Wij allemaal vriend, wij allemaal.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:13 schreef freaky40 het volgende:
Wesley geniet van deze nederlaag...ik zie het.
blijft een Ajaciedquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:13 schreef freaky40 het volgende:
Wesley geniet van deze nederlaag...ik zie het.
Dat is net al zo'n domme opmerking van jaren geleden 'dit was de kampioenswedstrijd'...quote:
Als ze gewoon op zaterdag hadden gespeeld was er echt niks aan de hand. 4 dagen rust ofzo is echt wel genoeg.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:16 schreef spapaars het volgende:
Is niet voetballen in het weekend wel zo gunstig?
Wiequote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:17 schreef Zipportal het volgende:
Zijlestront wordt afgemaakt op den Twitter. Erg mooi.
Ook mijn idee, en goed voor het ritme.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als ze gewoon op zaterdag hadden gespeeld was er echt niks aan de hand. 4 dagen rust ofzo is echt wel genoeg.
Ik zie de oudere broer van Nick (of is het nou Simon?)quote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
Zie ik Ruud, zie ik Kapitein Haddock.
Ik zie Arie Boomsmaquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
Ik zie altijd die verdediger en postbode van Gibraltar ofzo waar hij als wereldster toen zo stoer tegen deedquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:21 schreef spapaars het volgende:
Andorra tochquote:Op woensdag 24 augustus 2022 23:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie altijd die verdediger en postbode van Gibraltar ofzo waar hij als wereldster toen zo stoer tegen deed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |