Ja, maar Benfica en Sporting zie ik niet per se veel winnen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar ook meer punten te verzamelen in cl bij een overwinning toch?
Nee, dat is gelijk. Wel meer bonuspunten door het halen van de CLquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar ook meer punten te verzamelen in cl bij een overwinning toch?
Zie het Twente-topic. Twente heeft zichzelf tekort gedaan blabla.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Waarom zouden we zeuren om de gemiste kansen van Fiorentina?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bart Nolles van FC Utrechtquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
Die commentator bij Twente v Fiorentina, lichtelijk op de hand van het vlaggetje?
Ik ben lellebel en hou van neuken.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Praat weer als een antiliaan @:Zipportal
Zonder handen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ben lellebel en hou van neuken.
Ja, behouden al jaren een geplaatste status, dan krijg je meestal niet de meest gerenommeerde tegenstanders.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Natuurlijk dwing je dat ook af door consistent presteren.
Gewoon een 1e divisieploeg uit Zwitserland en dat schakelt toch degelijke teams uit, leg maar uit.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:58 schreef Grifte het volgende:
Goede avond voor het Liechtensteinse voetbal
quote:Feyenoord kijkt met extra aandacht naar Griekenland. Apollon Limassol komt op gelijke hoogte met Olympiakos Piraeus en dwingt een verlenging af. Waarom dat voor de Rotterdammers belangrijk is? Als de Grieken worden uitgeschakeld, dan gaat vrijdag het balletje met Feyenoord bij de loting voor de Conference League in Pot 1.
Die kunnen wel serieus punten pakkenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:58 schreef Grifte het volgende:
Goede avond voor het Liechtensteinse voetbal
Wat een net-niet trainer is dat toch ookquote:
AZ had echt een droomloting, ongeveer net zo als dat het voor een Portugese club een droomloting zou zijn om PEC of Heracles te loten. Klein kutclubje, stadion van niets, geen historie. Beter kon je het niet treffen. Ook een reden waarom ik vorig jaar erg blij was dat AZ dat play-off ticket pakte, als Nederlander zou je altijd moeten willen dat AZ Europa in gaat. Altijd goed voor de puntjes.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 08:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
Twente, ja jammer maar goed je wordt uitgeschakeld door Fiorentina, ook niet de minste lijkt me, dus dit was al zo'n beetje vooraf verwacht dat dit kon gebeuren
AZ, mooi zo, twee simpele overwinningen op Gil Vicente (wie ik overigens niet ken, volg wel portugees voetbal maar daar vallen mij meer de topclubs en Braga op)
pot 1 ook nog eens, dus hopelijk beetje redelijke loting voor ze
quote:De club uit Alkmaar mag 2,94 miljoen euro aan startpremie bijschrijven, naast de bonussen van de vijf zeges in de kwalificatiefase. Een overwinning is goed voor een half miljoen, zodat AZ al meer dan vijf miljoen bij elkaar heeft gevoetbald.
Bron: De Telegraaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |