abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8311915
Hier komt mijn verhaal dan, ik heb met een paar collega's een goed band en mer een paar minder goede band.
Zoals eentje die op een ander locatie zit mag ik helemaal niet, hij haalt mijn bloed uit de nagels. Altijd zit hij te etteren, en het is nooit goed voornamelijk doet hij dat tegen mij. In eerste instantie wist ik niet waarom hij dat deed, maar blijkt nu dat hij mijn manager leuk vind die ik helemaal niet mag. Dat is zijn enige reden dus dat hij me steeds dwars zit.

Wat moet ik nu doen?
Hij wil niet luisteren?

Greek Godess of the Earth
pi_8311941
kan je het niet met je manager bespreken? Of hogerop zoeken? Het belemmert jouw werk(gedrag)
pi_8311966
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:06 schreef Gaja het volgende:
Hier komt mijn verhaal dan, ik heb met een paar collega's een goed band en mer een paar minder goede band.
Zoals eentje die op een ander locatie zit mag ik helemaal niet, hij haalt mijn bloed uit de nagels. Altijd zit hij te etteren, en het is nooit goed voornamelijk doet hij dat tegen mij. In eerste instantie wist ik niet waarom hij dat deed, maar blijkt nu dat hij mijn manager leuk vind die ik helemaal niet mag. Dat is zijn enige reden dus dat hij me steeds dwars zit.

Wat moet ik nu doen?
Hij wil niet luisteren?

WTF? Ga je gewoon hier op het forum een beetje lopen zeiken over mij? Ik mag je idd niet, en je weet donders goed hoe dat komt. Dat ik verliefd op Thijs was (inmiddels je ex manager) kan ik ook nix aan doen en daar zal je maar mee moeten leren leven. Ben blij dat ik op een andere locatie zit, ik moet niet de hele dag tegen je aankijken, dan wordt ik gek. Vind het al erg genoeg dat ik je zo nu en dan aan de phone heb.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  FOK!fotograaf donderdag 6 februari 2003 @ 14:08:55 #4
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_8311980
gewoon heel cool een zakelijk tegen hem blijven doen! kunnen ze meestal niet tegen.
pi_8312014
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

WTF? Ga je gewoon hier op het forum een beetje lopen zeiken over mij? Ik mag je idd niet, en je weet donders goed hoe dat komt. Dat ik verliefd op Thijs was (inmiddels je ex manager) kan ik ook nix aan doen en daar zal je maar mee moeten leren leven. Ben blij dat ik op een andere locatie zit, ik moet niet de hele dag tegen je aankijken, dan wordt ik gek. Vind het al erg genoeg dat ik je zo nu en dan aan de phone heb.

wow, ze collega zit hier ook, dat word een leuke discussie voel ik
pi_8312017
waaaaaaaaa, beetje opgefokt ofzo. Chill out maak je niet zo druk sommige mensen durven nou eenmaal niet alles tegen iedereen te zeggen en dan vragen ze advies. Heb jij nooit advies nodig dan?
Blessed is the person who can laugh at himself — he'll never cease to be amused
pi_8312042
In ieder geval NIET boos worden.
Rustig met hem praten, en subtiele, lullige en keiharde opmerkingen maken zodat hij precies weet wat je bedoelt, maar het toch heel formeel blijft mocht er iemand in de kamer staan die je telefoon gesprek aanhoort.
Lambo of Rekt
pi_8312048
dank je goeie tip, maar mijn manager neemt ook voor hem op, en hoger kan ik al niet gaan. Wat een ellende allemaal, ik probeer al koel te blijven maar iedere keer als ik hem zie gaan mijn haren recht overeind staan.

Nu is ook het volgende, hij is net zo goed in syteembeheren net als ik.
Dus zo nu en dan komen we ook bij elkaar om zakelijke dingen te bespreken, maar iedere keer vallen we elkaar aan.

pi_8312109
Jezus, die persoon lijkt me nogal opgefokt dus dat van die lullige opmerkingen lijkt me niet zo'n strak plan. Praat gewoon met die persoon onder vier ogen. Ga desnoods samen een keer lunchen of borrelen en bespreek het in ontspannen sfeer op neutraal terrein, lijkt mij het beste.
pi_8312110
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:12 schreef Gaja het volgende:
dank je goeie tip, maar mijn manager neemt ook voor hem op, en hoger kan ik al niet gaan. Wat een ellende allemaal, ik probeer al koel te blijven maar iedere keer als ik hem zie gaan mijn haren recht overeind staan.

Nu is ook het volgende, hij is net zo goed in syteembeheren net als ik.
Dus zo nu en dan komen we ook bij elkaar om zakelijke dingen te bespreken, maar iedere keer vallen we elkaar aan.

Vind je het gek. Als je gelijk al begint met: Ow, is die lul er ook weer? Vind je het gek dat ik een scheit hekel aan je heb? Dat wat er tussen ons is had je best tussen ons kunnen laten. Dit vergeef ik je niet zomaar...
pi_8312146
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Vind je het gek. Als je gelijk al begint met: Ow, is die lul er ook weer? Vind je het gek dat ik een scheit hekel aan je heb? Dat wat er tussen ons is had je best tussen ons kunnen laten. Dit vergeef ik je niet zomaar...

Als jullie twee volwassenen zijn waarom dan dit kinderachtige gedoe op een forum praat het een keer uit.
pi_8312180
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:14 schreef mistaplaya2003 het volgende:
.....Praat gewoon met die persoon onder vier ogen. .....
Nee hoor, doe maar op fok, ik heb nog een half uurtje voor ik weg moet,
vind het wel interessant eigenlijk

* borrelnootjes en breezertje erbij pakt

pi_8312194
Dat vind ik ook: regel het lekker zelf, maar val anderen er niet mee lastig
Ik wil niet weten wat ik later worden wil. ik wil weten wie ik nu ben.
  donderdag 6 februari 2003 @ 14:18:47 #14
46463 Mr_Thor
Life sucks and then u die !
pi_8312195
Ik denk dat thijs weggegaan is omdat er idd een relatie was tussen die twee. Ik denk ook dat de manager jou niet echt mocht en dat dat zich uitte doormiddel van die andere collega die een beetje vrouwelijk is.

gr

een collega

master of disaster
pi_8312200
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:16 schreef mistaplaya2003 het volgende:

[..]

Als jullie twee volwassenen zijn waarom dan dit kinderachtige gedoe op een forum praat het een keer uit.

En jij bemoeit je waarmee? laml*l
pi_8312226
dat is het probleem met jou jongen omdat je een beetje aandacht van iemand krijgt betekend niets in het bijzonders.
Ik probeerde vriendelijk tegen je te zijn maar je verpeste het zelf door iedereen te vertellen dat ik lelijk ben en dat je me niet mag, vraag aan Thor
pi_8312264
Hou eens op met die onzin hier.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')