ik wist niet dat je zo over mij dachtquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:06 schreef KREEFTx het volgende:
kwaliteiten en kenmerken
Slim, knap, empatisch, sympathiek,vriendelijk , heteroseksueel, behulpzaam, ladiesman, gul, rijk, geduldig, gevoelig, gemotiveerd, blank, bekwaam, goddelijk, betrokken , betoverend, creatief.
Zeker weten? Hij is wel een ladyboy of ladiesmen ofzoquote:
Hoeft niet, ze hebben al 2 Vlamingen waaronder 1 vrouw. Het quotum is reeds behaaldquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Witte man, afgewezen wegens niet divers genoeg.
3 downies was het quotum.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze hebben al 2 Vlamingen waaronder 1 vrouw. Het quotum is reeds behaald [ afbeelding ]
Debiel is ook een vereiste.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:06 schreef KREEFTx het volgende:
kwaliteiten en kenmerken
Slim, knap, empatisch, sympathiek,vriendelijk , heteroseksueel, behulpzaam, ladiesman, gul, rijk, geduldig, gevoelig, gemotiveerd, blank, bekwaam, goddelijk, betrokken , betoverend, creatief.
Wie zou die andere mannelijke Vlaming toch zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze hebben al 2 Vlamingen waaronder 1 vrouw. Het quotum is reeds behaald [ afbeelding ]
Ik kan hier eigenlijk niet mee lachen.quote:
Jij vast niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie zou die andere mannelijke Vlaming toch zijn![]()
Ik ben een echte Vlamingquote:
Klopt, maar dan had ik je nog voor een Klan lid aan kunnen zien.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben een echte Vlaming
Je denkt nu in jezelf maar Vlamingen gebruiken geen capuchon maar kap. Had ik me geregistreerd met kap_jongen was dit pure verwarring.
Bwah... er lopen er al genoeg rond forumwijd.. er zal vast wel wat kruisbesmetting plaatsvindenquote:
Ik moest eigenlijk wel lachenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 19:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik kan hier eigenlijk niet mee lachen.
Je paspoort en je adres gegevensquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 16:06 schreef KREEFTx het volgende:
kwaliteiten en kenmerken
We hebben geen Waal en geen Duitssprekende Belg, ondervertegenwoordigd dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 17:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik had het op het moment druk, maar dit ging me ook te ver.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 21:38 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Je paspoort en je adres gegevens
Moet je overleggen en opsturen voordat je mos mag worde.
We hebben eentje van het verre Westen en eentje van het verre Oosten, dat kan toch ook al tellen??quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 22:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We hebben geen Waal en geen Duitssprekende Belg, ondervertegenwoordigd dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |