Ik eet het gewoon op hoorquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat je overhoud kun je in de koelkast bewaren
al een diëtist ingeschakeld?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik eet het gewoon op hoor
Maar volgens mijn voedingsapp dinges ben ik weer eens veel te hard gegaan op de koolhydraten en niet hard genoeg op de andere twee. Al heb ik zo mijn vermoeden dat wat ie vermeldt voor spaghetti niet klopt.
Nee, dokters zijn eng en duur.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
al een diëtist ingeschakeld?
Vooral als het een beschuitje op bed is.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb
Is ontbijt op bed
Al die zooi op de slaapkamer
Lekker romantisch hè
Ik snap dat in bed eten ook niet, je bent toch geen zieke die niet mobiel is?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb
Is ontbijt op bed
Al die zooi op de slaapkamer
Lekker romantisch hè
Nattekad die mij uitdaagt, dan zie ik dit voor mequote:
Je weet dat dit niet een al te slimme opmerking is.quote:
Met hagelslagquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als het een beschuitje op bed is.
Met zo'n figuur kan je geen waterpolo spelen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nattekad die mij uitdaagt, dan zie ik dit voor me
[ afbeelding ]
Denk het ook.Los je het alleen op of moeten we mobiliseren?quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nattekad die mij uitdaagt, dan zie ik dit voor me
[ afbeelding ]
Zie m'n post hierbovenquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk het ook.Los je het alleen op of moeten we mobiliseren?
quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik klap liever dubbele QP als ik bij McD ben
Lekker broccoli.quote:Op zondag 28 augustus 2022 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ] hier spreekt de groente politie! [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
het heeft maar liefst twee plakken augurk hequote:Op zondag 28 augustus 2022 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ] hier spreekt de groente politie! [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oke dan is het goedquote:Op zondag 28 augustus 2022 22:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het heeft maar liefst twee plakken augurk he
Hoeveel groente zat er op jou pozza eigenlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |