Hahah een rechtse homo, het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:01 schreef Pendule het volgende:
Echte asielzoekers zijn prima. Mensen die vluchten omdat zij anders worden vervolgd of mensen uit oorlogsgebieden.
Maar niet al die derde wereld afrikanen/zwarten die hier voor het geld komen en die hier eventjes op het station met hun kinderwagen tegen je aanrammen omdat ze met jou door het poortje willen. Heb dat vuile stinkwijf zo hard terug geduwd door dat poortje. Tering volk. Ga lekker werken voor je geld. Flikker toch op man.
Hoe kan het zijn dat de Nederlandse overheid hiervoor de kop in het zand steekt. Je weet toch waar die lui vandaan komen?
het racisme druipt af van deze postquote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:01 schreef Pendule het volgende:
Echte asielzoekers zijn prima. Mensen die vluchten omdat zij anders worden vervolgd of mensen uit oorlogsgebieden.
Maar niet al die derde wereld afrikanen/zwarten die hier voor het geld komen en die hier eventjes op het station met hun kinderwagen tegen je aanrammen omdat ze met jou door het poortje willen. Heb dat vuile stinkwijf zo hard terug geduwd door dat poortje. Tering volk. Ga lekker werken voor je geld. Flikker toch op man.
Hoe kan het zijn dat de Nederlandse overheid hiervoor de kop in het zand steekt. Je weet toch waar die lui vandaan komen?
Zeker ik vind ook: of je laat ze toe of je laat ze niet toe.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:01 schreef Pendule het volgende:
De middenstand wordt altijd geneukt van achter zonder vaseline al sinds de afschaffing van het Bretton Woods stelsel in de jaren 70 is de jaarlijkse trend de rijken worden rijker en de armen worden minder arm maar de middenstand gaat er niet op vooruit.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:02 schreef Aiciu het volgende:
Als het in hun eigen land zo'n teringzooi is, zullen ze die problemen vast niet meenemen naar Europa
Er zijn niet eens woningen voor Nederlanders, maar dat teringvolk krijgt alles maar cadeau en dan heb je straks ook een middenstand die pauper is
Teringvolk? Wat hebben ze je aangedaan dat jij zo een grote haat hebt tegen alle asielzoekers?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 12:02 schreef Aiciu het volgende:
Als het in hun eigen land zo'n teringzooi is, zullen ze die problemen vast niet meenemen naar Europa
Er zijn niet eens woningen voor Nederlanders, maar dat teringvolk krijgt alles maar cadeau en dan heb je straks ook een middenstand die pauper is
Weet je zelf best.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Teringvolk? Wat hebben ze je aangedaan dat jij zo een grote haat hebt tegen alle asielzoekers?
Boos zijn omdat je maar 4x per maand over je dikke Gerda heen magquote:Op donderdag 25 augustus 2022 13:09 schreef DerekB het volgende:
En daarna gezinshereniging, dus vrouwtje komt ook met als gevolg minimaal 4 kinderen er bij, want van een normaal gezin hebben ze nog nooit gehoord.
Online haat hij ze, maar op parkeerplekken kan hij niet genoeg krijgen van Eritreaanse mannenquote:
Ik heb er geen last van, jij wel?quote:
Maak er maar 4x per jaar van… nee wacht, kerst komt vaker bij @DerekB voorquote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:33 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Boos zijn omdat je maar 4x per maand over je dikke Gerda heen mag
Lijkt me wel lachen als ze het lef hebben aan boort te klimmen, heb ik een goede reden om ze te slaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 16:35 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Online haat hij ze, maar op parkeerplekken kan hij niet genoeg krijgen van Eritreaanse mannen![]()
Terwijl ie zelf een importitaliaantje is
Wacht maar tot ze bij je in huis staan, die hebben geen normen en waarden zoals wij gewend zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:31 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, jij wel?
Ik gun die mensen die oorlog en gevaar ontvlucht zijn wel een fatsoenlijk leven
Als homo kun je beter rechts zijn, want het volk wat al die linkse deugers binnenhalen heeft niet echt het beste voor met homorechten.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hahah een rechtse homo, het moet niet gekker worden
Omdat heel Nederland anders gaat zeiken dat het ''mens onterend'' is.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:01 schreef Pendule het volgende:
Als land zou ik eerst ervoor zorgen dat mijn eigen volk een fatsoenlijk leven heeft, ze zorgen er immers voor dat de schatkist gevuld blijft en houden de economie draaiende. Als er nog plek over is, de ''echte'' vluchtelingen opvangen en dan pas de irritante arbeidsmigrantjes van 10 verschillende nationaliteiten die hun verdiende geld toch in eigen land uit gaan geven. Een klein land als Nederland kan gewoon niet voor de rest van de wereld zorgen.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:31 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, jij wel?
Ik gun die mensen die oorlog en gevaar ontvlucht zijn wel een fatsoenlijk leven
Mensen die een vrouw hebben.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 18:32 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Maak er maar 4x per jaar van… nee wacht, kerst komt vaker bij @:derekb voor
Wie zijn’die’ ?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 19:45 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze bij je in huis staan, die hebben geen normen en waarden zoals wij gewend zijn.
Er is in Nederland enkel plek voor echte vluchtelingen, dat word statushouder, de rest moet terug naar het eigen veilig landquote:Op donderdag 25 augustus 2022 21:03 schreef Slavski het volgende:
[..]
Als land zou ik eerst ervoor zorgen dat mijn eigen volk een fatsoenlijk leven heeft, ze zorgen er immers voor dat de schatkist gevuld blijft en houden de economie draaiende. Als er nog plek over is, de ''echte'' vluchtelingen opvangen en dan pas de irritante arbeidsmigrantjes van 10 verschillende nationaliteiten die hun verdiende geld toch in eigen land uit gaan geven. Een klein land als Nederland kan gewoon niet voor de rest van de wereld zorgen.
Hoezo racisme? Waar benadeel ik iemand op basis van een huidskleur/ras ?quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
het racisme druipt af van deze post
het onderbuikgevoel het blijft een prachtig gebeuren. laten we de cijfers er even bij pakken:
van de 2340 mensen die afgelopen mei asiel aanvroegen zaten er 140 gelukszoekers bij, mensen uit veilige landen die aanvragen worden afgekeurd en ze worden ongeveer direct terug worden gestuurd.
Mensen die bv uit probleemgebieden zoals Afghanistan, Somalië, Jemen of Syrië komen, daarvan krijgt ongeveer 95% een verblijfsvergunning
Kom je uit bijvoorbeeld Marokko of Algerije dan is de kans op een verblijfsvergunning ongeveer 1 á 2%
Laten wij maar de collectieve bek niet openbreken over woningnood…quote:Op donderdag 25 augustus 2022 14:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Teringvolk? Wat hebben ze je aangedaan dat jij zo een grote haat hebt tegen alle asielzoekers?
Uh nee want alles wat uit veilige landen komt word geen statushouderquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:48 schreef Pendule het volgende:
[..]
Laten wij maar de collectieve bek niet openbreken over woningnood…
En dan daarna wat al die lui hebben gehad voor noppes.
Toen ik hier met mijn moeder kwam moesten wij echt heel veel moeite doen om überhaupt een verblijfsvergunning te krijgen en een beetje rond te komen. Ik mocht wel naar school en dat heeft zijn vruchten afgeworpen. Maargoed, ik ben tenminste gevlucht met een legitieme reden. De helft van dat schijtvolk wilt het hier net zo rot maken als de plek waar ze vandaan komen.
Nee klopt, want ik ben hier ook echt voor het geld gekomen… Ja mevrouw Merebashvilli komt u maar ons land binnen met uw kindje want u komt gratis geld halen! Mijn moeder heeft om meerdere redenen besloten mij weg te halen uit een giftig thuisland zelf was zij ook niet veilig, maar dat kan zij niet meer navertellen en ik wel.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 23:05 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Uh nee want alles wat uit veilige landen komt word geen statushouder
Raar dat jij wel door de molen bent gegaan en nu in NL mag wonen maar een ander uit dezelfde situatie het licht in de ogen niet gunt
Man schei uit, er wordt helemaal niemand terug gestuurd. Daarvoor vreten veel te veel lui in de asielindustrie veel te goed. Want dan zijn er ineens 'gemaakte afspraken'. En als ze toch onverhoopt terug gaan, staan ze volgende week gewoon weer hier.quote:Op donderdag 25 augustus 2022 10:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
het racisme druipt af van deze post
het onderbuikgevoel het blijft een prachtig gebeuren. laten we de cijfers er even bij pakken:
van de 2340 mensen die afgelopen mei asiel aanvroegen zaten er 140 gelukszoekers bij, mensen uit veilige landen die aanvragen worden afgekeurd en ze worden ongeveer direct terug worden gestuurd.
Om er vervolgens een maand terug naar op vakantie te gaan. Dat ze daar maar opvangen in de regio.quote:Mensen die bv uit probleemgebieden zoals Afghanistan, Somalië, Jemen of Syrië komen, daarvan krijgt ongeveer 95% een verblijfsvergunning
Daarom zeggen al die marokkanen nu ook dat ze uit Algerije komen, biefstuk.quote:Kom je uit bijvoorbeeld Marokko of Algerije dan is de kans op een verblijfsvergunning ongeveer 1 á 2%
Die Kvitsja Kvaratschelia is wel een baasquote:Op donderdag 25 augustus 2022 22:42 schreef Pendule het volgende:
[..]
Hoezo racisme? Waar benadeel ik iemand op basis van een huidskleur/ras ?
Misschien dat jij dat even nader kan verklaren.
Omdat ik een vrouw die met haar kinderwagen tegen mij aan ramt, om door het poortje met mij mee het perron denkt op te kunnen gaan, terug het poortje uit lazer, ben ik een racist?
De vrouw sprak ten eerste geen woord Nederlands, ten tweede droeg zij gewaden die veel voorkomend zijn in Afrikaanse landen en ten derde rook ze ook naar het eten wat mensen uit die landen bereiden. En ze was zwart… zoals 90% van de mensen uit die landen. Die met grote getallen hierheen komen om ‘asiel’ aan te vragen.
Opkomen voor jezelf heeft niks met racisme te maken.
Maargoed, in dit land zijn wij sowieso doorgeslagen.
Ik ga ook niet zitten janken als ik uitgemaakt wordt voor ‘oostblokker’
Overal maar steeds dat gezeik over racisme dit racisme dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |