Dank jullie wel voor de updates. Het bungelt echt beetje tussen de 280-308.00 he..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:55 schreef Gert het volgende:
Kijkcijfer inc. uitgesteld kijken, woensdag 28 september: 286.000 (was lineair: 245.000) / marktaandeel 9.0
volgens mijn zijn dit best redelijke kijkcijfers toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 08:49 schreef spapaars het volgende:
Woensdag 5 oktober
Kijkcijfer: 246.000
Marktaandeel: 7,8
Herhaling rond het middaguur van dinsdag
34.000
Ze zijn al snel tevreden tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:04 schreef pullup het volgende:
Dit zijn best goede cijfers te noemen voor een RLS van de laatste jaren
Hey Freaky, weet jij ook cijfers over streams? Ik kan dat nergens vinden. En het programma doet het dus wel goed qua kijkcijfers en marktaandeel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Voor dat timeslot zijn dit inderdaad prima cijfers. Wil je meer, dan zul je moeten schuiven. Maar denk dat ze dat niet doen. De timeslots daaromheen zijn heilig.
Aah oke dank je wel :-)! Jammer dat we dat niet kunnen zien en leuk dat je er zoveel van af weet :-).quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:52 schreef freaky40 het volgende:
De stream cijfers zijn niet inzichtelijk voor derden. Dat is enkel te zien voor de TV makers en TV stations, in dit geval Talpa en Videoland. Soms kun je het succes wel afleiden aan de wekelijkse Top 10, daar stond EJVJL niet in afgelopen weken, maar heeft er wel even in gestaan. Maar onderin zie je ook populaire programma's die bekeken worden en daar staat EJVJL op 3 van best bekeken programma's maar dat is enkel de TV uitzending en niet de livestreams.
Ja maar de cijfers die bekend zijn ken ik wel. Maar ben gewoon zo benieuwd hoeveel mensen tegelijk naar zo'n stream kijken....beetje gemiddeld dan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:07 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Aah oke dank je wel :-)! Jammer dat we dat niet kunnen zien en leuk dat je er zoveel van af weet :-).
@:jen24 @:engine
Eens!! Maar dat is onbekend helaas. Ik was ook zo benieuwdquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar de cijfers die bekend zijn ken ik wel. Maar ben gewoon zo benieuwd hoeveel mensen tegelijk naar zo'n stream kijken....beetje gemiddeld dan.
oh echt?? En was dat veel?quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:14 schreef engine het volgende:
Bij big brother kon je het aan het aantal stemmen op polls nog wel een klein beetje afleiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |