Wat moet ik nu doen?
Hij wil niet luisteren?
quote:WTF?
Op donderdag 6 februari 2003 14:06 schreef Gaja het volgende:
Hier komt mijn verhaal dan, ik heb met een paar collega's een goed band en mer een paar minder goede band.
Zoals eentje die op een ander locatie zit mag ik helemaal niet, hij haalt mijn bloed uit de nagels. Altijd zit hij te etteren, en het is nooit goed voornamelijk doet hij dat tegen mij. In eerste instantie wist ik niet waarom hij dat deed, maar blijkt nu dat hij mijn manager leuk vind die ik helemaal niet mag. Dat is zijn enige reden dus dat hij me steeds dwars zit.Wat moet ik nu doen?
Hij wil niet luisteren?
quote:wow, ze collega zit hier ook, dat word een leuke discussie voel ik
Op donderdag 6 februari 2003 14:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:[..]
WTF?
Ga je gewoon hier op het forum een beetje lopen zeiken over mij? Ik mag je idd niet, en je weet donders goed hoe dat komt. Dat ik verliefd op Thijs was (inmiddels je ex manager) kan ik ook nix aan doen en daar zal je maar mee moeten leren leven. Ben blij dat ik op een andere locatie zit, ik moet niet de hele dag tegen je aankijken, dan wordt ik gek. Vind het al erg genoeg dat ik je zo nu en dan aan de phone heb.
Nu is ook het volgende, hij is net zo goed in syteembeheren net als ik.
Dus zo nu en dan komen we ook bij elkaar om zakelijke dingen te bespreken, maar iedere keer vallen we elkaar aan.
quote:Vind je het gek. Als je gelijk al begint met: Ow, is die lul er ook weer? Vind je het gek dat ik een scheit hekel aan je heb? Dat wat er tussen ons is had je best tussen ons kunnen laten. Dit vergeef ik je niet zomaar...
Op donderdag 6 februari 2003 14:12 schreef Gaja het volgende:
dank je goeie tip, maar mijn manager neemt ook voor hem op, en hoger kan ik al niet gaan. Wat een ellende allemaal, ik probeer al koel te blijven maar iedere keer als ik hem zie gaan mijn haren recht overeind staan.Nu is ook het volgende, hij is net zo goed in syteembeheren net als ik.
Dus zo nu en dan komen we ook bij elkaar om zakelijke dingen te bespreken, maar iedere keer vallen we elkaar aan.
quote:Als jullie twee volwassenen zijn waarom dan dit kinderachtige gedoe op een forum praat het een keer uit.
Op donderdag 6 februari 2003 14:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:[..]
Vind je het gek. Als je gelijk al begint met: Ow, is die lul er ook weer? Vind je het gek dat ik een scheit hekel aan je heb? Dat wat er tussen ons is had je best tussen ons kunnen laten. Dit vergeef ik je niet zomaar...
quote:Nee hoor, doe maar op fok, ik heb nog een half uurtje voor ik weg moet,
Op donderdag 6 februari 2003 14:14 schreef mistaplaya2003 het volgende:
.....Praat gewoon met die persoon onder vier ogen. .....
* borrelnootjes en breezertje erbij pakt
gr
een collega
quote:En jij bemoeit je waarmee? laml*l
Op donderdag 6 februari 2003 14:16 schreef mistaplaya2003 het volgende:[..]
Als jullie twee volwassenen zijn waarom dan dit kinderachtige gedoe op een forum praat het een keer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |