Het gaat mij ook niet om de tijdwinst, ik vind 120/130 een prettige snelheid om te rijden meer ontspannen en relaxt dan 100.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:36 schreef PS. het volgende:
Ik vind 100 meestal een prima snelheid, ook na 19:00.
Je rijdt veel relaxter, minder gespannen, minder verbruik, en je komt amper later aan op je bestemming.
En als er dan iemand 95 voor mij rijdt haal ik in met 105 je. Gewoon relaxt. Terwijl jij daar je bloed laat koken.
Weet zeker dat ik een veel fijner leven heb
Ook dat jaquote:Op maandag 29 augustus 2022 09:09 schreef Metalfrost het volgende:
Ik denk dat de frustraties elders in je leven zitten als je je druk moet maken over het wel en wee in het verkeer.
Voor die strook heb ik ook wegenbelasting betaald.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Niet met 130 over de vluchtstrook knallen als er een slak met 100 op links hangt, ongeacht het tijdstip
Asfalt is asfalt
Genauquote:Op maandag 29 augustus 2022 15:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Voor die strook heb ik ook wegenbelasting betaald.
Ik ga er zelfs van slingeren, wat een kud snelheid.quote:Op maandag 29 augustus 2022 09:36 schreef PS. het volgende:
Ik vind 100 meestal een prima snelheid, ook na 19:00.
Je rijdt veel relaxter, minder gespannen, minder verbruik, en je komt amper later aan op je bestemming.
En als er dan iemand 95 voor mij rijdt haal ik in met 105 je. Gewoon relaxt. Terwijl jij daar je bloed laat koken.
Weet zeker dat ik een veel fijner leven heb
Heb je geen lane assist?quote:Op maandag 29 augustus 2022 18:46 schreef Nismo1991 het volgende:
[..]
Ik ga er zelfs van slingeren, wat een kud snelheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |