abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_553349
tja, soms zit je wel eens in een situatie waarin je niet weet wat je moet zeggen, en soms loop je tegen stiltes aan in gesprekjes of je zit in een doodlopend gesprek met iemand. Ik vraag me nou af wanneer ben je gezellig en wat maakt je gezellig? Het praten over verschillende onderwerpen of het mixen van onderwerpen en humor?

Er lopen mensen die heel gezellig zijn, en er zijn mensen die zo stil zijn.

vrijdag 15 december 2000 @ 01:50:22 #2
4368 MadJack
freak of nature
pi_553814
quote:
Op 14 december 2000 23:39 schreef Buitenbeitsertje het volgende:
tja, soms zit je wel eens in een situatie waarin je niet weet wat je moet zeggen, en soms loop je tegen stiltes aan in gesprekjes of je zit in een doodlopend gesprek met iemand. Ik vraag me nou af wanneer ben je gezellig en wat maakt je gezellig? Het praten over verschillende onderwerpen of het mixen van onderwerpen en humor?

Er lopen mensen die heel gezellig zijn, en er zijn mensen die zo stil zijn.

Stille mensen zijn irritant... mensen die zichzelf te graag horen praten ook trouwens

Gezelligheid is ook een kwestie van vertrouwen... je zult het eerder gezellig vinden met iemand (iemanden) waarbij je je op je gemak voelt.

"When you dig up God's little acre, you lose all peace of mind, you stare into the distance, looking for a sign. But that sign it never comes babe, your wishes won't come true. You keep praying for the rain while the sun beats down on you."
pi_553824
Probeer gezellig mee te doen of iets, ga niet als een lantaarnpaal er staan en luisteren want dat vinden mensen niet al te fijn.
  vrijdag 15 december 2000 @ 09:36:47 #4
7049 Logos
Nothing's Impossible
pi_554164
Gezellig kan veel dingen zijn. In het buitenland bestaat het woord niet eens.

Woorden als "Cosy", of "Argeable" worden gebruikt om een aangename situatie te beschrijven, maar komen niet in de buurt van "gezellig", wat toch net weer even iets intiemer is in dat geval.
Ga maar eens buitenlandse woorden zoeken die in de buurt komen van "gezellig" dan weet je meteen wat het betekent.

Het vuiltje in je oog dat je er maar niet uit krijgt.
  vrijdag 15 december 2000 @ 19:45:45 #5
6979 Rat
Wel zo gezellig!
pi_556187
Gezellig? Een rat.
Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.
  Redactie Frontpage vrijdag 15 december 2000 @ 19:56:52 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_556215
Iets waar je je bij op je gemak voelt en iets van innerlijke rust en warmte?
pi_556236
Nederlander zijn.
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  vrijdag 15 december 2000 @ 20:06:07 #8
6979 Rat
Wel zo gezellig!
pi_556242
quote:
Op 15 december 2000 20:04 schreef Priscella het volgende:
Nederlander zijn.
DISCRIMINATIE!!!
Wie een kuil graaft voor een ander, wordt moe.
pi_556537
Wat zou je bijvoorbeeld moeten zeggen als je niet weet wat je moet zeggen als iemand wat zegt tegen je?

Soms heb je wel eens dat iemand voor de grap iets zegt, en hoopt dat je niets terug kan zeggen. Het zou mooi zijn als je wist wat je terug kon zeggen.

pi_556558
quote:
Op 15 december 2000 20:06 schreef Rat het volgende:
DISCRIMINATIE!!!
Gezellig!
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')