Ts volgt de economische filosofie van Erdogan, dus leg de lat niet te hoog.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:30 schreef PS. het volgende:
En waar moeten die postbezorgers van betaald worden dan, ook van die 5 euro?
Lekker snugger topic Hans
Lul niet. We zijn al 15 jaar verder. Nou als er in die 15 jaar nog geen model verzonnen is om gratis verzending mogelijk te maken dan klopt er iets niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:47 schreef Slavski het volgende:
Een pakket versturen kost geld, en er zit een winstmarge op de producten die je besteld. Bij bestellingen minder dan 25 of 50 euro is de marge heel laag en hou je uiteindelijk minder winst over, of lijd je zelfs verlies. Alleen de grootste (rijkste) bedrijven kunnen zoiets aanbieden als geen verzendkosten omdat het hun niet echt veel schaadt.
Het beste is gewoon leven in het jaar 23xx zoals in Star Trek: daar speelt op de Aarde geld geen rol meer maar juist technologische vooruitgang.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:20 schreef Werkperd het volgende:
Online winkelen is de laatste 10 jaar erg populair hier in Nederland. In die 10 jaar tijd heeft er veel technologische ontwikkelingen plaatsgevonden. Van online betalen tot voor x uur besteld, dezelfde avond in huis! Magazijnen met bomvol voorraad en gehele infrastructurele netwerk waarbij pakjes snel geleverd of retour gestuurd kunnen worden. Noem maar op.
Echter, wat ik niet snap is dat wij na al die ontwikkelingen nog steeds vaak een kut bedrag aan verzendkosten moeten betalen.
Een simpel voorbeeld is dat ik bijvoorbeeld twee kleine producten nodig heb maar juist door de verzendkosten het helemaal niet meer rendabel wordt om ze via webshop aan te schaffen. Hierop besluit ik dan om die gelijkwaardige producten toch bij de lokale dealer te kopen omdat ik dan gelijk of iets duurder uit ben.
Is het gehele webshop gedoe dan nog steeds niet zodanig doorontwikkeld dat wij als consument gewoon geen verzendkosten meer hoeven te betalen?
Wat voor nut heeft het om een product van 5 euro aan te bieden als het bedrag voor de fucking verzendkosten 6 euro is? Zo blijven mensen toch weg van een webshop?
Waarom bij een bestelling van 10 euro wel verzendkosten en bij een bestelling van boven de 50 niet?
Allemaal bullshit.
Goh, denk je dat het vervoer naar je voordeur gratis is? Het moet in het magazijn voorgesorteerd worden, er moet iemand in een busje naar je huis rijden en als je dan niet thuis bent wordt het ook nog eens ergens anders heen gebracht zodat je het in de buurt kan ophalenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:20 schreef Werkperd het volgende:
Een simpel voorbeeld is dat ik bijvoorbeeld twee kleine producten nodig heb maar juist door de verzendkosten het helemaal niet meer rendabel wordt om ze via webshop aan te schaffen. Hierop besluit ik dan om die gelijkwaardige producten toch bij de lokale dealer te kopen omdat ik dan gelijk of iets duurder uit ben.
Ik lul niet, het is gewoon hoe het hier eenmaal werktquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Lul niet. We zijn al 15 jaar verder. Nou als er in die 15 jaar nog geen model verzonnen is om gratis verzending mogelijk te maken dan klopt er iets niet.
Hoe kan een bubbelenvelop met twee producten uit Ftankrijk voor maar ¤ 0,90 mijn brievenbus bereiken terwijl we hier in Nederland nog massaal webshops hebben die niet eens brievenbuspakket aanbieden??
dan betaal je per definitie teveel voor het productquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 00:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Lul niet. We zijn al 15 jaar verder. Nou als er in die 15 jaar nog geen model verzonnen is om gratis verzending mogelijk te maken dan klopt er iets niet.
Hoe kan een bubbelenvelop met twee producten uit Ftankrijk voor maar ¤ 0,90 mijn brievenbus bereiken terwijl we hier in Nederland nog massaal webshops hebben die niet eens brievenbuspakket aanbieden??
Hans snapt het niet zo goed allemaal, daarom is het maar beter dat zijn begeleider zijn pampers besteld ipv hijzelf.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 23:30 schreef PS. het volgende:
En waar moeten die postbezorgers van betaald worden dan, ook van die 5 euro?
Lekker snugger topic Hans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |