Met driedubbel glas in mijn nieuwe velo’s merk ik er niet zo veel van eerlijk gezegd, bij de oude velux deed het wel veelquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:01 schreef Scriptascripta het volgende:
Wij overwegen screens op onze Velux dakvensters. Voor wie ze heeft; merkten jullie verschil in de temperatuur in de ruimte na plaatsing?
Hoe zou driedubbel glas de warmte buiten kunnen houden dan?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Met driedubbel glas in mijn nieuwe velo’s merk ik er niet zo veel van eerlijk gezegd, bij de oude velux deed het wel veel
Daar ben ik ook benieuwd naar!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:26 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Hoe zou driedubbel glas de warmte buiten kunnen houden dan?
Maar goed. Ik heb er een op zolder en een in de lichtkoepel van de aanbouw het werkt prima voor de rechtstreekse instraling maar op langere termijn komt de warmte toch naar binnen en het resultaat laat zich raden. Door de isolatie is het nu al weken tussen de 28-32 graden op zolder.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:01 schreef Scriptascripta het volgende:
Wij overwegen screens op onze Velux dakvensters. Voor wie ze heeft; merkten jullie verschil in de temperatuur in de ruimte na plaatsing?
Tussen 1 van de lagen zit een zonwerende coating die houd straling tegen en dus warmte buitenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:26 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Nee, tripple glas is vooral merkbaar bij koudeval in de winter en warmteverlies.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:26 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Isolatie van koud naar warm en warm naar koud. Zal dat anders zijn?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:26 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |