abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 september 2022 @ 10:35:48 #201
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205852426
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:15 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Binnenkort kan hij nog een extra villa verhuren aan rijke russen
Die kabouter is stinkend rijk en wordt alleen maar nog rijker door dit gesjoemel en zakkenvullerij van het doorsluizen van al die miljarden aan belastinggeld.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 5 september 2022 @ 10:37:11 #202
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205852434
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Die kabouter is stinkend rijk en wordt alleen maar nog rijker door dit gesjoemel en zakkenvullerij van het doorsluizen van al die miljarden aan belastinggeld.
En waar zijn al die miljarden die onze leiders "kwijt" zijn of niet willen verantwoorden :?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 5 september 2022 @ 10:37:23 #203
451005 Grems
Clown World
pi_205852435
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:22 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Na alle leugens en oplichting die van die mensen komt geloof jij nog in het stemproces? Optimistisch :)
Dat is inderdaad het grote probleem - je mag alleen binnen het systeem handelen want dAt HeBbEn We SaMeN aFgEsPrOkeN alleen is het zo dat het keuzemenu binnen het systeem voor 100% bestaat uit goedgekeurde poppetjes, je mag kiezen of je klappen wilt van een zwarte, gouden, roze of neongroene honkbalknuppel.
pi_205852443
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:22 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Na alle leugens en oplichting die van die mensen komt geloof jij nog in het stemproces? Optimistisch :)
Hangt ervan af op WIE je stemt.
En laten we eerlijk zijn: anders blijft die VVD en D66 Nederland regeren + Brussel.
pi_205852445
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:16 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Men denkt dat als wij hier bevriezen we daarmee Oekraners helpen, dat is helaas niet zo.
We doen het uit sympathie :+

quote:
Zelensky had de grenzen open moeten gooien voor iedereen die wilde vluchten maar wilde liever (onervaren) mannen gebruiken als kanonnenvoer.
Ja idd, hij vreesde dat zijn volk zou gaan lopen en zichzelf in veiligheid te brengen voor ZIJN oorlog.
Nee dat kan niet natuurlijk, de lafaards.
Kon hij de russen niet zwart maken met al die burgerslachtoffers :{w
Betekent minder motivatie van het westen om wapens, en vooral $$$ te sturen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 5 september 2022 @ 10:46:58 #206
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205852509
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 10:22 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Na alle leugens en oplichting die van die mensen komt geloof jij nog in het stemproces? Optimistisch :)
Nadat ik vorige keer Kaag zogenaamd spontaan op de tafel zag springen wist ik genoeg. Het is zinloos om nog te gaan stemmen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_205852658
twitter


Even geleend van een andere user.
Maar we gaan langzamerhand naar een revolutie toe...
pi_205852722
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 11:00 schreef Schaamlap het volgende:
[ twitter ]

Even geleend van een andere user.
Maar we gaan langzamerhand naar een revolutie toe...
Great Reset.. here we come
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205853095
quote:
Europese gasprijs stijgt 31 procent door langer dichtblijven Nord Stream 1: wat met onze factuur?

blablabla

Europese leiders zien het dichtdraaien van de Russische gaskraan vooral als politiek drukmiddel. De Europese Unie heeft tal van sancties tegen Rusland ingevoerd wegens de oorlog in Oekrane, en dit zou een vergelding zijn.

blablabla

“Een einde aan de Russische gasleveringen aan Europa betekent dat de Duitse economie en die van de eurozone onmiddellijk in een recessie zullen belanden”, aldus een analist van zakenbank Liberum Capital. De Europese aandelenbeurzen gaan maandag naar verwachting met forse koersverliezen openen door de zorgen over de energiecrisis.

Europese landen nemen maatregelen om huishoudens en bedrijven te helpen met de sterk stijgende inflatie en energieprijzen. Zo maakte Duitsland zondag bekend meer dan 65 miljard euro uit te trekken voor extra steunmaatregelen. Ook in Zweden en Finland werden dit weekend maatregelen genomen om de energiecrisis het hoofd te bieden.

https://www.hln.be/econom(...)ze-factuur~af2e6893/
Ik zal maar geen plaatje posten :')

Goh europese leiders blijven verbolgen reageren op de acties van Rusland. :7
Sja actie = reactie
En de gvd schijnheiligheid :( Zij wilden letterlijk Rusland ten gronde richten met alle gevolgen vandien voor de miljoenen inwoners.
En ze willen allen af van het russisch gas maar wenen als er geen gas meer komt :?

:r
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205853115
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2022 07:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Heb je het artikel ook gelezen?
Het gaat ten eerste specifiek over Moskou, niet over Rusland en ten tweede worden in Moskou de prijzen kunstmatig laag gehouden door subsidies.

Het zegt dus niet zo heel veel, dit plaatje.
Denk dat je het het artikel niet goed of geheel gelezen hebt. Dat het alleen gaat om Moskou en St. Petersburg is de mening van de anti-Russische professor Michael Clarke, want die wordt geciteerd als het gaat om deze twee steden. Echter het hele artikel spreekt steeds over "Russia" in het geheel, tientallen keren. Zie bijv. waar ze voedselprijzen vergelijken en de mening van Clarke tegenspreken:
quote:
But on shopping shelves, the cost of Russian staple the cabbage has tumbled 40 per cent in 25 regions, with a 33 per cent drop across the country.

Potatoes were down 28 per cent, beetroot 27 per cent, grapes 16 per cent, bananas 14 per cent, tomatoes 14 per cent, carrots 13 per cent, pears 11 per cent and apples six per cent.

Some things have remained the same, including Russia’s most popular Five Lakes vodka, which is still 379 roubles (5.40) for a 350ml bottle.

Milk, eggs, tea bags and sugar are also down lately, but they do cost more than before the war began.

Potatoes are 43p per kg, apples 1.86 per kg and a loaf of bread 57p — about half the price they are in the UK. But some goods do cost the same, such as minced beef at 8.50 per kg.

As well as increased food costs, we have faced rising prices for fuelling our cars.

We had record prices in June with unleaded petrol hitting 1.91p a litre while in Russia it costs between 63p to 78p per litre.
Het plaatje vat het dan ook heel goed samen, er staat dan ook met koeienletters "Russia", en Russia is niet alleen Moskou en St. Petersburg. En dat ze voedsel subsidiren is ook niet raar, wij doen hier niet anders als we accijnzen verlagen of met toeslagen komen zoals de energietoeslag.
pi_205853119
Af en toe doet het deugd om es lezersreacties te lezen onder krantenartikels ...
Er is nog een sprankeltje hoop in de meute

quote:
Amerika heeft ons goed liggen: zij hebben geen last van die hoge gasprijzen en poken die oorlog op door net genoeg wapens te leveren aan Oekrane zodat ze kunnen blijven verder vechten maar niet genoeg om te winnen, waardoor bij hier in Europa verarmen, waarna de Amerikanen alles hier goedkoop kunnen opkopen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205853135
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 11:47 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Denk dat je het het artikel niet goed of geheel gelezen hebt. Dat het alleen gaat om Moskou en St. Petersburg is de mening van de anti-Russische professor Michael Clarke, want die wordt geciteerd als het gaat om deze twee steden. Echter het hele artikel spreekt steeds over "Russia" in het geheel, tientallen keren. Zie bijv. waar ze voedselprijzen vergelijken en de mening van Clarke tegenspreken:
[..]
Het plaatje vat het dan ook heel goed samen, er staat dan ook met koeienletters "Russia", en Russia is niet alleen Moskou en St. Petersburg. En dat ze voedsel subsidiren is ook niet raar, wij doen hier niet anders als we accijnzen verlagen of met toeslagen komen zoals de energietoeslag.
Is je plaatje wel gefact-checked aka goedgekeurd door zelenski ? :')
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205853145
quote:
7s.gif Op maandag 5 september 2022 09:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zeg vooral dat dat plaatje een nogal versimpeld eendimensionaal beeld schetst wat bovendien niet correct is.
Dat plaatje is heel correct als je het volledig artikel leest en niet alleen de mening van Michael Clarke die in het artikel tegengesproken wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2022 11:55:51 ]
pi_205853189
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 11:49 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Is je plaatje wel gefact-checked aka goedgekeurd door zelenski ? :')
Dat plaatje is goedgekeurd door Zelensky, want hij heeft inmiddels Moskou veroverd en de prijzen in Rusland verlaagd.
pi_205853336
de VS was blijkbaar volledig op de hoogte wat er zoal mis kon gaan bij het starten van een conflict met Rusland

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205853847
Hola er is nieuws

quote:
Oekrane beweert vooruitgang te boeken bij tegenoffensief in zuiden van het land

Het Oekraense leger beweert dat het terrein wint in het zuiden van het land. Volgens de legerleiding zijn al meerdere zuidelijke gebieden heroverd en hebben Oekraense militairen een Russisch wapendepot en een strategisch belangrijke brug vernietigd.

De Oekraense president Volodymyr Zelensky meldde zondag al dat het leger vooruitgang had geboekt in twee zuidelijke dorpen. Zo verschenen ook op sociale media foto’s van een wapperende Oekraense vlag in Visokopillia. Dat dorp in de regio Cherson is al sinds maart in Russische handen en ligt al geruime tijd dicht bij de frontlinie.

Het Amerikaanse ‘Institute for the Study of War’ bevestigt de Oekraense beweringen en zegt dat het leger aantoonbaar vooruitgang boekt bij het langverwachte tegenoffensief. Oekrane brengt zelf weinig informatie naar buiten over het precieze verloop van de operatie, uit vrees dat de Russen die informatie zouden misbruiken.

Essentile brug vernield
Lokale Russische autoriteiten hebben aan het staatspersbureau ‘TASS’ laten weten dat een belangrijke brug over de rivier Dnjepr niet meer toegankelijk is voor auto’s. De brug is een essentile verbinding tussen de stad Cherson en de oostoever van de rivier, waar de bevoorrading voor de Russische troepen vandaan moet komen. De dichtstbijzijnde brug ligt 50 kilometer in oostelijke richting.

De autoriteiten hebben het referendum over de toetreding van Cherson tot Rusland bovendien uitgesteld. De voorbereidingen daarvoor zouden afgerond zijn, maar er is besloten te wachten wegens de “veiligheidssituatie”. Met de referenda wil Moskou inwoners laten stemmen over de aanhechting van Oekraense gebieden aan Rusland.

https://www.hln.be/buiten(...)n-het-land~afae2895/
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205854023
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 12:47 schreef UncleScorp het volgende:
Hola er is nieuws
[..]

https://defensepoliticsasia.com/ukraine/

Er is nauwlijks iets veranderd aan de front kaart.
Amerikaanse Inst.Study War is een super pro Oekraine groep met sterke banden met Washington maw: totaal onbetrouwbaar.
En Zelensky..... ach ja... _O-
============================
According to Ukrop Legitimny channel this was the setup for Kherson offensive, wave 1-2 got completely destroyed.

- the first wave: strike groups of special forces.
Approximate 5.000 people
- the second wave: immediately after the first, regular units of the Armed Forces of Ukraine, which went through the spring campaign and have good combat experience.
Approximate participation 10.000 people
- the third and fourth wave: it is underway now, and consists of additional special forces and Armed Forces of Ukraine with combat experience of at least four months.
Approximate number of participants: 10.000
- the fifth wave, now being brought from the rear: it consists of the Armed Forces of Ukraine and the territorial defense. Approximate number: 20.000

https://t.me/intelslava/3(...)WIKoTt-TocQWOrqhQUdQ

Kortom: 15.000 afgeslagen, verwond of gedood.
--------------------------
On September 3, a small group of Khokhols of the 15th regiment of the National Guard and the 103rd battalion of the defense force crossed the Seversky Donets River and entered the village of Ozernoye DPR, where there were no positions of the RF Armed Forces and the NM DPR. The pigs took a few shots and hurriedly retreated to celebrate the grand victory.

It's nothing that there is no practical use, as long as Zelensky is satisfied. And he, as we remember, is a big fan of staged successes.
https://t.me/intelslava/3(...)4r5ZLD_pcW48tpQBsen0

Het geweldige wapenfeit waar Zelensky over pocht.....
pi_205854340
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 13:08 schreef Schaamlap het volgende:

Kortom: 15.000 afgeslagen, verwond of gedood.
Er gaan geruchten dat de oekrainse legerleiding compleet gekant was tegen dit (zelfmoord) offensief ...
Als de verliezen echt zo massaal zijn, zal dit zijn weerslag geven op het verdere verloop van het conflict.

Doet me op den duur een beetje denken aan "The Mad King" ...
Blijkbaar zouden er al verschillende aanslagen op hem gepleegd zijn, waarvan geen enkele aan de rus verweten wordt.

quote:
Het geweldige wapenfeit waar Zelensky over pocht.....
Ja even snel de kerncentrale overnemen terwijl de experts er zijn oO<
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205854408
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 13:40 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Er gaan geruchten dat de oekrainse legerleiding compleet gekant was tegen dit (zelfmoord) offensief ...
Als de verliezen echt zo massaal zijn, zal dit zijn weerslag geven op het verdere verloop van het conflict.

Doet me op den duur een beetje denken aan "The Mad King" ...
Blijkbaar zouden er al verschillende aanslagen op hem gepleegd zijn, waarvan geen enkele aan de rus verweten wordt.
[..]
Ja even snel de kerncentrale overnemen terwijl de experts er zijn oO<
Een beetje zoals Hitler in zijn nadagen.... strohalmen omhelzen en valse info naar de bevolking...
pi_205854823
quote:
Nucleaire waakhond constateert dat kerncentrale Zaporizja is beschadigd, VN-waarnemers zullen permanent aanwezig blijven

“De fysieke integriteit van de nucleaire faciliteit is geschonden, en dat meerdere keren”, zegt Rafael Mariano Grossi, directeur-generaal van het Internationaal Agentschap voor Atoomenergie (IAEA). Grossi zegt daarnaast verschillende granaat- en kogelinslagen te hebben waargenomen op het nucleaire complex.

De Argentijn, die is teruggekeerd van zijn bezoek aan de Oekraense kerncentrale van Zaporizja, schetst een zorgwekkend beeld van de veiligheidssituatie rondom de centrale. “De militaire activiteiten en operaties rondom de centrale nemen toe en dat baart mij ernstige zorgen. Het is duidelijk dat de mogelijkheid op nog meer schade aan de centrale aanwezig is”, zegt Grossi.

Zowel Oekrane als het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken beschuldigen de Russen ervan de centrale als een “nucleair schild” te gebruiken. “Natuurlijk kunnen de Oekraners niet terugvuren, anders kunnen er vreselijke ongelukken gebeuren met de kerncentrale”, aldus Anthony Blinken, de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, begin augustus.

Waarnemers zullen aanwezig blijven
blabla

Geloofwaardigheid behouden
Grossi ging ook in op de kritiek van de Oekraense president Volodymyr Zelensky, die donderdag klaagde dat het hoofd van het IAEA niet had geist dat de kerncentrale en het omliggende gebied zouden worden gedemilitariseerd.

“Wanneer het de mensen bevalt wat we zeggen, zullen ze ons prijzen. Maar wanneer het hen niet zint, zullen ze zeggen dat we marionetten zijn of dat we worden gemanipuleerd. Wij zijn volledig onafhankelijk en kiezen politiek geen partij”, aldus Grossi.

“Er zijn genoeg politieke spelers in dit spel. De nucleaire waakhond moet blijven wat hij is: een waakhond voor nucleaire veiligheid. Alleen zo behouden we onze geloofwaardigheid”.

https://www.msn.com/nl-be(...)392&fromMaestro=true
lol@zelenski ... die had gedacht/gehoopt dat de kerncentrale gedemilitariseerd zou worden :+
Alle russische militairen daar weg zodat hij zijn militairen daar kan zetten

Sniff on boy :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205855715
Wanhopig op zoek blijven gaan naar een positief bericht over onze sancties

quote:
Na zes maanden sancties is Russische economie niet ingestort (en ze doet het beter dan verwacht). Waarom?

Hoe staat het zes maanden na het begin van de Russische oorlog in Oekrane met het effect dat de strenge economische sancties die door de VS en de EU zijn ingesteld? Ze lijken wel degelijk voor een stuk het beoogde effect – het wurgen van de Russische economie – te hebben ingelost. Maar dat betekent echter niet dat de Russische economie is ingestort. Integendeel, die blijkt het beter te doen dan de meeste analisten hadden verwacht. Waarom?

blablabla

https://www.msn.com/nl-be(...)7a7&fromMaestro=true
Wederom zeggen ze het letterlijk, het beoogde doel is "het wurgen van de russische economie"
En dagelijks toch spreken van een politiek drukmiddel als er minder gas door de kraan komt :%

Ipv continu naar Rusland te kijken , zouden ze beter es op eigen bodem kijken :N
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205855803
quote:
Ondertekening EU-programma voor 500 miljoen euro steun voor Oekrane

De Europese Commissie heeft maandag een nieuw pakket van 500 miljoen euro aan begrotingssteun voor Oekrane ondertekend. De steun maakt deel uit van de toezeggingen die de EU heeft gedaan voor Oekrane in april en mei.

blabla
https://www.hln.be/nieuws(...)r-oekraine~a07dd1ab/
Wow ik heb in mijn leven landen nog nooit zo met geld zien smijten, zowel binnenlands als buitenlands...wie gaat dat allemaal betalen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 5 september 2022 @ 15:45:00 #223
451005 Grems
Clown World
pi_205855816
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 15:38 schreef UncleScorp het volgende:
Wanhopig op zoek blijven gaan naar een positief bericht over onze sancties
[..]
Wederom zeggen ze het letterlijk, het beoogde doel is "het wurgen van de russische economie"
En dagelijks toch spreken van een politiek drukmiddel als er minder gas door de kraan komt :%

Ipv continu naar Rusland te kijken , zouden ze beter es op eigen bodem kijken :N
Toch bijzonder dat extreemrechtse complotgekkies telkens betere analyses hebben dan de gezalfde experts. Marion met haar 200.000 doden :')

Op NWS lopen ze ondertussen leeg op het feit dat het Kremlin de duimschroeven aandraait met betrekking tot gasleveringen, het einde MOET nu toch echt wel in zicht zijn voor Putler ( let wel, ik ben geen fan, ze zitten allemaal bij hetzelfde clubje! ). Het is natuurlijk onmogelijk dat het een strategische keuze is om gas richting de winter in te zetten in plaats van hartje zomer :')
  maandag 5 september 2022 @ 15:48:16 #224
451005 Grems
Clown World
pi_205855859
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 15:44 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wow ik heb in mijn leven landen nog nooit zo met geld zien smijten, zowel binnenlands als buitenlands...wie gaat dat allemaal betalen ?
Opmaat naar CBDC, men is van plan om het huidige systeem te laten klappen dus dan maakt het allemaal toch niet meer uit. Werd tijdens de corona"crisis" ook openlijk aangemoedigd - als je niets kon vinden om nog meer geld aan te spenderen ( als overheid ) dan moest je beter kijken.

Maar eerst moet Blackrock nog snel even alles opkopen natuurlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Grems op 05-09-2022 15:53:43 ]
pi_205856055
quote:
Laatste kernreactor van nucleaire site in Zaporizja na brand van net gekoppeld

De laatste reactor van de kerncentrale van Zaporizja in Oekrane, de grootste kerncentrale van Europa die sinds enkele maanden in handen is van de Russische troepen, werd vandaag afgekoppeld van het elektriciteitsnet. Dat laat operator Energoatom weten.

"Reactor nummer 6 werd stilgelegd en van het netwerk afgekoppeld", zegt Energoatom op Telegram. De reden voor de afkoppeling is volgens de operator "een brand die een gevolg is van de bombardementen." Door de brand zou een elektriciteitsleiding geraakt zijn die de reactor verbindt met het elektriciteitsnet.

https://www.hln.be/buiten(...)-gekoppeld~afa626fb/
"brand gevolg van de bombardementen"

Feit dat ze er niet bij zetten "russische bombardementen" weten we dus dat oekraine de kerncentrale bombardeert
Geen probleem zelenski , als jij de kerncentrale opblaast zeggen we toch gewoon dat het de russen waren :+
Life can be so easy
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')