goed voorbeeld weer, vogeltjesdans,.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:16 schreef tong80 het volgende:
Neem nou dit als voorbeeld. Die zuipen heel de line up van Lowlands 2022 op.![]()
![]()
Is m'n link mislukt? Kuthoer.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:16 schreef tong80 het volgende:
Neem nou dit als voorbeeld. Die zuipen heel de line up van Lowlands 2022 op.![]()
![]()
quote:
Maarja die boeren zijn rijk en geven ons tenminste nog te vreten dat kan je van den Overheid niet zeggenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 15:26 schreef Slavski het volgende:
We hebben al genoeg aan dronken boeren die denken dat ze boven de wet staan en overal een teringbende van maken omdat ze niet nog rijker kunnen worden dan ze al zijn.
Mooie klassieker!quote:
Zolang de overheid je uitkering blijft overmaken voeden ze jou ook.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:49 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Maarja die boeren zijn rijk en geven ons tenminste nog te vreten dat kan je van den Overheid niet zeggen
Ik bedoelde eigenlijk deze:quote:
Nog kutter. Wat kan muziek toch beroerd zijn. Gooi met bier.quote:
Ik heb geen uitkering, ik mag straks 750.000 terug gaan betalen omdat ik ooit het idee heb gekregen dat ik mijn beste wilde gaan doen for the greater cause.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zolang de overheid je uitkering blijft overmaken voeden ze jou ook.
Geen idee, mijn vreten van de supermarkt is gewoon geïmporteerd uit andere landen.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 18:49 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Maarja die boeren zijn rijk en geven ons tenminste nog te vreten dat kan je van den Overheid niet zeggen
Ik zie dit nu pas.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |