Voor die nieuwe telefoon zul je ook wel wat lullen hebben moeten zuigen dus hij zal wel niet verbaasd zijn.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Update: krijg een nieuwe telefoon en die knaap van de shop is nu al die gegevens aan het overzetten maar opeens herinnerde ik me dat ik nogal wat pikante foto's op mijn telefoon heb en 3 tabbladen aan de meest gore p0rn nog open heb staan en een browserhistory vol dingen waar ik voor opgepakt zou kunnen worden.
2B continued.
Verzonnen topicsquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Update: krijg een nieuwe telefoon en die knaap van de shop is nu al die gegevens aan het overzetten maar opeens herinnerde ik me dat ik nogal wat pikante foto's op mijn telefoon heb en 3 tabbladen aan de meest gore p0rn nog open heb staan en een browserhistory vol dingen waar ik voor opgepakt zou kunnen worden.
2B continued.
Tuurlijk. Dit is heel geloofwaardigquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
2B continued.
Terechte reactie. Over?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:25 schreef Hyaenidae het volgende:
Niet gewoon een walkie talkie meenemen
Dickpics van je FOK! simps zeker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 11:40 schreef Naardegallemiezen het volgende:
2B continued.
Dit is helemaal correct, ben ze nu aan het overzetten naar mijn google drive omdat de medewerker mij meldde dat het overzetten van de ene naar de andere telefoon 'niet geslaagd' is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:10 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dickpics van je FOK! simps zeker.
Zijn ze ook al in de mcdrive te krijgen? Anders ga ik niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:25 schreef Näsenbar het volgende:
Waaaaaaah!!! En de pepernoten liggen ook al in de winkel, het is allemaal wat!!!
Weet niet wat ze allemaal gezien hebben, maar kreeg een stalen gezicht toen ik mijn oude telefoon en nieuwe weer op kwam halen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dit is heel geloofwaardig
Zeker, als je met ooms die zich als gerateerde zwijnen identificeren komt en een sushibox besteld krijg je een zak en een tas moreno gratis.quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Zijn ze ook al in de mcdrive te krijgen? Anders ga ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |