieizingen is altijd beter als poetin en zeker meer gerand tot vrede.
Als het volk geneigd is tot het etno fascisme maakt het vrij weinig uit of er vrije verkiezingen zijn of niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205785171
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:06 schreef Slayage het volgende:

[..]
Helaas gaat het Russische etno fascisme heel diep. Die Kamil galeev heeft me aardig wat inzichten gegeven over de Russische psyche /maatschappij. Dat bv zo'n "liberaal" als Navalny ook besmet door het Russische etno fascisme en dat het geen vooruitgang zal zijn als zijn kliek het Kremlin zou overnemen van de Putin kliek.
Zit die Zjirinovski daar trouwens nog in de politiek? Dat was helemaal een schertsfiguur, die riep openlijk op tot de vernietiging van Turkije omdat die ooit in een ver verleden het lef hebben gehad Rusland aan te vallen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205785180
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:26 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zit die Zjirinovski daar trouwens nog in de politiek?
is net dood
pi_205785185
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:04 schreef Mr.Sandman het volgende:
Letterlijk overal ter wereld worden oorlogen voornamelijk uitgevochten door de armen, de zwaksten en in het algemeen de mensen waar men het minst om geeft.
Zo denk ik vaak nog met weemoed terug aan de slag om de Grebbeberg, waar een elite-eenheid van peuters en kleuters uit de nabij gelegen weeshuizen, dapper weerstand bood aan de oprukkende hordes van Duitse bejaarden met hun overmacht aan rollators.

Om maar te zwijgen van de landing op Omahabeach van de complete gestichts-populatie van Engeland.
quote:
Zoek bijvoorbeeld maar eens op welke mensen er in Oekranie, zelfs nu nog, uit worden gesloten voor de algehele mobilisatie.
Zoek zelf maar. En kom het dan maar vertellen met bron. Dan zal ik het lezen.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_205785186
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:26 schreef Hathor het volgende:

[..]
Zit die Zjirinovski daar trouwens nog in de politiek? Dat was helemaal een schertsfiguur, die riep openlijk op tot de vernietiging van Turkije omdat die ooit in een ver verleden het lef hebben gehad Rusland aan te vallen. :')
Die clown is overleden recentelijk.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205785198
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:59 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Die wij hebben gecensureerd, bedoel je die?
Nee, die kun je gewoon ontvangen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 29 augustus 2022 @ 16:30:27 #159
236264 crew  capricia
pi_205785205
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 15:47 schreef capricia het volgende:
Grey zone (Wagner dus) rapporteert succesvolle aanvallen door het Oekraïnse leger:
[..]
https://t.me/grey_zone/14816
twitter

O+
Definitely not CIA
pi_205785218
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:28 schreef OllieA het volgende:

[..]
Zo denk ik vaak nog met weemoed terug aan de slag om de Grebbeberg, waar een elite-eenheid van peuters en kleuters uit de nabij gelegen weeshuizen, dapper weerstand bood aan de oprukkende hordes van Duitse bejaarden met hun overmacht aan rollators.

Om maar te zwijgen van de landing op Omahabeach van de complete gestichts-populatie van Engeland.
[..]
Zoek zelf maar. En kom het dan maar vertellen met bron. Dan zal ik het lezen.
Jij denkt dat de rijken en welgestelden en de kinderen daarvan voorop liepen op D-Day?

Echt?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205785230
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, die kun je gewoon ontvangen.
Alles kan.

Feit blijf staan, Russische staatstelevisie wordt actief geweerd en daar is (terecht!) veel kritiek op geweest.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205785236
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:04 schreef Mr.Sandman het volgende:
Letterlijk overal ter wereld worden oorlogen voornamelijk uitgevochten door de armen, de zwaksten en in het algemeen de mensen waar men het minst om geeft.

Zoek bijvoorbeeld maar eens op welke mensen er in Oekranie, zelfs nu nog, uit worden gesloten voor de algehele mobilisatie.
In het Oekraiense leger vechten ook veel mensen uit de middenklasse mee. Mannen met goede banen. Ook een vriend van mijn vriendin welke advocaat is moet meevechten. Die zit ergens bij Mykolaiv. Denk dat dat bij Rusland anders werkt, maargoed, die staan er ook met andere redenen in.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 29 augustus 2022 @ 16:36:52 #163
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205785243
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:35 schreef Joppiez het volgende:

[..]
In het Oekraiense leger vechten ook veel mensen uit de middenklasse mee. Mannen met goede banen. Ook een vriend van mijn vriendin welke advocaat is moet meevechten. Die zit ergens bij Mykolaiv. Denk dat dat bij Rusland anders werkt, maargoed, die staan er ook met andere redenen in.
In Rusland heb je dan ook nog geen mobilisatie.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_205785256
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:35 schreef Joppiez het volgende:

[..]
In het Oekraiense leger vechten ook veel mensen uit de middenklasse mee. Mannen met goede banen. Ook een vriend van mijn vriendin welke advocaat is moet meevechten. Die zit ergens bij Mykolaiv. Denk dat dat bij Rusland anders werkt, maargoed, die staan er ook met andere redenen in.
Klopt, logisch gevolg voor de middenklasse door de algehele mobilisatie.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205785261
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:35 schreef Joppiez het volgende:

[..]
In het Oekraiense leger vechten ook veel mensen uit de middenklasse mee. Mannen met goede banen. Ook een vriend van mijn vriendin welke advocaat is moet meevechten. Die zit ergens bij Mykolaiv. Denk dat dat bij Rusland anders werkt, maargoed, die staan er ook met andere redenen in.
Ook in het Russische leger zit een deel middenklasse. Ook daar zijn ideologisch begeesterde militairen present.

De vraag is hoe het moreel van UA blijft als men aan het front doorkrijgt wie er op de terrasjes in Kiev zitten en de mobilisatierondes ontlopen.
  Moderator maandag 29 augustus 2022 @ 16:41:56 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205785274
dat weten ze echt wel hoor

It ain't me, it ain't me
I ain't no fortunate one, no, no, no
It ain't me, it ain't me
I ain't no fortunate son, no, no, no
It ain't me, it ain't me...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205785278
I ain't no senators son, son.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator maandag 29 augustus 2022 @ 16:43:11 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205785280
Mr.Spuitelf
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205785281
De vraag is hoe het moreel van Rusland blijft als men aan het front doorkrijgt wie er op de terrasjes in Moskou zitten en de mobilisatierondes ontlopen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 29 augustus 2022 @ 16:43:34 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_205785283
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:43 schreef xpompompomx het volgende:
De vraag is hoe het moreel van Rusland blijft als men aan het front doorkrijgt wie er op de terrasjes in Moskou zitten en de mobilisatierondes ontlopen.
quote:
88s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:41 schreef sp3c het volgende:
dat weten ze echt wel hoor

It ain't me, it ain't me
I ain't no fortunate one, no, no, no
It ain't me, it ain't me
I ain't no fortunate son, no, no, no
It ain't me, it ain't me...

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_205785298
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:38 schreef riazop het volgende:

[..]
Ook in het Russische leger zit een deel middenklasse. Ook daar zijn ideologisch begeesterde militairen present.

De vraag is hoe het moreel van UA blijft als men aan het front doorkrijgt wie er op de terrasjes in Kiev zitten en de mobilisatierondes ontlopen.
Dat heb je al vanaf dag 0 en dat wordt gewoon geaccepteerd. Dat heb je overigens altijd wel, in Rusland gaat het leven ook door.
pi_205785307
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:34 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Alles kan.

Feit blijf staan, Russische staatstelevisie wordt actief geweerd en daar is (terecht!) veel kritiek op geweest.
Dat is onjuist, de Russische staats tv wordt niet actief geweerd.
Je kunt het gewoon ontvangen, en het is ook vaak onderwerp van gesprek vanwege de absurde uitspraken die er op gedaan worden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205785332
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is onjuist, de Russische staats tv wordt niet actief geweerd.
Je kunt het gewoon ontvangen, en het is ook vaak onderwerp van gesprek vanwege de absurde uitspraken die er op gedaan worden.
:D Wat is jouw definitie van actief weren dan?

Stel je dat je met een Nederland ip-adres op dit moment de Russische staatstelevisie kunt ontvangen?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_205785358
quote:
2s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:43 schreef xpompompomx het volgende:
De vraag is hoe het moreel van Rusland blijft als men aan het front doorkrijgt wie er op de terrasjes in Moskou zitten en de mobilisatierondes ontlopen.
Dat weten ze al want de ruski's hebben een vrijwilligersleger
pi_205785381
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:55 schreef riazop het volgende:

[..]
Dat weten ze al want de ruski's hebben een vrijwilligersleger
Over een tijdje kunnen we wellicht tegen onze kinderen zeggen dat ze dat hadden O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')