kan je geen engels ofzo ?quote:
Enig idee wat voor accent?quote:
Scouse is Liverpool omgeving dacht ikquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:04 schreef Schakeltopia het volgende:
i dont have the scouse accent as am welsh zegt iemand tegen hem
Liverpool fans noemen zich ook the scoucersquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:07 schreef suzi1 het volgende:
ja buurt van manchester liverpool als ik t zo zie
o dat weet ik niet. maar keek even waar preston lag. want daar zag ik ze eerder over sprekenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:08 schreef engine het volgende:
[..]
Liverpool fans noemen zich ook the scoucers
Zo zou ik iemand in manchester niet aanspreken
Ja is allemaal dezelfde hoek maar is een beetje als tegen een rotterdammer zeggen dat hij Amsterdams spreekt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
o dat weet ik niet. maar keek even waar preston lag. want daar zag ik ze eerder over spreken
Durft ie wel achter z’n toetsenbordje hequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:12 schreef Schakeltopia het volgende:
hey worst man, je praat als een amsterdammer!
wil je een pak rammelquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:12 schreef Schakeltopia het volgende:
hey worst man, je praat als een amsterdammer!
Kwart over 1quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:17 schreef Schakeltopia het volgende:
jongens ik moet zo naar bedje weet je hoelaat het is
voel mn neus al branden, maar vanochtend wel mn darmen aan het branden gekregenquote:
Linkje?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:47 schreef Schakeltopia het volgende:
hij gaat nu happy hardcore draaien
oh dat is wel vet neem ik aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:48 schreef engine het volgende:
Q dance morgen inderdaad livestream vanaf mysteryland
Ja wel een prima line up maar is wel alleen voor abonnees weerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oh dat is wel vet neem ik aan
11 dacht ikquote:
Jupquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:50 schreef Schakeltopia het volgende:
oh op zo'n fiets, het is via q-dance te kijken
Livestream is er wel alleen morgen maar is inderdaad het hele weekend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:50 schreef suzi1 het volgende:
Mysteryland 2022. Van:
vrijdag
26 augustus
Tot:
zondag
28 augustus
Zo is datquote:
Latersquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 01:58 schreef Schakeltopia het volgende:
nou nu ga ik echt uitklokken. mooi geweest voor vandaag.
haha pil werkte denk al en dan sla ik mis op de toetsen. maar daar staat leuk zolang het duurdequote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
haha pil werkte denk al en dan sla ik mis op de toetsen. maar daar staat leuk zolang het duurde
Audiotriczquote:
Ja dat zijn ook altijd leuke berichtjes.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:54 schreef suzi1 het volgende:
ik heb ooit mijn adres proberen te geven aan iemand toen ik andere pil ophad. ik kon voor geen meter schrijven hahah
maar whiteboard heb ik niet meer. mss op de koelkast een idee/
Trekt wel weg als ik in de auto naar huis zit straksquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:56 schreef suzi1 het volgende:
dan is heel je dag al half naar de klote met zo'n begin
Was de eerste keer en hij realiseerde zich ineens dat hij verliefd op haar was. Of dacht datquote:
Boem boemquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 12:59 schreef suzi1 het volgende:
ooo lekker naar holland fahren met die muziek ahn
dit heb ik 1 keer eerder gehad met dikkie dik!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:37 schreef suzi1 het volgende:
haha die komt denk nog wel keer hoor ^^
dat hoop ik ook voor haarquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:39 schreef suzi1 het volgende:
ik heb guisteraaf laat voor t eerst de logeerkat op mn schoot gezet en ze bleef 5 min. zitten!
en net weer een keer
is gevangen kat die 2 weken bij ander zat en nu net 2 weken bij mij
dus hopelijk wordt het nog wat en hoeft ze geen buitenleven te leven <3
echt ik snap dat soort lui niet hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:40 schreef suzi1 het volgende:
jaaa zou mooi zijn. is wrs door mensen gedumpt. gevonden op een plek waar onmensen vaker hun katten dumpen
Dan maar lekker wiebelen tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:45 schreef Schakeltopia het volgende:
had opzich best nog wat langer willen slipen maar lukte niet
Hoeft toch niet livestream, gewoon een leuke set pakken ergens op YouTubequote:
Wonen er poezebeestjes bij jou?quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:49 schreef Schakeltopia het volgende:
blijft mooi hoe die poes voorbij kwam zetten. echt precies dikkie dik scenario
lekker tochquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ben nog steeds bezig al die sets van Luminosity te luisteren, het zijn er zoveel en ze komen niet allemaal tegelijk online
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 13:34 schreef Schakeltopia het volgende:
zooo ik schrik mij helemaal de pleuris
zit lekker te sjillen komt er ineens een poes door de woonkamer banjeren
nee mag niet aaienquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:06 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk toch dat ze binnen durft. Mag je aaien?
genot!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:07 schreef suzi1 het volgende:
ooo ik wil nog naar de ah vandaag en moet niet vergeten die mini pozza bodums te kopen!
Blikjes tonijn inslaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee mag niet aaien
nog niet
laatste keer dat dit gebeurde met andere kat werden we dikke matties, dus wie weet binnenkort!
Met vogeltjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:20 schreef Schakeltopia het volgende:
met wat eten zal het wellicht wel een stuk sneller gaan
niet vergeten door de Linda te bladerenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:07 schreef suzi1 het volgende:
ooo ik wil nog naar de ah vandaag en moet niet vergeten die mini pozza bodums te kopen!
was niet divers las ik ergensquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet vergeten door de Linda te bladeren
slim!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:22 schreef engine het volgende:
[..]
Met vogeltjes
Zodra ik de vogeltjes voer komt de kat ook weer.
Heb ook wel kattensnoepjes in huis.
iee iee fluffy genotquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:22 schreef suzi1 het volgende:
ik hoef maar iee iee iee te doen en fluffy springt naast me op de bank
rubaquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:26 schreef hemarookworst het volgende:
Tuinhuizen jullie ook met Samson?
tsjasikie eten in griekland!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:35 schreef suzi1 het volgende:
ik moet na deze of heel snel ergens een paar dagen naartoe of snel andere katjes
want anders gaat het een te groot gemis worden
ja snap ik helemaalquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:36 schreef suzi1 het volgende:
soms moet ik echt wenen als er vertrekken. gelukkig niet altijd
heb ik!quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 14:58 schreef Schakeltopia het volgende:
tot strakjes, vergeet de pozza bodem niet
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 16:17 schreef suzi1 het volgende:
denk jij dat ik zin heb om die te gaan beleggen dan. die gaan de koel in en dan zie ik wel wat ik ermee doe
Mysteryland op staan?quote:
Potjandosie,die was ik helemaal vergeten.Nu wel.quote:
Move your body,feel some beat.quote:
Sin with Sebastian.quote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sin with Sebastian.
Je hebt het ook wel leuk gap.
Goed op weg naar de halve kiloquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker punt paprikaatje snoepen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 18:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed op weg naar de halve kilo
Ik was net in de super ook weer kilo's groenten en fruit en het sjouwen
Ik over half uurtje weerquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 17:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Potjandosie,die was ik helemaal vergeten.Nu wel.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |