abonnement Unibet Coolblue
pi_553293
Klopt het dat de streamverslagen van de afgelopen nacht niet correct zijn of is Koos een enorme leugenaar?
quote:
Geplaatst door Harry - donderdag 14 december 2000 01:43

--------------------------------------------------------------------------------
Koos en Georgie zijn naar bed gegaan.
Ze praten over de nominatie, en vertrouwen elkaar toe wie ze genomineerd hebben.
G. : D. 2 punten en H. 1 punt
K. : H. 2 punten en D. 1 punt
K. : dan hebben we het er toch over...
Ze zeggen dat ze bijna zoals Robin gestemd hebben.
K. kon alleen de nominatie voor H. niet goed beargumenteren


Of is Koos te laf om als Georgie eerlijk verteld wie hij genomineerd heeft, dat ook tegen Georgie te zeggen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_553357
Ja dat heb ik ook al gevraagd in de uitzendings topic. ben benieuwd. En ook Binaca die Hieke nomineerde klopt (gelukkig niet)
Ik ben blij dat Hieke er niet bij zit. Van mij mag zij winnen. Ten eerste leuk 1 vrouw die wint en ten 2de, beter dan Bianca, mij iets te overdreven.
pi_553373
quote:
Op 14 december 2000 23:40 schreef itsme het volgende:
Ik ben blij dat Hieke er niet bij zit. Van mij mag zij winnen. Ten eerste leuk 1 vrouw die wint en ten 2de, beter dan Bianca, mij iets te overdreven.
Hummie en consorten doen er alles aan om Hieke te laten winnen: zij krijgt meer dan welke andere bewoner dan ook uitzonderingen op de BB-regels.
Die aktie met haar vriend van vanavond maakt het nu helemaal duidelijk.
pi_553407
Koos was dus te laf !!

Ben benieuwd of Georgie hier op terugkomt.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_553672
quote:
Op 14 december 2000 23:51 schreef Harry het volgende:
Koos was dus te laf !!

Ben benieuwd of Georgie hier op terugkomt.


Ik zag de wat verdwaasde kop van Georgie (what's new overigens?) tijdens video van nominatie door Koos en ben er vrijwel zeker van dat dit staartje zal krijgen.
Overigens verbaast het mij dat dit door zo weinig BB2 volgers is opgepikt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_553682
Als VOO Koos eruit wil hebben is dit hun kans om veel bellers te trekken

Zend morgenavond het moment uit wat in de streams beschreven wordt en vervolgens nog een terugblik op hedenavond.

klaar

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_553683
Toch vreemd, want Georgie had het wel verwacht van Koos, althans zo leek het tijdens de live-uitzending!!! Zou G. het al weer vergeten zijn dan???
O+. Ripley. O+.
  vrijdag 15 december 2000 @ 01:09:33 #8
6516 BonBon
geen Belgische
pi_553694
quote:
Op 14 december 2000 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Hummie en consorten doen er alles aan om Hieke te laten winnen: zij krijgt meer dan welke andere bewoner dan ook uitzonderingen op de BB-regels.
Die aktie met haar vriend van vanavond maakt het nu helemaal duidelijk.
Dat gevoel kreeg ik inderdaad ook. Naar mijn mening gaat de eindstrijd tussen Hieke en Robin.
''Wipe them out.............................................................................all of them!''
pi_553702
quote:
Op 15 december 2000 01:03 schreef Xamira het volgende:
Als VOO Koos eruit wil hebben is dit hun kans om veel bellers te trekken

Zend morgenavond het moment uit wat in de streams beschreven wordt en vervolgens nog een terugblik op hedenavond.

klaar


En gij geleuved dat?
Er is vanavond al genoeg door VOO gemanipuleerd met de video van de nominaties die de bewoners te zien kregen.
VOO heeft al lang vast plan over de laatste 3 en de uiteindelijke winnaar.
(Lees bij VOO trouwens redaktie van Hummie en andere gesjeesde roddeljouranlisten).

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 15-12-2000 01:15]

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_553703
Los van wat hij eerder tegen Georgie heeft gezegd vind ik zijn nominatie voor Georgie niet eerlijk, die heeft zich de hele week uiterst tolerant opgesteld, heeft nergens ergernis over getoond, een luisterend oor geboden, heeft geprobeerd hem op te beuren, zag dat Koos het moeilijk had en bood meteen aan om naar bed te gaan.

Krijgt ie vervolgens 2 punten van 'm en daarbij geeft hij dan ook nog een motivatie die nogal vergezocht was want iets wat Georgie tig weken geleden heeft gezegd en niet persoonlijk op Koos was gericht.

Valt me flink tegen van Koos, dit had ik echt niet verwacht.

pi_553717
quote:
Op 15 december 2000 01:13 schreef Tante Bep het volgende:
Los van wat hij eerder tegen Georgie heeft gezegd vind ik zijn nominatie voor Georgie niet eerlijk, die heeft zich de hele week uiterst tolerant opgesteld, heeft nergens ergernis over getoond, een luisterend oor geboden, heeft geprobeerd hem op te beuren, zag dat Koos het moeilijk had en bood meteen aan om naar bed te gaan.

Krijgt ie vervolgens 2 punten van 'm en daarbij geeft hij dan ook nog een motivatie die nogal vergezocht was want iets wat Georgie tig weken geleden heeft gezegd en niet persoonlijk op Koos was gericht.

Valt me flink tegen van Koos, dit had ik echt niet verwacht.


Daar heb je inderdaad gelijk in, alhoewel je hetzelfde zou kunnen zeggen over Bianca. Aan de andere kant is dat dus ook wel mooi, aangezien dat boeien uiteindelijk dus niets heeft geholpen!!! VOO kan dus niet alles beinvloeden!!!
O+. Ripley. O+.
pi_553978
Koos leugenaar??

Nee, letterlijk en figuurlijk een zeikerd.

  vrijdag 15 december 2000 @ 10:09:12 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_554246
quote:
VOO kan dus niet alles beinvloeden!!!
VOO (lees: redaktie BB) doet niet anders dan beïnvloeden: de keuze van het door hun uitgezonden materiaal is 1 grote poging het publiek te beïnvloeden.
Als VOO eerlijk zou zijn, dan moeten ze dus de nachtelijke conversatie tussen K. en G. van woensdag over het nomineren, voorafgaand aan de late uitzending laten zien.
Ik denk niet dat dat zal gebeuren
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_554680
HUH? het is toch helemaal niet zeker? Het kan ook zo zijn dat de streamer (weet even niet wie het was) zich vergist heeft. Is logisch, je moet zo snel typen en soms is het geluid slecht.
Maar dat zou ik dus wel willen weten.
Vreemd dat als het zo is, Georgie Koos niet heeft geconfronteerd.
pi_554701
Hier ik weer, zie net dat het Harry was (had ik kunnen weten ouwe streamer) En je hebt hier al gereageerd, dus dit houdt in dat die Koos ook nog liegt? wat een lullo!
pi_554719
quote:
Op 15 december 2000 12:20 schreef itsme het volgende:
HUH? het is toch helemaal niet zeker? Het kan ook zo zijn dat de streamer (weet even niet wie het was) zich vergist heeft. Is logisch, je moet zo snel typen en soms is het geluid slecht.
Maar dat zou ik dus wel willen weten.
Vreemd dat als het zo is, Georgie Koos niet heeft geconfronteerd.
Dat vind ik dus ook vreemd, en ze zaten vanacht nog zo serieus over het nomineren na te praten; ook Koos en Georgie maar er werd niets over gezegd.
Aan de andere kant: Harry is een serieuze poster die er in een reactie elders hier achter blijft staan.

Al snap ik er niets van: voor mij heeft Koos dus inderdaad gelogen. En dat valt me zwaaar tegen.

  maandag 18 december 2000 @ 13:43:00 #17
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_562090
Is het nu al bekend hoe het nu zit?
Er is nog altijd niets van gebleken dat Koos Georgie voor de gek heeft gehouden.
Is het niet mogelijk dat onze (terecht veelgeprezen) streamverslaggever Harry een en ander verkeerd begrepen heeft? Per slot van rekening bleek het ook niet zo te zijn dat Bianca Hieke had genomineerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')