abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 zondag 4 september 2022 @ 17:58:04 #76
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205845687
Hij dacht waarschijnlijk dat wanneer zoiets werkt bij Lindsey Graham het ook zal werken bij Macron.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 4 september 2022 @ 21:43:08 #77
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205848150
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2022 17:58 schreef Ulx het volgende:
Hij dacht waarschijnlijk dat wanneer zoiets werkt bij Lindsey Graham het ook zal werken bij Macron.
Dompromat
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205874543
Material on foreign nation’s nuclear capabilities seized at Trump’s Mar-a-Lago
Some seized documents were so closely held, only the president, a Cabinet-level or near-Cabinet level official could authorize others to know
https://www.washingtonpos(...)p-nuclear-documents/

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 7 september 2022 @ 08:19:01 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_205874589
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2022 08:05 schreef Aether het volgende:
Material on foreign nation’s nuclear capabilities seized at Trump’s Mar-a-Lago
Some seized documents were so closely held, only the president, a Cabinet-level or near-Cabinet level official could authorize others to know
https://www.washingtonpos(...)p-nuclear-documents/

[ twitter ]
Zeg maar dag naar je 2e termijn _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 7 september 2022 @ 08:24:12 #80
19840 Libris
Live from Singapore
pi_205874609
Het begint onvermijdelijk te worden dat hij wordt gearresteerd.
  woensdag 7 september 2022 @ 10:57:21 #81
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205876125
Israel :Y

https://www.hln.be/buiten(...)bij-trump~ae93966c2/

Document over nucleaire macht buitenlandse regering gevonden bij Trump

FBI-agenten hebben vorige maand tijdens de huiszoeking in de woning van oud-president Donald Trump een document gevonden dat de militaire verdediging, inclusief nucleaire macht, van een buitenlandse regering beschrijft. Dat meldt The Washington Post op basis van anonieme bronnen. Om welk land het gaat, wordt niet gemeld.



Donald Trump

Sommige in beslag genomen stukken beschrijven volgens de krant uiterst geheime Amerikaanse operaties die zo streng worden bewaakt dat slechts een handjevol mensen van de inhoud op de hoogte is. Alleen de president, enkele leden van het kabinet of een ambtenaar op bijna kabinetsniveau kunnen andere overheidsmedewerkers machtigen om toegang tot deze informatie te krijgen.

Begin augustus werden meer dan 11.000 overheidsdocumenten gevonden in Mar-a-Lago in Palm Beach, Trumps resort in Florida. Die lagen zowel in dozen in een opslagruimte als in het persoonlijke kantoor van de oud-president. Verder werden tientallen lege mappen aangetroffen, waaronder 48 met het opschrift "geclassificeerd". Dit roept de vraag op of alle verdwenen documenten boven water zijn gekomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 07-09-2022 11:15:03 ]
  woensdag 7 september 2022 @ 10:58:24 #82
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 7 september 2022 @ 11:12:09 #83
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205876296
Jared Kushner had in de Trump regeringsperiode de verantwoordelijkheid voor het middenoosten.
En zijn bedrijf kreeg in 2021 een investering van 2 miljard van Saudi Arabie.
Wat voor informatie is interessant voor 2 miljard?

De nucleaire geheimen van Israel zijn relevanter dan die van Rusland, Noord Korea of Iran.

[ Bericht 12% gewijzigd door slashdotter3 op 07-09-2022 11:21:31 ]
pi_205876500
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Jared Kushner had in de Trump regeringsperiode de verantwoordelijkheid voor het middenoosten.
En zijn bedrijf kreeg in 2021 een investering van 2 miljard van Saudi Arabie.
Wat voor informatie is interessant voor 2 miljard?

De nucleaire geheimen van Israel zijn relevanter dan die van Rusland, Noord Korea of Iran.
SA heeft al jaren een proxy nucleair arsenaal. Wie heeft Pakistan zijn atoombommen betaald denk je?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Overall beste user 2022 woensdag 7 september 2022 @ 11:30:11 #85
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205876547
Gelukkig voor Trump vond de rechter het risico op reputatieschade voor Trump belangrijker.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_205879593
48 lege mappen, en wat er in gezeten heeft kan niet achterhaald worden?
dus de inhoud wordt niet gemist?
wat een zootje
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_205879743
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 16:20 schreef eigendeegcookie het volgende:
48 lege mappen, en wat er in gezeten heeft kan niet achterhaald worden?
dus de inhoud wordt niet gemist?
wat een zootje
Ik had eigenlijk wel verwacht dat op elke map een unieke code zou staan om deze mappen te kunnen traceren en iets over de inhoud te kunnen weten aan de hand van die code. Of gaat Amerika gewoon heel slecht met zulke gegevens om?
pi_205879917
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 16:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat op elke map een unieke code zou staan om deze mappen te kunnen traceren en iets over de inhoud te kunnen weten aan de hand van die code. Of gaat Amerika gewoon heel slecht met zulke gegevens om?
Die mappen eromheen worden alleen gebruikt als documenten vervoerd worden zoals bij briefings van de president dus ...

Draadje:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205880074
quote:
6s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:00 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Die mappen eromheen worden alleen gebruikt als documenten vervoerd worden zoals bij briefings van de president dus ...

Draadje:

[ twitter ]
ok, dus dat zijn transportmappen.
maar dan nog: waarom zou je geheime documenten printen in zulke grote hoeveelheden dat ze niet gemist worden?
uiteindelijk lukt altijd alles
  woensdag 7 september 2022 @ 19:55:03 #90
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_205882475
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 11:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Jared Kushner had in de Trump regeringsperiode de verantwoordelijkheid voor het middenoosten.
En zijn bedrijf kreeg in 2021 een investering van 2 miljard van Saudi Arabie.
Wat voor informatie is interessant voor 2 miljard?

De nucleaire geheimen van Israel zijn relevanter dan die van Rusland, Noord Korea of Iran.
Dit dus, er gaan een hoop koppen rollen, ben ik bang.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_205882985
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:19 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]
ok, dus dat zijn transportmappen.
maar dan nog: waarom zou je geheime documenten printen in zulke grote hoeveelheden dat ze niet gemist worden?
Vraag het me ook af. Als je dan toch staatsgeheimen mee neemt, waarom niet gewoon een fotootje nemen en de documenten achter laten? Zou kunnen dat hij wilde dat de overheid de betreffende documenten niet had, of om mee te pochen naar anderen of zoiets vaags... ?!
pi_205884427
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 17:19 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]
ok, dus dat zijn transportmappen.
maar dan nog: waarom zou je geheime documenten printen in zulke grote hoeveelheden dat ze niet gemist worden?
Ik begrijp de vraag niet? Hoe bedoel je documenten 'in grote hoeveelheid printen'? Een president krijgt dagelijks aan de lopende band informatie onder zijn neus geduwd? Het staat me bij dat hij bv ook een paar keer per week Intelligence briefings kreeg die ze op een gegeven moment speciaal voor hem gingen inkorten in handige overzichtjes omdat hij anders zijn aandacht er niet bij kon houden. Het was ook bekend dat Trump regelmatig documenten mee naar het woongedeelte nam als hij het onderwerp wel interessant vond (dat wilde bewaren?) of juist informatie waar hijzelf onvoordelig uitkwam. Die werden dan vervolgens door de wc gespoeld gaat het verhaal :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 7 september 2022 @ 23:47:30 #93
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_205885861
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Vraag het me ook af. Als je dan toch staatsgeheimen mee neemt, waarom niet gewoon een fotootje nemen en de documenten achter laten? Zou kunnen dat hij wilde dat de overheid de betreffende documenten niet had, of om mee te pochen naar anderen of zoiets vaags... ?!
of gewoon alles door de scanner jagen en als PDF op de mobiel bewaren

ik kan op mijn mobil het hele staatsarchief en de koninklijke bibliotheek bewaren en dan ook nog alle bijbelvertalingen erbij
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_205900366
quote:
5s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:49 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik begrijp de vraag niet? Hoe bedoel je documenten 'in grote hoeveelheid printen'? Een president krijgt dagelijks aan de lopende band informatie onder zijn neus geduwd? Het staat me bij dat hij bv ook een paar keer per week Intelligence briefings kreeg die ze op een gegeven moment speciaal voor hem gingen inkorten in handige overzichtjes omdat hij anders zijn aandacht er niet bij kon houden. Het was ook bekend dat Trump regelmatig documenten mee naar het woongedeelte nam als hij het onderwerp wel interessant vond (dat wilde bewaren?) of juist informatie waar hijzelf onvoordelig uitkwam. Die werden dan vervolgens door de wc gespoeld gaat het verhaal :D
ik bedoel dat als het niet in te grote hoeveelheden geprint zou zijn,
dan zou de regering Biden toch meteen merken dat bv de geheime info over nucleaire wapens van Isreal ontbrak in het Witte Huis
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_205901188
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 22:52 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]
ik bedoel dat als het niet in te grote hoeveelheden geprint zou zijn,
dan zou de regering Biden toch meteen merken dat bv de geheime info over nucleaire wapens van Isreal ontbrak in het Witte Huis
Ah op zo'n manier. Dan zou iemand dat voor hem gedaan moeten hebben want ik geloof niet dat Trump de capaciteit heeft dat zelf te doen en dan ben je mooi medeplichtig want dat mag natuurlijk helemaal niet.

Wat ik ervan begrijp is het nog een raadsel hoe dit heeft kunnen gebeuren. Volgens commentatoren is de controle over uiterst geheime documenten aan allerlei regels gebonden en wordt er zelfs geklokt hoe lang ze 'onderweg' zijn dus nalatigheid is (hoewel niet uitgesloten) in dit geval eik best onwaarschijnlijk.

Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe dan wel :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Kijkertje op 09-09-2022 06:09:20 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_205901850
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 20:21 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Vraag het me ook af. Als je dan toch staatsgeheimen mee neemt, waarom niet gewoon een fotootje nemen en de documenten achter laten? Zou kunnen dat hij wilde dat de overheid de betreffende documenten niet had, of om mee te pochen naar anderen of zoiets vaags... ?!
Die Trumpjes zitten gewoon iedere dag overheidje te spelen bij het haard vuur dan komt er iemand binnen met de documenten en dan gaan ze “beslissen” wat er gedaan moet worden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205901873
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 06:06 schreef vipergts het volgende:

[..]
Die Trumpjes zitten gewoon iedere dag overheidje te spelen bij het haard vuur dan komt er iemand binnen met de documenten en dan gaan ze “beslissen” wat er gedaan moet worden.
Ik heb ook niet de indruk dat ze beseffen wat de gevolgen van zulke fratsen kunnen zijn voor de staatsveiligheid. Ik kan me ook nog goed herinneren dat Trump aan het begin van zijn termijn een keer in MAL aan een tafeltje tussen allerlei andere gasten daar staatszaken zat te bespreken wat ook gewoon gefilmd is door één van die gasten :X
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 9 september 2022 @ 16:02:40 #98
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_205908136
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_205948859
De kosten voor de special master zouden volgens Donald betaald moeten worden door de staat. Een vertraging van enkele maanden van het onderzoek zou voor hem welkom zijn, maar al dat geld...

Wat is dat toch met deze naar eigen zeggen schatrijke zakenman dat hij blijft bedelen: voor de herverkiezing kas, voor advocaten en nu dus voor de special master.
  Overall beste user 2022 maandag 12 september 2022 @ 16:12:26 #100
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_205948875
Zijn schaapjes betalen braaf de rekening wel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')