Kijk, die brengen het spel tenminste op tijd uit. Zelfs nog eerder dan 2023. Overwatch 2 zou in 2020 al komenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:37 schreef Näsenbar het volgende:
Ik heb FIFA 23 al besteld voor op de Nintendo switch, nog maar een maandje wachten!
Haten op codquote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:58 schreef Slavski het volgende:
Zeker nooit gehoord van Call of Duty? Die maken al jaren zelfde spellen.
En zwijg me van GTA 6 die ging ooit uitkomenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk, die brengen het spel tenminste op tijd uit. Zelfs nog eerder dan 2023. Overwatch 2 zou in 2020 al komen
Mee eens. Bijvoorbeeld onder andere 16x Stalingrad, 12x landing in Normandië en 13x Berlijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 20:58 schreef Slavski het volgende:
Zeker nooit gehoord van Call of Duty? Die maken al jaren zelfde spellen.
Battlefield 4 vind ik stiekem nog steeds de beste Battlefield.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 10:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Mee eens. Bijvoorbeeld onder andere 16x Stalingrad, 12x landing in Normandië en 13x Berlijn.
Alleen Battlefied-serie was nog een keer origineel met de eerste wereldoorlog als setting. Ik ben benieuwd wie van de twee de Koreaoorlog als setting gaat gebruiken.
Die heb ik ook gespeeld maar was daarna klaar met Battlefield. Behalve met de eerste wereldoorlog setting.quote:Op zaterdag 27 augustus 2022 15:14 schreef Slavski het volgende:
[..]
Battlefield 4 vind ik stiekem nog steeds de beste Battlefield.
Ja, na Battlefield 4 was het een beetje klaar iddquote:Op zaterdag 27 augustus 2022 23:16 schreef HSG het volgende:
[..]
Die heb ik ook gespeeld maar was daarna klaar met Battlefield. Behalve met de eerste wereldoorlog setting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |