quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
speciaal voor jou trouwens
Je hebt het zwaar vandaag.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:56 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme, de hele zomer geen last van wespen en op de allereerste dag dat het raam weer open mag weet zo'n kutding de weg naar binnen te vinden.
elke dagquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar vandaag.
half uurtje ongeveerquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekkkkkkkkkkkkkah eetse straks of nu iig
Ik ben gewoon een wespenmagneet. #neverforget vorig jaar dat ik minimaal één keer per week zo'n kutding tussen dakraam en hor binnen hadquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Je hebt het zwaar vandaag.
hebben we je gezellig nog een half uurtje hierquote:
ik kijk ook F1 nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hebben we je gezellig nog een half uurtje hier
Oh en dan kon die wesp niet ontsnappen want vast in de hor?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een wespenmagneet. #neverforget vorig jaar dat ik minimaal één keer per week zo'n kutding tussen dakraam en hor binnen had
quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh en dan kon die wesp niet ontsnappen want vast in de hor?
Ja het heeft zijn schade nagelaten op je dat is vrij duidelijk hahahah
Nee, de volgorde was buitenlucht -> dakraam -> hor -> binnen. Ik liet ze iedere keer weer naar buiten door het dakraam volledig te kantelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oh en dan kon die wesp niet ontsnappen want vast in de hor?
Ja het heeft zijn schade nagelaten op je dat is vrij duidelijk hahahah
HOE gaan we dit nou oplossen nuquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Het probleem nu is dat zo'n wesp wat minder makkelijk naar buiten te krijgen is nu dat het raam niet een complete 180 graden kan draaien... dit wordt nog wel een dingetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |