Och die is ook bloedirritant ja, plausibel.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:52 schreef damsco het volgende:
Ik gebruik het regelmatig in een gesprek. En plausibel.
En wat vind je van mensen die overal de term legit tussengooien?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:53 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Och die is ook bloedirritant ja, plausibel.
Bedankt voor de waardevolle aanvulling!
Die heb je alleen in Damsco denk ik?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:03 schreef damsco het volgende:
[..]
En wat vind je van mensen die overal de term legit tussengooien?
Ik hoor wat je zegt, ik begrijp wat je bedoeld, maar ik doe er niets mee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:08 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb het ter kennisgeving aangenomen, ts.
En @Sfancta trakteert zichzelf nog maar eens op een aktetas koffie.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:41 schreef Speedfight het volgende:
Klacht: mensen wier "waarvan akte." typen.
Waarvan akte is wel heerlijk als een of andere zeikbejaarde loopt te zeuren en je inhoudelijk er weinig mee kunt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:06 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Die heb je alleen in Damsco denk ik?![]()
"Oprecht" is ook irritant. Maar dit zijn maar hippe jongeren voorbeelden.
Waarvan akte is bij wijze jongvolwassenen die zich als elitaire bejaarden gedragen vooral van toepassing. Bluh.
Welke chips?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 09:41 schreef Speedfight het volgende:
Klacht: mensen wier "waarvan akte." typen.
Typen, omdat ik het nog nooit iemand heb horen zeggen.
Het is zo'n arrogante dooddoener van een gesprek.
Subklacht: ik verslikte mij in mijn vakantie-chips-ontbijt.
Van die pindaflips waar ik net zo lang op kauw tot het pindakaas is.quote:
Die zijn ranzig man. Vies kind.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:35 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Van die pindaflips waar ik net zo lang op kauw tot het pindakaas is.
Vies kind hahahaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die zijn ranzig man. Vies kind.
Van Unoxquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik typ meestal 'waarvan knakworst'.
Eens maar ik wou een beetje bij de KLB-cultuur horenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:39 schreef D. het volgende:
Ik vind mensen die 'Mensen wier...' typen ook wel klachtwaardig
Die is wel leukquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik typ meestal 'waarvan knakworst'.
Waarvan aktequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 10:46 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Eens maar ik wou een beetje bij de KLB-cultuur horen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |