Met een master op zak voor de gemeente gaan werkenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:38 schreef Nederturk het volgende:
Werkzaam voor een gemeente. Ik maak geen grap als ik dit zeg:
Hoofddoek dame die 4 jaar hbo pretstudie heeft gedaan, mag na 1,5 jaar een schaal 13 functie bekleden. En hier zijn er vele voorbeelden van binnen die sectie van de gemeente die vol zit met moslims die zo zijn.
Dit is geen bashen van moslims, maar oprecht. Fuck rechtse racisten, maar zelfs een kapotte klok duidt tweemaal daags de juiste tijd aan.
De meeste ambtenaren met een mastertitel hebben na 5 jaar ervaring schaal 12 ofso, als ze niet bewust in 11 blijven hangen. En het grappige is dat deze types continu over racisme, discriminatie, inclusie enzo lullen. Dat terwijl ze de grootste racisten en voortrekkers van eigen soort zijn.
Autochtonen kunnen net zo goed klootzakken zijn, maar uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de verhoudingen verschillen (in de grote stad, op het platteland zijn de verhoudingen dichter bij elkaar). Vooral als het gaat om familie en etnisch- en geloofsgenoot, dan wordt er keihard voorgetrokken.
Dat zeiden ze weleens over mensen waar ik mee gewerkt heb die 12 uur per dag pallets liepen te sorteren, in ploegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:51 schreef Slavski het volgende:
Tja ik bedoel, de meest simpele baantjes vragen je tegenwoordig al om HBO opleiding met minimaal 10 jaar werkervaring en allerlei certificaten, en dat allemaal voor een schrale minimumloon waar je zak van gaat jeuken
Bij je zusje?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:55 schreef Slavski het volgende:
Wel ben ik trouwens ook autochtoon , waar kan ik mij aanmelden om ook afgetrokken te worden?
Bij de gemeente.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:55 schreef Slavski het volgende:
Wel ben ik trouwens ook autochtoon , waar kan ik mij aanmelden om ook afgetrokken te worden?
Bah, daar werkt zo'n viesdik wijf, daar wilt zelfs een zwerver niet door afgetrokken wordenquote:
Ik kwam voor een VOG bij de gemeente en het viel me juist op dat er leuke vrouwen werkten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:59 schreef Slavski het volgende:
[..]
Bah, daar werkt zo'n viesdik wijf, daar wilt zelfs een zwerver niet door afgetrokken worden![]()
klacht: werken niet genoeg lekkere chicks bij de gemeente
Totaal niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:54 schreef Id_do_her het volgende:
Ik bespeur toch wat jaloezie en afgunst in de OP.
Daar nog steeds niet mee om kunnen gaan anno 2005.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:28 schreef Selenophilia het volgende:
Oh ik zie het al. Pohi topic: vrouwen op werk
Ik ben tevreden over mijn afdeling. Alleen kom ik zulke shit soms ook tegen en dat irriteert. Kom ik op internet ook tegen, stoppen met internet dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:24 schreef Selenophilia het volgende:
Ga wat anders doen man, dit is als ik mij niet vergis en voor zover ik heb gezien al je derde topic over je werk frustraties.
Nou, dan leg maar eens uit waarom haar capaciteiten onderschikt zijn aan de capaciteiten die jij bezit. Ik wijs je erop dat het schalensysteem gehanteerd is en het vooral gaat om hoe lang je ergens werkt. Hoewel ik je onvrede erover begrijp kun je nu uitleggen waarom zij minder zou moeten verdienen dan jij.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:33 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Totaal niet.
Ik vind van sommige collega's dat ze juist hogere schaal verdienen obv hun kwaliteiten. Dit gaat echter nergens over als je kijkt naar de functie eisen normaal gesproken.
Een mid twintiger die pas 1,5 jaar ervaring heeft als trainee (oftewel effectief 25 uur werken en de rest v/d tijd chillen) met een HRM hbo opleiding die in schaal 13 uitstroomt? Dat heb ik nog nooit gehoord of meegemaakt. Gemiddeld stromen ze in schaal 10 of hooguit 11 uit. En schalen werken niet met ervaring, dat doen tredes. Vanaf schaal 12 heb je de bevoegdheid om mensen aan te nemen. Het is vanaf 12 management niveau en 13 is vaak teamleider..quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, dan leg maar eens uit waarom haar capaciteiten onderschikt zijn aan de capaciteiten die jij bezit. Ik wijs je erop dat het schalensysteem gehanteerd is en het vooral gaat om hoe lang je ergens werkt. Hoewel ik je onvrede erover begrijp kun je nu uitleggen waarom zij minder zou moeten verdienen dan jij.
Vaak zo bij de overheid. Sommigen zitten in een functie wat elke hbo bachelor kan, doen helft van de dag niks, maar wel schaal 11quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:33 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Totaal niet.
Ik vind van sommige collega's dat ze juist hogere schaal verdienen obv hun kwaliteiten. Dit gaat echter nergens over als je kijkt naar de functie eisen normaal gesproken.
Als je zo goed weet hoe het systeem werkt heb je die kennis toch ergens niet goed toegepast.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:41 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Een mid twintiger die pas 1,5 jaar ervaring heeft als trainee (oftewel effectief 25 uur werken en de rest v/d tijd chillen) met een HRM hbo opleiding die in schaal 13 uitstroomt? Dat heb ik nog nooit gehoord of meegemaakt. Gemiddeld stromen ze in schaal 10 of hooguit 11 uit. En schalen werken niet met ervaring, dat doen tredes. Vanaf schaal 12 heb je de bevoegdheid om mensen aan te nemen. Het is vanaf 12 management niveau en 13 is vaak teamleider..
Mooie vrouwen kom je overal tegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:45 schreef jigggy het volgende:
Daarom werken in kledingzaak collega’s zijn vaak tantoe lekker
Wie zegt dat ik zelf hoger wil? Ik ben tevreden op mijn plek. Ik kan alleen niet tegen dubbele standaarden.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je zo goed weet hoe het systeem werkt heb je die kennis toch ergens niet goed toegepast.
Tjah, vrouwen heb je overal.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:36 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Ik ben tevreden over mijn afdeling. Alleen kom ik zulke shit soms ook tegen en dat irriteert. Kom ik op internet ook tegen, stoppen met internet dan?
Waarom dan de klaagzang? Onderliggende afgunst?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:04 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik zelf hoger wil? Ik ben tevreden op mijn plek. Ik kan alleen niet tegen dubbele standaarden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |