abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 augustus 2022 @ 12:29:43 #101
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205783402
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:18 schreef Summers het volgende:

[..]
Haha iedereen zegt nee , komt niet uit enz dan moeten ze maar bij de regeringen in huis , paleis op de Dam heeft ook nog wat kamers ^O^
Of bij Ome Frans

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 29 augustus 2022 @ 12:35:17 #102
451005 Grems
Clown World
pi_205783440
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:28 schreef DW457 het volgende:

[..]
Nee dus, je bent niet in staat inhoudelijk te reageren. Een echte volbloed wappie dus :)
Pas je die mentaliteit alleen toe bij overheden of gewoon 24/7?

Lijkt mij een echte droomklant voor iedere ondernemer.
pi_205785313
twitter
#GoBankrupt4Ukraine
  maandag 29 augustus 2022 @ 16:52:37 #104
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205785337
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 16:48 schreef QAnonn het volgende:
[ twitter ]
Hij heeft gelijk , ze hebben schijt aan het volk en moeten vertrekken voor ze nog meer schade aanrichten.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205786398
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 19:21 schreef Waldorf22 het volgende:

[..]
Waarom zou iedereen die wil dat de opvang van vluchtelingen beter geregeld wordt zelf vluchtelingen in huis moeten nemen, alt right staat toch ook niet bij de grens om ze tegen te houden?

Zo’n domrechtse oneliner weer.
Waarom moet de opvang van vluchtelingen gelukszoekers beter worden geregeld? We zouden ook voorlopig de grenzen kunnen sluiten natuurlijk. Dat lijkt mij een beter idee gezien de situatie in Nederland op dit moment.
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2022 19:23 schreef Waldorf22 het volgende:
Oh kut ik zit in BNW. Laat maar.
Meid toch, zonder je woke/Linkse metgezellen en de TR-knop wil het dus nog niet echt vlotten in een discussie zo te zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205789036
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2022 19:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom moet de opvang van vluchtelingen gelukszoekers beter worden geregeld? We zouden ook voorlopig de grenzen kunnen sluiten natuurlijk. Dat lijkt mij een beter idee gezien de situatie in Nederland op dit moment.
[..]
Meid toch, zonder je woke/Linkse metgezellen en de TR-knop wil het dus nog niet echt vlotten in een discussie zo te zien.
Maar vertel, hoe gaan we dat praktisch doen, de grenzen sluiten. Kom maar op met je inzicht. Gaan we verdragen opzeggen, uit de EU? Dat wordt leuk met een economie die draait op import en export. Ik voorzie dan wel een enorme groei hoor...van de haven van Antwerpen. Maar ik ben benieuwd wat jouw prachtige plan is.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 00:31:07 #107
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205789474
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:26 schreef DW457 het volgende:

[..]
Maar vertel, hoe gaan we dat praktisch doen, de grenzen sluiten. Kom maar op met je inzicht. Gaan we verdragen opzeggen, uit de EU? Dat wordt leuk met een economie die draait op import en export. Ik voorzie dan wel een enorme groei hoor...van de haven van Antwerpen. Maar ik ben benieuwd wat jouw prachtige plan is.
Jup, niet zo moeilijk hoor... Alles komt bij Ter Apel en we sturen ze terug naar het land waar ze binnen zijn gekomen. De gelukszoekers dan, geen echte vluchtelingen. Is de EU het er niet mee eens? Fuck ze lekker, dan uit de EU. Belastingen omlaag zodat bedrijven NL weer als vestigingsklimaat zien. En weer het handelsland worden waar we groot mee zijn geworden zonder al ons geld af te staan aan de EU.

Call me simple, maar zo is NL groot geworden. De EU heeft ons leeggeroofd, dat zie jij nu misschien nog niet, maar wanneer je er achter komt is het al te laat. NL is voor de invoering van de Euro rijker geweest dan nu. Dat is ook het hele plan, alle landen gelijk trekken. Is dat goed? Ja als je in een Utopie geloofd waar de overheid het beste met de bevolking voor heeft. Wat er nu aan de hand is heeft daar compleet niks mee te maken. Tuurlijk lees je er is meer spaargeld dan voorheen... Heeft de burger ook meer te besteden? No sir...... Tax tax tax.
Lach met een schone bips
pi_205789693
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:26 schreef DW457 het volgende:

[..]
Maar vertel, hoe gaan we dat praktisch doen, de grenzen sluiten. Kom maar op met je inzicht. Gaan we verdragen opzeggen, uit de EU? Dat wordt leuk met een economie die draait op import en export. Ik voorzie dan wel een enorme groei hoor...van de haven van Antwerpen. Maar ik ben benieuwd wat jouw prachtige plan is.
Niet voor mij bestemd maar ga je toch even antwoord geven.
We gaan het als volgt doen, binnenkort, zeg over een maandje ofzo, 2 of 3 maanden kan ook, hoop ik nog, tenzij het te laat is. iedereen even vooraf inlichten wat de bedoeling is. Die gelukszoekers in ter apel of waar ever wachten maar even, en anders over de grens zetten.Gewoon doen, en proberen er achter te komen waar ze vandaan komen en vervolgens tegen ze zeggen. Het is mooi geweest. Oprotten, het is menens nu.

Ok, die lui zijn gewieberd,vervolgens gaan we niet rellen, geen geweld, gewoon niets meer doen. Werk en alle andere zogenaamde verplichtingen neerleggen, niets meer betalen wat betreft belastingen.Ons niets meer laten aanpraten, laat lullen dat tuig.Vervolgens doen wat we willen.
we pakken ze straks wel aan.
Beetje ruw gezegd he, we gaan het nog finetunen.

Wat denk je ervan? Of ben je liever afhankelijk van het systeem, want angstig en hulpeloos?
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 03:06:32 #109
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205789729
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 02:07 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Niet voor mij bestemd maar ga je toch even antwoord geven.
We gaan het als volgt doen, binnenkort, zeg over een maandje ofzo, 2 of 3 maanden kan ook, hoop ik nog, tenzij het te laat is. iedereen even vooraf inlichten wat de bedoeling is. Die gelukszoekers in ter apel of waar ever wachten maar even, en anders over de grens zetten.Gewoon doen, en proberen er achter te komen waar ze vandaan komen en vervolgens tegen ze zeggen. Het is mooi geweest. Oprotten, het is menens nu.

Ok, die lui zijn gewieberd,vervolgens gaan we niet rellen, geen geweld, gewoon niets meer doen. Werk en alle andere zogenaamde verplichtingen neerleggen, niets meer betalen wat betreft belastingen.Ons niets meer laten aanpraten, laat lullen dat tuig.Vervolgens doen wat we willen.
we pakken ze straks wel aan.
Beetje ruw gezegd he, we gaan het nog finetunen.

Wat denk je ervan? Of ben je liever afhankelijk van het systeem, want angstig en hulpeloos?
Je hebt gelijk hoor, als we allemaal stoppen met belasting betalen. Stoppen met werken, dan luisteren die mensen ineens wel... Daar draait het om. Burgerlijke gehoorzaamheid. En al die linkse rakkers geloven nog steeds dat ze het beste met de wereld voor hebben...... Jammer wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 31-08-2022 19:57:58 ]
Lach met een schone bips
pi_205789741
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 03:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je hebt gelijk hoor, als we allemaal stoppen met belasting betalen. Stoppen met werken, dan luisteren die kakkerlakken ineens wel... Daar draait het om. Burgerlijke gehoorzaamheid. En al die linkse rakkers geloven nog steeds dat ze het beste met de wereld voor hebben...... Jammer wel.
Er is moed voor nodig.Ons niet bang laten maken.
Zij hebben geen autoriteit over ons, tenzij je ze ruimte geeft.
pi_205789826
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 03:20 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Er is moed voor nodig.Ons niet bang laten maken.
Zij hebben geen autoriteit over ons, tenzij je ze ruimte geeft.
Ok, we gaan hier even in mee en stoppen met belasting betalen. Waar betalen we dan jouw uitkering van, de wegen, riolering, dijken, gezondheidszorg, etc.? Hoe zie je dat voor je?

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 00:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Jup, niet zo moeilijk hoor... Alles komt bij Ter Apel en we sturen ze terug naar het land waar ze binnen zijn gekomen. De gelukszoekers dan, geen echte vluchtelingen. Is de EU het er niet mee eens? Fuck ze lekker, dan uit de EU. Belastingen omlaag zodat bedrijven NL weer als vestigingsklimaat zien. En weer het handelsland worden waar we groot mee zijn geworden zonder al ons geld af te staan aan de EU.

Call me simple, maar zo is NL groot geworden. De EU heeft ons leeggeroofd, dat zie jij nu misschien nog niet, maar wanneer je er achter komt is het al te laat. NL is voor de invoering van de Euro rijker geweest dan nu. Dat is ook het hele plan, alle landen gelijk trekken. Is dat goed? Ja als je in een Utopie geloofd waar de overheid het beste met de bevolking voor heeft. Wat er nu aan de hand is heeft daar compleet niks mee te maken. Tuurlijk lees je er is meer spaargeld dan voorheen... Heeft de burger ook meer te besteden? No sir...... Tax tax tax.
Ah, terugsturen, ok, dan een ander probleem: het land accepteert die teruggestuurde asielzoeker ook niet omdat die van mening zijn dat het geen onderdaan is. Hoe ga je daar mee om? Start je een oorlog?

En uit de EU, terug naar de gulden, populistisch gebrabbel maar realistisch niet haalbaar. Wat er dan gebeurt is dat de inflatie enorm zal toenemen en bedrijven juist zullen wegtrekken uit NL. Hierdoor zal de economie in elkaar donderen en het land failliet gaan. We zijn te klein te afhankelijk van internationale handel om het zo alleen te doen.
pi_205790217
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:26 schreef DW457 het volgende:

[..]
Maar vertel, hoe gaan we dat praktisch doen, de grenzen sluiten. Kom maar op met je inzicht. Gaan we verdragen opzeggen, uit de EU? Dat wordt leuk met een economie die draait op import en export. Ik voorzie dan wel een enorme groei hoor...van de haven van Antwerpen. Maar ik ben benieuwd wat jouw prachtige plan is.
Die verdragen zijn inderdaad een blok aan het been. Daar had Nederland ook niet aan mee moeten doen. Maar ik ben ook benieuwd naar de aantallen in die verdragen, volgens mij zijn die er namelijk niet en mag Nederland gewoon gelukszoekers weigeren. Dat wordt helaas te weinig gedaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205790515
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die verdragen zijn inderdaad een blok aan het been. Daar had Nederland ook niet aan mee moeten doen. Maar ik ben ook benieuwd naar de aantallen in die verdragen, volgens mij zijn die er namelijk niet en mag Nederland gewoon gelukszoekers weigeren. Dat wordt helaas te weinig gedaan.
Weigeren niet, want iedereen heeft recht om een asielaanvraag te doen. Vervolgens heeft Nederland het recht het asiel te weigeren en iemand uit te zetten. Als vervolgens niet hard gemaakt kan worden waar iemand vandaan komt (omdat er geen documenten zijn) en het andere land de afgewezen asielzoeker weigert, heeft Nederland een probleem. Uitzetten kan dan vervolgens niet, en dáár wringt onder meer de schoen.
pi_205793476
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 11:50 schreef DW457 het volgende:

[..]
Er is inmiddels wel het een en ander verandert sinds die tijd. Maar ik vind het wel bijzonder dat je zegt dat we door ons asielbeleid in een dictatuur veranderen. En ik maar denken dat dit kwam door het coronabeleid :')

Maar heb jij het nu echt zo slecht? Kan je niet meer vrijuit praten? Ben jij of ken jij mensen die op basis van willekeur of hun mening zijn gefusilleerd of in strafkampen zijn geplaatst? Ben wel benieuwd.
Weet niet hoe oud je bent maar kan je verzekeren dat 30 jaat terug het een stuk aangenamer en eerlijker was in Nederland...
pi_205793509
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 23:26 schreef DW457 het volgende:

[..]
Maar vertel, hoe gaan we dat praktisch doen, de grenzen sluiten. Kom maar op met je inzicht. Gaan we verdragen opzeggen, uit de EU? Dat wordt leuk met een economie die draait op import en export. Ik voorzie dan wel een enorme groei hoor...van de haven van Antwerpen. Maar ik ben benieuwd wat jouw prachtige plan is.
Je hoeft geen grenzen te sluiten maar als ik hoor dat er "asielzoekers" uit veilige landen hier de boel lopen te verkloten dan ben ik voor op het vliegtuig zetten en naar hun land terug gooien.
Doet de ambassade moeilijk van zo'n land? Sancties op handel en ontwikkelingsgeld stop. (want vaak geeft NL ook nog de nodige hulp aan dit soort landen)
Je kunt ze ook droppen op het terrein van de ambassade . Kunnen die leuk voor hun landgenoten zorgen.
pi_205793940
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2022 12:44 schreef Grems het volgende:

[..]
Dan krijg je bijvoorbeeld verkoold eten geserveerd en peuzel je het gretig weg - in Afrika hebben ze immers helemaal geen eten.

De droom van iedere regent en ondernemer _O_
Ze hadden in Afrika genoeg eten, tot ze de blanke boeren weggejaagd hadden want ze konden zelf wel eten verbouwen.... Ja en nu verhongeren ze, maar je hoeft maar alleen een plan naar Elon Musk te sturen hoe het verhonger probleem op te lossen en hij geeft je het geld. Dus er hoeft geen honger te zijn daar !
pi_205794276
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 15:43 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Je hoeft geen grenzen te sluiten maar als ik hoor dat er "asielzoekers" uit veilige landen hier de boel lopen te verkloten dan ben ik voor op het vliegtuig zetten en naar hun land terug gooien.
Doet de ambassade moeilijk van zo'n land? Sancties op handel en ontwikkelingsgeld stop. (want vaak geeft NL ook nog de nodige hulp aan dit soort landen)
Je kunt ze ook droppen op het terrein van de ambassade . Kunnen die leuk voor hun landgenoten zorgen.
Tsja en dan loop je weer op tegen verdragen van de rechten van de mens enzo (ironisch trouwens, dit is hetzelfde verdrag waar veel wappies zich achter verschuilen als ze lopen te blèren tegen de overheid).
pi_205794997
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 09:48 schreef DW457 het volgende:

[..]
Weigeren niet, want iedereen heeft recht om een asielaanvraag te doen. Vervolgens heeft Nederland het recht het asiel te weigeren en iemand uit te zetten. Als vervolgens niet hard gemaakt kan worden waar iemand vandaan komt (omdat er geen documenten zijn) en het andere land de afgewezen asielzoeker weigert, heeft Nederland een probleem. Uitzetten kan dan vervolgens niet, en dáár wringt onder meer de schoen.
Hmm, ik dacht dat het wel mogelijk was om asielzoekers te weigeren. Bijvoorbeeld als ze uit een ander EU-land komen. En het is inderdaad behoorlijk zorgwekkend dat het uitzetten zo'n obstakel blijkt te zijn. Eigenlijk zit je dus als land gewoon aan die mensen vast, want daar komt het dan wel op neer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:39:43 #119
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205796029
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 06:54 schreef DW457 het volgende:
Ok, we gaan hier even in mee en stoppen met belasting betalen. Waar betalen we dan jouw uitkering van, de wegen, riolering, dijken, gezondheidszorg, etc.? Hoe zie je dat voor je?
Wel mooi deze aanname die je maakt over Koos, ken jij koos? Ken jij al die andere users hier die reageren en een andere mening hebben dan jij? Waarschijnlijk niet. Maar wel heel triest dat jij iedere keer een user die het niet met jou eens is een uitkeringstrekker noemt.

Ik denk dat je daarmee wel klaar bent hier in BNW, dit is gewoon het meest zielige gedrag dat ik ooit gezien heb en dan ken ik nog een aantal andere users die hier bezig waren. Maar jij bent echt wel de top in mensen proberen te kleineren.

Ga je schamen, meen ik serieus.
Lach met een schone bips
pi_205796196
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 18:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, ik dacht dat het wel mogelijk was om asielzoekers te weigeren. Bijvoorbeeld als ze uit een ander EU-land komen. En het is inderdaad behoorlijk zorgwekkend dat het uitzetten zo'n obstakel blijkt te zijn. Eigenlijk zit je dus als land gewoon aan die mensen vast, want daar komt het dan wel op neer.
Waar jij op doelt is het Dublin-akkoord, denk ik. Die zegt dat een asielzoeker terug moet naar t eerste EU-land waar hij asiel heeft aangevraagd en geen asiel aan kan vragen bij een ander EU-land.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:39 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wel mooi deze aanname die je maakt over Koos, ken jij koos? Ken jij al die andere users hier die reageren en een andere mening hebben dan jij? Waarschijnlijk niet. Maar wel heel triest dat jij iedere keer een user die het niet met jou eens is een uitkeringstrekker noemt.

Ik denk dat je daarmee wel klaar bent hier in BNW, dit is gewoon het meest zielige gedrag dat ik ooit gezien heb en dan ken ik nog een aantal andere users die hier bezig waren. Maar jij bent echt wel de top in mensen proberen te kleineren.

Ga je schamen, meen ik serieus.
:') Ehm, nee, ben best wel tevreden met mezelf.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2022 @ 20:57:51 #121
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_205796230
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 20:54 schreef DW457 het volgende:

[..]
Waar jij op doelt is het Dublin-akkoord, denk ik. Die zegt dat een asielzoeker terug moet naar t eerste EU-land waar hij asiel heeft aangevraagd en geen asiel aan kan vragen bij een ander EU-land.
[..]
:') Ehm, nee, ben best wel tevreden met mezelf.
Dussss, Dublin akkoord.. Right. Dan kunnen we dus inderdaad nu zeggen grenzen dicht toch? We lopen over, of schep je daar genoegen in dat we echte vluchtelingen geen dak boven het hoofd kunnen bieden?

En dat jij tevreden over jezelf bent? Ga je schamen, meen ik echt!
Lach met een schone bips
pi_205798441
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2022 17:08 schreef DW457 het volgende:

[..]
Tsja en dan loop je weer op tegen verdragen van de rechten van de mens enzo (ironisch trouwens, dit is hetzelfde verdrag waar veel wappies zich achter verschuilen als ze lopen te blèren tegen de overheid).
Rechten van de mens.... wat gelul op papier waar niemand zich aan houdt....
pi_205798499
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2022 07:18 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Rechten van de mens.... wat gelul op papier waar niemand zich aan houdt....
Oh, is dat zo? Vertel, welke rechten worden jou ontnomen, door wie en hoe?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2022 07:40:23 ]
  woensdag 31 augustus 2022 @ 08:05:48 #124
497658 Revac
Fka womanly
pi_205798590
Rutte geeft zelf aan snel doorstroming te willen zodat ze een bestaan op kunnen bouwen en we hebben ze ook nodig voor het arbeidstekort.

https://www.nu.nl/politie(...)op-arbeidsmarkt.html
  woensdag 31 augustus 2022 @ 11:08:57 #125
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_205799988
twitter


:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')