Dag FOK!
Na een jaar in mijn huidige huurwoning (millennial dus teveel avocado’s gekocht voor een hypotheek jeweet) leek het me een keer tijd om mijn gordijnen in te korten.
Gelukkig had ik de strijkband bewaard maar helaas geen strijkijzer want strijken is kut en wie strijkt er nou nog. Omdat we allemaal wat armer worden behalve Shell ben ik dus naar de Action gereden voor een strijkijzer van een tenner.
Klacht
1 is als volgt:
De Action. Schreeuwende borden bij de ingang, schreeuwende kinderen in de winkel met schreeuwende ouders die in de weg lopen en die troep staat natuurlijk op een onlogische plaats waardoor je eerst 3 rondjes de winkel door moet.
Uiteindelijk is het gelukt en heb ik nu een mooi strijkijzer dat ik precies één keer in mijn leven ga gebruiken.
Bij thuiskomt heb ik meteen het eerste gordijn van de roede gehaald maar ik ben nogal onhandig dus alle ringen vielen met teringveel geluid door de hele kamer maar dat was mijn eigen schuld dus dat is een klacht voor een andere keer.
Dan volgt nu klacht
2.
Die gare strijkband plakt voor geen hoerenmeter ik heb het allemaal geprobeerd: stoomstand, droogstand, vooraf gestreken, een andere strijkband, mijn moeder gebeld maar die had geen tijd, die shit vochtig gemaakt, drooggestreken maar niks.
Dus nu is mijn hele huis een teringzooi, gordijnen liggen door het hele huis, ringen overal inclusief onder de bank, dat strijkijzer is zo lek als een mandje dus ik kan zo ook nog dweilen en ik ben annoyed as fuck.
TLDR; help hoe gebruik je stijkband met een Action strijkijzer van een tenner.
Kusjes