Nee energy drankjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:07 schreef Scuidward het volgende:
Wat voor een drinken had je gehaald? Halve liters Klonk?
Ik had vroeger niks met Limburg, totdat ik erachter kwam dat onze Führer er vandaan komtquote:
Je vergeet het salueer ritueel voor het stationquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik had vroeger niks met Limburg, totdat ik erachter kwam dat onze Führer er vandaan komt![]()
Sindsdien ga ik elk jaar op bedevaartstocht incl een weekendje bushcraften op de Brunssumerheide.
En daarna weer met de trein naar Brabant, bij Eindhoven nog even uitstappen om het Belastingkantoor te bezichtigen![]()
Als ik alle details ga opnoemen dan ben ik nog wel een uur aan het tikken.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je vergeet het salueer ritueel voor het station
Hm oke, beetje twijfelgeval op de tokkie schaalquote:
20cm zit je bij de scouting of zoquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
persoonlijk heb ik altijd een jachtmes van 20cm bij me om dit soort honden kapot te steken
man wat haat ik honden
De treinquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik had vroeger niks met Limburg, totdat ik erachter kwam dat onze Führer er vandaan komt![]()
Sindsdien ga ik elk jaar op bedevaartstocht incl een weekendje bushcraften op de Brunssumerheide.
En daarna weer met de trein naar Brabant, bij Eindhoven nog even uitstappen om het Belastingkantoor te bezichtigen![]()
Een mes nodig hebben om een Duitse herder aan te kunnenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:26 schreef Jahr00n het volgende:
persoonlijk heb ik altijd een jachtmes van 20cm bij me om dit soort honden kapot te steken
man wat haat ik honden
Niet snappen dat de trein van Limburg naar Eindhoven juist een essentieel onderdeel is van deze experiencequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |