Betalen om gebrainwashed te worden, dat klinkt als iets wat jij zou doen jaquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:07 schreef Raw85 het volgende:
Misschien een keer betalen voor iets fatsoenlijks ipv zo’n gratis knip- en plaksite lezen
Klopt, we zijn het eindelijk een keer eensquote:Op zondag 28 augustus 2022 11:51 schreef Innisdemon het volgende:
Kortom: Denemarken heeft een oplossing, we zouden naar Denemarken moeten kijken.
Ja wat is het ad toch extreemrechts he?quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan kijk jij toch gewoon lekker op Telegraaf, Breitbart, Thierry's blog, AD, de FP en andere (extreem)rechtse sites? Kun je lekker je eigen gelijk halen in je bubbel.
Ik zit zelf in een links-progressieve bubbel voor hoogopgeleiden, dus ik ken al die sites voor het klootjesvolk niet precies.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja wat is het ad toch extreemrechts he?
https://www.ad.nl/binnenl(...)nduidelijk~a251760d/
Links progressief hooggeschooldquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zit zelf in een links-progressieve bubbel voor hoogopgeleiden, dus ik ken al die sites voor het klootjesvolk niet precies.
FOK! is de enige site waar ik met praktisch geschoolden en andere Limburgers in aanraking kom.
Want nu ben ik het schuldquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:43 schreef Plompzakker het volgende:
En het maar raar vinden dat door wappiefiguren als vogeltjesdans en schreeuwerige topics als deze ook wel genuanceerde kritiek op asielbeleid meteen gezien wordt als extreemrechts
Denemarken heeft de zaken op elkaar. Hier hebben we alle woke linkse useful idiots die ons hele land naar de tyfus helpen met hun asielprocedures.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:51 schreef Innisdemon het volgende:
Kortom: Denemarken heeft een oplossing, we zouden naar Denemarken moeten kijken.
Ik zou niet weten welke mongool nu nog waagt om kritiek op het kankerdomme asielbeleid weg te zetten als extreemrechts. Diegene weet dat hij (terecht) als een landverrader gezien zal worden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:43 schreef Plompzakker het volgende:
En het maar raar vinden dat door wappiefiguren als vogeltjesdans en schreeuwerige topics als deze ook wel genuanceerde kritiek op asielbeleid meteen gezien wordt als extreemrechts
Als intersexueel diversiteitsofficier met een graad in Culturele Antropologie zou ik dit prima kunnen duiden, maar dat zou jou boven de arbeiderspet gaan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
Links progressief hooggeschoold
Driedubbele nikskunner
newsflash, geen enkel platform is objectiefquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:30 schreef VersKers het volgende:
Nu.nl is niet echt een objectief platform
fijn dat je z’n stelling direct even bevestigtquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke mongool nu nog waagt om kritiek op het kankerdomme asielbeleid weg te zetten als extreemrechts. Diegene weet dat hij (terecht) als een landverrader gezien zal worden.
Jij moet gewoon je muil houdenquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:54 schreef Raw85 het volgende:
[..]
fijn dat je z’n stelling direct even bevestigt
Dat zijn dingen nogal snel bij jou, dus ik weet niet of dat iets over nu.nl of over jou zegt. Nou ja... dat weet ik eigenlijk wel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 11:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
We kennen nu punt ennel als een ultralinks activistisch bolwerk,
Haha. Wat een logica.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke mongool nu nog waagt om kritiek op het kankerdomme asielbeleid weg te zetten als extreemrechts. Diegene weet dat hij (terecht) als een landverrader gezien zal worden.
Liefst wat verder weg.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:16 schreef Scuidward het volgende:
Dan zou je bijv. naar Denemarken kunnen verhuizen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |