En je houdt ook nog van badeendjes. Wat een droomvrouw ben je ook.quote:
Daar kan je alleen maar van dromenquote:Op zondag 28 augustus 2022 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En je houdt ook nog van badeendjes. Wat een droomvrouw ben je ook.
Kreng.quote:Op zondag 28 augustus 2022 19:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kan je alleen maar van dromen
Lieffffquote:
Vrouwen die beginnen met denken kramen de raarste dingen eruitquote:
Ze is zelf...quote:
Idd, die hebben daarvoor geen drank nodig.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen die beginnen met denken kramen de raarste dingen eruit
Dat zeker. 😉quote:
In drank zitten vrouwelijke hormonen. Als je er teveel van drinkt kun je niet meer fatsoenlijk rijden, kraam je de raarste dingen uit en doe je de meest stomme dingen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, die hebben daarvoor geen drank nodig.
Jij ook wel, naja een beetje dan.quote:
Oh echt, dacht dat mannen daar last van hadden. Maar ben denk ik in de war, want dat doen mannen die naar sport kijkenquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrouwen die beginnen met denken kramen de raarste dingen eruit
Klopt, ik kijk nooit naar sport en zeg ook nooit wat raars.quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh echt, dacht dat mannen daar last van hadden. Maar ben denk ik in de war, want dat doen mannen die naar sport kijken
Stil maarquote:Op zondag 28 augustus 2022 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In drank zitten vrouwelijke hormonen. Als je er teveel van drinkt kun je niet meer fatsoenlijk rijden, kraam je de raarste dingen uit en doe je de meest stomme dingen.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 20:16 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Greysie allermachtigste top TT Queen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |