Hey hey das Vikings stuff!quote:
En Breaking Bad, 2 in 1 klapquote:
Ow echt? Das al wat te lang geleden, die hersencellen heb ik niet meer overquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:39 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
En Breaking Bad, 2 in 1 klap
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:40 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ow echt? Das al wat te lang geleden, die hersencellen heb ik niet meer over
Zo'n geniale serie jezusquote:
Vlak na LOTR staat diequote:
Wel zoals ik kijkquote:
Weetje.. Sinds de komst van de goede series welke vaak beter zijn dan de huidige films heb ik dat ook. Zelden krijg ik het nog voor elkaar om een film van 2 uur in 1 zitting af te kijken en ben blij wanneer series afleveringen van 45 minuten hebben...quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wel zoals ik kijkIk kan niet zo heel lang stil zitten dus kijk ik alles in delen.
Echt heh, dat heb ik net zo hoor. Zal wel long corona zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:00 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Weetje.. Sinds de komst van de goede series welke vaak beter zijn dan de huidige films heb ik dat ook. Zelden krijg ik het nog voor elkaar om een film van 2 uur in 1 zitting af te kijken en ben blij wanneer series afleveringen van 45 minuten hebben...
Ik weet niet wat het is maar de aandachtspanne rijkt tegenwoordig met moeite verder dan een uur achter elkaar
Pff Shania mijn eeuwige crush, die is ook ineens verdwenen op haar hoogtepunt.quote:
Die heeft haar paardjes op het drogequote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Pff Shania mijn eeuwige crush, die is ook ineens verdwenen op haar hoogtepunt.
Jammer, had Hank iets met Shania of met Paarden? Het is echt een hoop series geleden haha. Zo heerlijk dat die kale nog steeds hard gaat met Saul Goodman...Dat lijkt echt het niveau van Breaking Bad te benaderen dit seizoenquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die heeft haar paardjes op het drogeEn ook een hint naar Hank van Breaking Bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |