Ik zeg Djepper uit een gelijkspelletje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
18/18 voor AZ. Kinderlijk eenvoudig.
Misschien als laatste potje met C-team.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg Djepper uit een gelijkspelletje.
Die zullen wel in Polen spelen Europees?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zeg Djepper uit een gelijkspelletje.
Niemand geeft een neuk om AZ inderdaadquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:14 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik verwacht eigenlijk best wel veel van AZ dit jaar. Aantal grote uitslagen neergezet en echt weer uitstekend beleid gevoerd. Reijnders die ook steeds beter wordt. Hebben gisteren nog een speler van 6 miljoen gehaald waar je werkelijk niemand over hoort.
Vind ik echt heel erg jammer en niet terecht. Gewoon de vierde club van Nederland, ook historisch.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om AZ inderdaad
EL voorronde speelde Dnipro-1 in Slowakijequote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die zullen wel in Polen spelen Europees?
meer scorenquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe heeft FC Vaduz trouwens Rapid Wien uit kunnen schakelen
Dan zijn ze wel gelijk Pot 1 in de CL, Vaduz in de 2024/25 CL KO fase here we goquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Om de Champions League te willen spelen moet Vaduz:
Seizoen 1: de beker winnen in Liechtenstein
Seizoen 2: de Conference League winnen
Seizoen 3: de Europa League winnen
Seizoen 4: Champions League spelen.
Mogen ze niet als kampioen van Zwitserland de CL in?quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Om de Champions League te willen spelen moet Vaduz:
Seizoen 1: de beker winnen in Liechtenstein
Seizoen 2: de Conference League winnen
Seizoen 3: de Europa League winnen
Seizoen 4: Champions League spelen.
Nee, ze doen in die zin voor spek en bonen mee in Zwitserland. Anders dan Monaco dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogen ze niet als kampioen van Zwitserland de CL in?
Betere vergelijking is Swansea en Cardiff. Die mogen meedoen met de beker van Wales (maar kiezen om dat niet te doen), maar mogen zich alleen via de Engelse competitie en beker plaatsen voor Europa.quote:Op vrijdag 26 augustus 2022 15:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, ze doen in die zin voor spek en bonen mee in Zwitserland. Anders dan Monaco dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |