Dus help je elkaar, zou een redenering kunnen zijn. Ik denk niet Brits dus zou het ook niet weten verder waarom.quote:
rare jongens die britten,quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dus help je elkaar, zou een redenering kunnen zijn. Ik denk niet Brits dus zou het ook niet weten verder waarom.
Boer met kiespijn denk ikquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toto kan nog glimlachen
Roze leger pakkie van Lewis is leuk
Nou, eerlijk is eerlijk, de wagen is omhoog gezet.quote:
Sorry hoor, dit is wat jij leuk noemt?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toto kan nog glimlachen
Roze leger pakkie van Lewis is leuk
Die is voor volgende week voor de protesterende boerenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Sorry hoor, dit is wat jij leuk noemt?
[ twitter ]
Waarom heeft ie een gasmasker op?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ twitter ]
die willik ook!!quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ twitter ]
Teletubbie?quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij liep zonet zonder gasmasker tijdens de voorbeschouwing f1tvquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij lijkt wel een Teletubbie. Hij leeft echt in het verleden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een gasmasker op?
Te lang in het babyzonnetje gelegen. Gevolg: zonnesteek opgelopenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een Teletubbie. Hij leeft echt in het verleden.
Ik ook wel. Hopelijk gebeurt het als Max er voorbij is.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik verwacht wel een rommeltje bij bocht 1 ivm geen uitloopmogelijkheden
Een zonnesteek. Hah.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Te lang in het babyzonnetje gelegen. Gevolg: zonnesteek opgelopen
Aan de kwali gister te zien niet. Iets met bandjes en een mistake.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:16 schreef schommelstoel het volgende:
*ChevyCaprice Mode ON*JAAAAAAA HET IS WEER RACE ZONDAG!! *ChevyCaprice Mode OFF*
![]()
Goede race allen.
Zou Ferrari het al hebben verwerkt of een PTSSje hebben opgelopen?
Beetje zoals NL elftal had met penalty's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |