abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 19:17:20 #101
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205895354
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 17:57 schreef GwaiLow het volgende:
Tof ! Goed om te horen. Dan ga ik in eerste instantie voor Devil en Kleo.

Was Lupin nou eigenlijk al klaar, of krijgen we daar nog een reeks afleveringen van?
Begin met Kleo; kun je lachen _O_
pi_205896847
Ik denk dat The Crown weer gaat pieken qua kijkcijfers
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 22:09:01 #103
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205899742
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 20:05 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat The Crown weer gaat pieken qua kijkcijfers
Stom want je weet nu al hoe het afloopt.
pi_205899890
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker donderdag 8 september 2022 @ 22:39:10 #106
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205900040
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 22:25 schreef Elvi het volgende:

[..]
Stom want je weet nu al hoe het afloopt.
:+
pi_205900140
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 22:25 schreef Elvi het volgende:

[..]
Stom want je weet nu al hoe het afloopt.
Ik heb Titanic nooit gezien, ik hoop dat ie ooit op Netflix komt, ik ben wel benieuwd hoe dat afloopt
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205902297
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cobra Kai - [VS] S05 2021 16 - Netflix Original | Actie, Comedy, Drama
Tientallen jaren na het toernooi dat hun leven veranderde, ontbrandt de rivaliteit tussen Johnny en Daniel opnieuw in deze sequel op de 'Karate Kid'-films.

End of the Road - [VS] 2022 16 1:31 uur - Netflix Original | Misdaad, Thriller
Moeder Brenda is onlangs weduwe geworden en vecht om haar gezin te beschermen tijdens een schrijnende reis als een moord en een vermiste zak geld hen in gevaar brengen.

Merlí. Sapere aude | Dare to Know - [Spanje] S02 2022 16 - Netflix Original | Drama
Pol schrijft zich in aan de universiteit om een diploma filosofie te halen. Hij wordt door nieuwe vrienden en een intimiderende professor op de proef gesteld en verleid.

Narco-Saints - [Zuid-Korea] S01 2022 16 - Netflix Original | Actie, Drama, Misdaad, Thriller
Een gewone ondernemer werkt mee aan een geheime missie van de overheid om een in Zuid-Amerika werkzame Koreaanse drugsbaas op te pakken.

Sous emprise | No Limit - [Frankrijk] 2022 14 1:58 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Een uitzonderlijk getalenteerde jonge vrouw vindt diepe, maar verwoestende liefde bij haar recordhoudende freedive-instructeur in dit romantische drama met prachtige beelden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205909966
Vandaag mn account gedeeld met iemand en die online toegevoegd.


Zie ik opeens een nieuwe optie staan: streamabonnement bijkopen.

Iets later was die optie weg..

Dat is nieuw, maar even later was het weg? Is dat een proef?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205915843
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIT: The First Case - [VS] 2022 16 2:12 uur | Duister, Misdaad, Thriller
Een briljante rechercheur worstelt met zijn verleden en probeert twee onthutsende ontvoeringen op te lossen. Bij een van de twee ontvoeringen is zijn vriendin betrokken .

On the Basis of Sex - [VS] 2018 AL 2:00 uur | Drama
De jonge, grensverleggende Ruth Bader Ginsburg neemt een geslachtsdiscriminatiezaak aan omdat ze de status quo wil doorbreken.

A Quiet Place - [VS] 2018 16 1:31 uur | Horror
Ver weg van de bewoonde wereld leeft een hecht gezin continu in angst dat zelfs het zachtste geluid de aandacht van verschrikkelijke buitenaardse wezens zal trekken.

Santa Sangre - [Mexico] 1989 16 1:57 uur | Horror
In deze intense, met hallucinaties gevulde thriller helpt een getraumatiseerde jongeman zijn wraakzuchtige, armloze moeder bij een gruwelijke moordpartij.

Summertime - [Spanje] 2012 16 1:30 uur | Comedy, Offbeat, Thriller
Twee parapsychologen onderzoeken een door tragedie geteisterd huis. Al snel beseffen ze dat de dingen niet zijn wat ze lijken... ze zijn zelfs beter.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205917325
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
See No Evil - [Nederland] 2014 14 0:55 uur | Documentaire
Een voormalig acteur, een taalkundige en een testpersoon voor NASA, allemaal chimpansees, worden geprofileerd in deze kijk op uitbuitende relaties tussen mensen en apen.

Strawberry Days - [Zweden] 2016 12 1:36 uur | Drama, Romantisch
Op de aardbeienvelden van Zuid-Zweden valt de zoon van een Poolse gastarbeider voor de dochter van een Zweedse boer en vecht hij tegen vooroordelen en ongelijkheid.

Trädgårdsgatan | Garden Lane - [Zweden] 2017 14 1:48 uur | Drama, Romantisch
Eric en Elin ontmoetten elkaar als kinderen tijdens een moeilijke maar bepalende zomer met hun ouders. Jaren later zien ze elkaar opnieuw en herbeleven ze hun verleden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205931354
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Art of Self-Defense - [VS] 2019 16 1:44 uur | Comedy, Offbeat, Thriller
Na een wrede overval besluit een accountant om karatelessen te nemen van een innemende instructeur die hem een wereld laat zien van geweld en toxische mannelijkheid.

Asoka - [India] 2001 16 2:48 uur | Actie, Drama, Romantisch
Deze Bollywoodfilm vertelt het verhaal van een man die verandert van een wraakzuchtige, geslepen krijger in een legendarische boeddhistische leider.

The Battle for Britain's Heroes - [VK] 2018 AL 0:48 uur | Documentaire
Schrijfster Afua Hirsch onderzoekt de duistere kant van iconische Britse figuren en kijkt waarom mensen de problematische aspecten van hun nationale helden liever niet accepteren.

The Gorals - Highlanders of Carpathia - [Polen] 2018 9 0:49 uur | Documentaire
In de Karpaten houdt een gemeenschap van bergbewoners hun oude cultuur in leven, van hun kledingstijl tot hun vakmanschap.

Onboard the Transcontinental Race - [Frankrijk] 2019 AL 0:54 uur | Documentaire
Volg de deelnemers terwijl ze 18 uur lang per dag door een adembenemend landschap fietsen. Voor deze ultieme uithoudingsproef offeren ze comfort en slaap op.

Playground - [Frankrijk] 2014 AL 0:52 uur | Documentaire
Deze documentaire uit 2014 volgt een man uit Afghanistan die zich aanpast aan zijn nieuwe leven in Parijs in afwachting van de beslissing op zijn asielaanvraag.

Romeo y Juliet - [Italië] 1954 9 2:20 uur | Drama, Romantisch
In deze bewerking van het toneelstuk van Shakespeare uit 1954 worden twee jonge mensen uit vijandige gezinnen verliefd op elkaar in het mooie Verona.

Uncharted Amazon - [VK] 2015 AL 0:56 uur | Documentaire
Het leven in 's werelds grootste regenwoud stelt de bewoners voor vele uitdagingen, van roofdieren en regenseizoenen tot houtkap en klimaatverandering.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205938700
The Crown staat opeens weer op nummer 8 in de top 10 van vandaag _O-
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205943676
De setting in de film met die sneeuwstorm en de dialogen in de auto vond ik prachtig O+ maar verder kon ik er geen touw meer aan vastknopen naar verloop van tijd :? :?

Toch een van de meest vage films die ik ooit gezien heb :

I'm thinking of ending things

Bij de beschrijving staat 'Intellectueel' maar blijkbaar ben ik niet intellectueel genoeg om de film te snappen :'( ;( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205943700
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 07:06 schreef TLC het volgende:
De setting in de film met die sneeuwstorm en de dialogen in de auto vond ik prachtig O+ maar verder kon ik er geen touw meer aan vastknopen naar verloop van tijd :? :?

Toch een van de meest vage films die ik ooit gezien heb :

I'm thinking of ending things

Bij de beschrijving staat 'Intellectueel' maar blijkbaar ben ik niet intellectueel genoeg om de film te snappen :'( ;( o|O
Ik vond dat een ontzettend mooie film maar tering ik was de draad helemaal kwijt _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_205943708
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 07:06 schreef TLC het volgende:
De setting in de film met die sneeuwstorm en de dialogen in de auto vond ik prachtig O+ maar verder kon ik er geen touw meer aan vastknopen naar verloop van tijd :? :?

Toch een van de meest vage films die ik ooit gezien heb :

I'm thinking of ending things

Bij de beschrijving staat 'Intellectueel' maar blijkbaar ben ik niet intellectueel genoeg om de film te snappen :'( ;( o|O
Tja vorig jaar gezien. Ik noem het maar een vervelende arthouse film. Begin tot en met het stuk bij zijn ouders was nog wel te doen. Het laatste stuk sloeg nergens meer op. Ze weten niks meer, ze worden ouder en opeens totaal niet meer te volgen.
SOONY
pi_205943709
quote:
99s.gif Op maandag 12 september 2022 07:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Ik vond dat een ontzettend mooie film maar tering ik was de draad helemaal kwijt _O-
Zo'n script kun je alleen verzinnen als je high bent of zo :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205947855
Nu hoorde ik toch vanmiddag ineens Baby it's cold outside op de radio voorbijkomen :D, nu luister ik heel anders naar dat nummer door die film :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_205949849
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ada Dapper, wetenschapper - [VS] S03 2022 AL - Netflix Original | Kinderserie
De piepkleine wetenschapper Ada Dapper en haar twee beste vrienden zoeken antwoorden op grootse vragen en werken samen om te ontdekken hoe de wereld in elkaar zit.

Anna - [Frankrijk] 2019 16 1:59 uur | Actie, Spionage
Een misbruikte vrouw begint een nieuw leven als KGB-moordenares en gaat undercover als model in Parijs. Maar alle deals zijn van de baan als haar dekmantel wordt verraden.

Ek Villain Returns - [India] 2022 16 2:07 uur | Duister, Misdaad, Thriller
Wanneer een zangeres vermist raakt tijdens een reeks seriemoorden, kruisen een taxichauffeur en de zoon van een zakenman elkaars pad in een verhaal waarin goed en kwaad vervagen.

Primal - [VS] 2019 16 1:36 uur | Actie
Een jager op groot wild vervoert zijn zeldzame vangsten per vrachtschip. Als een ontsnapte huurmoordenaar een gevangen jaguar bevrijdt, moet hij jacht maken op beide.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205949924
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205956252
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cyberpunk: Edgerunners - [Japan] S01 2022 16 - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
In een corrupte toekomst vol cybernetische implantaten wil een getalenteerde, maar roekeloze straatjongen een vogelvrij verklaarde huurling worden: een edgerunner.

Jo Koy: Live from the Los Angeles Forum - [VS] 2022 AL 1:14 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Jo Koy verovert het podium in een opzwepende stands-upset over niezen in het openbaar, doorzettingsvermogen, de ongemakken van slaapapneu en verdwalen op de Filippijnen.

The Secret Life of Pets 2 - [VS] 2019 6 1:26 uur | Comedy, Familiefilm
Honden Duke en Max maken kennis met het nieuwe mensje in de familie. Ze moeten leren leven op de boerderij terwijl hun vriendjes nieuwe crises in de stad te lijf gaan.

Yesterday - [VK] 2019 9 1:56 uur | Comedy, Muziek, Romantisch
Nadat een wereldwijde black-out de herinnering van de mensheid aan de Beatles heeft uitgewist, speelt een worstelende muzikant hun muziek en wordt een popsensatie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205957191
quote:
'Squid Game' schrijft geschiedenis tijdens de Emmy's
Maandagavond was het weer tijd voor de jaarlijkse Emmy uitreiking. Met veertien nominaties op zak voor Squid Game (2021– ) moest het wel een succesvolle avond zijn voor Netflix. De serie loopt weg met zes beeldjes en schrijft geschiedenis: nog nooit eerder won een niet-Engelssprekende acteur de Emmy voor beste hoofdrol in een dramaserie én nog nooit won een niet-Engelstalige serie zoveel Emmy's.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205961900
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2022 09:06 schreef Aether het volgende:
Get Smart With Money - [VS] 2022 AL 1:33 uur - Netflix Original | Documentaire
Financiële deskundigen delen hun eenvoudige tips om minder uit te geven en meer te sparen voor mensen die hun uitgaven onder controle willen krijgen en hun doel willen bereiken.
Afgelopen dagen (af)gekeken. Typisch Amerikaans qua stijl en verhaallijn. Zitten wel goede (economische) elementen in, vooral dat het niet ingewikkeld hoeft te zijn. Zeker in deze tijden waarin inflatie en energie-armoede overal in het nieuws zijn. Als docent economie niet direct nuttig voor mijn lessen, want A) te Amerikaans en B) te Amerikaans (ja, dubbel!), maar toch een aardige anderhalf uur vermaak.
pi_205962671
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205964185
Van een film die totaal niet te volgen was (I'm thinking of ending things) naar een film die een stukje makkelijker te begrijpen was en nog leuk ook :

Elmo in Mopperland

_O_ met commentaar van Bert en Ernie erbij ook nog ! :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')