abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 15 september 2023 @ 15:36:17 #126
462731 TheVoice4ever
Who Are You? Who Who
pi_210643427
het geheim van Danny Buijs zijn momenteel ongeslagen reeks, 100% aandacht van de spelersgroep op de trainingen, vlak voor de wedstrijden, telefoons inleveren, anders zitten ze meer op die schermpjes te kijken

en veel samenhorigheid/groepsgevoel creeren, je speelt voor elkaar in een team, geen plek voor ego's

tegen Volendam zou ik voor deze 11 kiezen

Pandur

Dijks, Siovas, Guth, Pinto

Rosier, Halilovic, Duarte

Griffith, Belkheir, Noslin

hij zal wel voor Cordoba kiezen i.p.v. Griffith, maar wat ik tegen ajax zag van die Griffith vond ik al niet slecht

tis wel een luxe wat we hebben

centrum verdediger alternatieven in Sadik Fofana, Siemen Voet

meer creativiteit op het middenveld opties in Ferati, Ozyakub, Markelo (wie ook eventueel op rechtsback positie kan)

voorin nog een optie in Oratmangoen voor de vleugels, Vita kan beide als linksback en linkervleugel, Robberechts

alternatieve spits opties in Sierhuis, Lazetic
Fortuna Sittard fan
  zondag 17 september 2023 @ 09:38:44 #127
462731 TheVoice4ever
Who Are You? Who Who
pi_210659177
5de plaats, omg zelfs al is het voor een dag, zo hoog na 5 speelronden stonden we nog niet volgens mij sinds onze terugkeer

*O*

nu vrijdag Go Ahead (uit) aub met Belkheir starten en niet Sierhuis, laat die maar eerst 100% fit zien te worden :') want die speelde als een dwijl gisteravond, maar die Belkheir het bevalt me wel wat ik van hem zie
Fortuna Sittard fan
  zondag 17 september 2023 @ 09:41:55 #128
462731 TheVoice4ever
Who Are You? Who Who
pi_210659190
Dijks wordt ook beter en beter

Pinto is ook een beest, om gewoon door te willen gaan, na pijn aan knie O+

Anco Jansen zei het goed gisteravond, dit seizoen staat het hier gewoon goed voor elkaar, goede afwisseling van ervaring en talent

ben ook nog steeds blij met Guth, die is die 1 miljoen echt wel waard geweest vorig seizoen, goed contrast tegenover Siovas, qua meer snelheid maar ook net als Siovas lengte als voordeel bij corners zowel defensief als offensief gezien

lekker tiki-taka van Halilovic-Ozyakub ook _O_
Fortuna Sittard fan
  dinsdag 19 september 2023 @ 15:26:14 #129
462731 TheVoice4ever
Who Are You? Who Who
pi_210683952
top5genot _O_

ben benieuwd vrijdag uit tegen Go Ahead, zou mooi zijn weer een overwinning maar ik teken ook wel voor een gelijkspelletje denk ik

de Eagles zijn sowieso ook niet slecht begonnen, 7de dus dat wordt een mooie wedstrijd lijkt me

------------
https://fortunasittard.nl(...)vering-nieuwe-tenues

update over levering nieuwe tenues

voor zowel de mannen als de vrouwen, en bij de vrouwen nieuwe sponsor ''Fortuna Verbindt'' ipv Betcity op de shirts
Fortuna Sittard fan
pi_210684663
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2023 15:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
top5genot _O_

ben benieuwd vrijdag uit tegen Go Ahead, zou mooi zijn weer een overwinning maar ik teken ook wel voor een gelijkspelletje denk ik

de Eagles zijn sowieso ook niet slecht begonnen, 7de dus dat wordt een mooie wedstrijd lijkt me

------------
https://fortunasittard.nl(...)vering-nieuwe-tenues

update over levering nieuwe tenues

voor zowel de mannen als de vrouwen, en bij de vrouwen nieuwe sponsor ''Fortuna Verbindt'' ipv Betcity op de shirts
Veel leuker is dat we een derde shirt krijgen ;)
  zaterdag 23 september 2023 @ 15:10:27 #131
462731 TheVoice4ever
Who Are You? Who Who
  zaterdag 23 september 2023 @ 15:14:09 #132
462731 TheVoice4ever
Who Are You? Who Who
pi_210726098
nu nog 6de, in het ergste geval zakken we terug tot plek 8 of 9

het was leuk zolang het duurde om eventjes van die top 5 te mogen proeven, maar goed ik zie genoeg kwaliteiten nog steeds om te overleven en misschien wel een mooie middenmoot positie te halen dit seizoen 10de of 11de

hopelijk komen we dit seizoen ook ietsjes verder in de beker, vanavond de loting, ben benieuwd wie we ditmaal treffen
Fortuna Sittard fan
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')