20% over de winst, dus 16,8 Miljoen minder. Met 83,2 miljoen ben ik ook wel tevreden..quote:
Dan kun je ook fietsen gaan kijken.quote:Op zondag 28 augustus 2022 08:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wat heb ik altijd weinig zin in deze pot en dan ook nog om 12:15.
het is lang geleden dat Utrecht thuis van Ajax won voor de competitie, laten we dat nog maar even zo houdenquote:Op zondag 28 augustus 2022 08:46 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wat heb ik altijd weinig zin in deze pot en dan ook nog om 12:15.
True, maar het is precies zo'n wedstrijd waar Utrecht zijn vorm opeens wel gaat vinden.quote:Op zondag 28 augustus 2022 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is lang geleden dat Utrecht thuis van Ajax won voor de competitie, laten we dat nog maar even zo houden
We gaan het zien, je blijft in een seizoen toch altijd een paar van dit soort Utrecht wedstrijdjes houden, is het niet tegen Utrecht dan is het wel tegen een ander, nu Van Wonderen bij Heerenveen zit verwacht ik daar wel een zaadpot tegen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:15 schreef Simmertje het volgende:
[..]
True, maar het is precies zo'n wedstrijd waar Utrecht zijn vorm opeens wel gaat vinden.
Klopt, ik calculeer overigens Utrecht uit altijd als puntverlies in. Zolang je maar geen punten gaat verliezen tegen een fucking GAE.quote:Op zondag 28 augustus 2022 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het zien, je blijft in een seizoen toch altijd een paar van dit soort Utrecht wedstrijdjes houden, is het niet tegen Utrecht dan is het wel tegen een ander, nu Van Wonderen bij Heerenveen zit verwacht ik daar wel een zaadpot tegen.
blessurequote:Op zondag 28 augustus 2022 11:38 schreef Bugno3 het volgende:
Waarom zit Wijndal niet bij de selectie?
Mis je ook niet echt.quote:
Ook organisatorisch staat het veel beter met Blind dan met Wijndal, dus laat Blind inderdaad maar in de basis staan.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Qua passing staat Blind mijlenver voor op Wijndal. Defensief staat het ook niet goed met Wijndal dus ja met twee minnetjes bij Owen kan ik me wel voorstellen dat Blind voorkeur krijgt.
Erg onaardig van Scholes.quote:"He’s at a good club in Ajax don’t get me wrong but this is where, this a real club, this is a proper football club where he’ll be seen around the world.
jammer dat ie er wel elke x totaal wordt uitgelopen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:36 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ook organisatorisch staat het veel beter met Blind dan met Wijndal, dus laat Blind inderdaad maar in de basis staan.
Liever dat dan iemand die niet kan verdedigen.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:39 schreef Malavita het volgende:
[..]
jammer dat ie er wel elke x totaal wordt uitgelopen.
Als je ziet wat voor shithole man unted al jaren is dan weet je dat deze man niet bepaald objectief isquote:
lekker zeiken op wijndal, alsof die er niks van kanquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:40 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Liever dat dan iemand die niet kan verdedigen.
quote:
Hij klinkt als zo een Afrikaanse Man united/Barcelona fan op Twitterquote:
Mooi, voor iedereen het bestequote:Op zondag 28 augustus 2022 12:41 schreef D_A het volgende:
[..]
[ twitter ]
Einde soap, zak geld in het veld
Prachtig bedrag. Nu hopen op een waardige vervanger qua talent en potentie.quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
99 miljoen gaat rond. Hadden ze wel naar boven mogen afronden.
Pure nijd bij Unitedquote:Op zondag 28 augustus 2022 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
99 miljoen gaat rond. Hadden ze wel naar boven mogen afronden.
Goal en assist voor berghuis. Gaat primaquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:04 schreef Scorpie het volgende:
Blind kan echt niet meer.
En op rechts moeten we echt wel een beetje een diepgaande vervanger vinden, Tadic en Berghuis zijn het niet.
Berghuis staat nu dan ook op 10.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Goal en assist voor berghuis. Gaat prima
Het is inderdaad vrij statisch.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk dat ze iets meer moeten variëren Bergwijn, Berghuis en Tadic
It aint over till its over, maar tot nu toe echt 2 vingers in de neusquote:Op zondag 28 augustus 2022 13:29 schreef Marsenal het volgende:
Wel fijn dat deze pot in niks lijkt op de bananenschil die het zou zijn
Precies voetballend is die misschien wat minder maar verdedigen is belangrijker.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:37 schreef Pedroso het volgende:
Toch wel lekker dat Bassey centraal staat samen met Timber, die geven geen kans weg.
Mwa, ik zou bepaald niet willen zeggen dat Timber een 'mindere voetballer' is, of doelde je alleen op Bassey?quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:38 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Precies voetballend is die misschien wat minder maar verdedigen is belangrijker.
Ja ik doelde alleen op bassey, Timber is een geweldenaar.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwa, ik zou bepaald niet willen zeggen dat Timber een 'mindere voetballer' is, of doelde je alleen op Bassey?
Blij dat die soap achter de rug isquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:10 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ twitter ]
Hamstelaar heeft gesproken
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Blij dat die soap achter de rug is
Benieuwd wat @sheryas hier van vindtquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:14 schreef Ramboetan het volgende:
Verdediging staat wel als een huis hoor. Fijn om te zien.
Waarom risico nemen door aanvallender te gaan spelen bij Utrecht uit om 12:15? Ons vermaken doen ze wel weer in de Arena.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een vreselijke tweede helft zeg. Het fluiten van Makkelie was waardeloos maar het spel nog meer. Vanuit trainersperspectief snap ik laat wisselen als je 0-2 voorstaat maar als supporter hunker je naar iemand als Kudus zoals hij invalt. Alleen dan rond de 60e minuut ipv de 80e.
Dit! Fijn om te zien dat Ajax eens niet als dolle kippen maar de 0-3 wil zien te maken en m dan juist in de omschakeling om je oren te krijgen...quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:21 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Waarom risico nemen door aanvallender te gaan spelen bij Utrecht uit om 12:15? Ons vermaken doen ze wel weer in de Arena.
Ja maar hij geeft geen 15 assists en 10 goals per seizoenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:22 schreef Simmertje het volgende:
Alvarez was echt by far de beste man bij Ajax. Die jongen heeft echt een gigantische ontwikkeling doorgemaakt, wat een verschil met 1-2 jaar geleden.
Zeker, vond Bassey ook goed en we hebben dat tokkiedorp weer gehad, wat een dom volkquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:22 schreef Simmertje het volgende:
Alvarez was echt by far de beste man bij Ajax. Die jongen heeft echt een gigantische ontwikkeling doorgemaakt, wat een verschil met 1-2 jaar geleden.
die voorzet van Berghuis op Brobbey was wel vanaf die positiequote:Op zondag 28 augustus 2022 14:42 schreef Ramboetan het volgende:
Rechtsbuiten is wel nodig he. Tadic en Berghuis kunnen daar echt niet.
100 miljoen kan je gewoon niet weigerenquote:Op zondag 28 augustus 2022 14:48 schreef F.M.D. het volgende:
Antony weg en dus ook de kansen om met een droomaanval hoge ogen te gooien in de CL. Geld uiteindelijk toch belangrijker voor Ajax dan sportieve ambities.
quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:48 schreef F.M.D. het volgende:
Antony weg en dus ook de kansen om met een droomaanval hoge ogen te gooien in de CL. Geld uiteindelijk toch belangrijker voor Ajax dan sportieve ambities.
Baas viel ook prima in.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Lekkere zege dit hoor, Bassey speelde weer prima, net zoals Taylor, Berghuis en Alvarez.
Sanchez gaan we ook wel plezier aan beleven
12 uit 4 waarvan 3 uitwedstrijden, we zijn wel eens beroerder begonnen
Bron?quote:Op zondag 28 augustus 2022 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
EtH ook gewoon brobbey polsen om naar United te gaan
Wat een onzin. Antony is dan ook nog eens een van de vervelendste spelers (als je naar karakter kijkt) die Ajax ooit gehad heeft. Enorme zegen dat je er vanaf bent.quote:Op zondag 28 augustus 2022 14:48 schreef F.M.D. het volgende:
Ja dit is dus geen echte foto.quote:Op zondag 28 augustus 2022 17:22 schreef Simmertje het volgende:
[ afbeelding ]
Chemokuur dus. Brengt wel herinneringen voor mij mee moet ik zeggen. Ik had nog even de hoop in het begin, maar in week 3 kon ik de plukken haar eruit trekken. Toen maar de tondeuse erbij gepakt.
Gaat het voor de rest wel goed? Ziyech komt overigens niet lijkt me.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:18 schreef freaky40 het volgende:
Antony exit dus, nou opdonderen dan maar met je acne bek. Ziyech wil zijn plek maar wat graag terug.👊
Je hoeft niet gelijk zo haatdragend te doenquote:Op zondag 28 augustus 2022 18:18 schreef freaky40 het volgende:
Antony exit dus, nou opdonderen dan maar met je acne bek. Ziyech wil zijn plek maar wat graag terug.👊
Gaat het?quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:18 schreef freaky40 het volgende:
Doe een Ajax shirt aan en kijk in de spiegel.quote:Op zondag 28 augustus 2022 18:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een begrijpelijke reactie. Zelden zo'n debiel in een Ajax-shirt gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |