Nabil Sayadi, eigen jeugdquote:Opstelling: Koopmans (61' Hendriks), Sayadi (61' Pinto), Radic (61' Guth), Nieling (61' Siovas), Dijks (32' Robberechts), Schenkhuizen (46' Ferati), Duarte (46' Rosier), Belkheir (61' Noslin), Tasci (61' Cordoba) Gladon (46' Halilovic) en Umaro (61' Vita).
quote:Fortuna vertrok vrijdag met een nagenoeg fitte selectie richting Londen, alleen Öguzhan Özyakup bleef ziek achter in Sittard. Danny Buijs had een basisplaats ingeruimd voor Halilovic en Loreintz Rosier. Aan de zijde van Millwall begon oud-Fortunees Zian Flemming op de bank.
De thuisploeg meldde zich als eerste voor het doel, al vielen er in de openingsfase geen grote kansen te noteren. Aan beide kanten wisselden mooie combinaties zich af met slordig balverlies. Met ruim twintig minuten op de klok was het Millwall dat de voorsprong pakte. Tom Bradshaw kreeg de bal vanaf de achterlijn teruggelegd en wist het leer buiten bereik van Ivor Pandur in de verre hoek te werken.
Fortuna ging vervolgens opzoek naar de gelijkmaker, waarbij de grootste kans voor Rodrigo Guth was. De verdediger kopte vanuit een corner buiten het bereik van doelman George Long, maar moest toezien hoe Kevin Nisbet de inzet op de lijn wegwerkte. In de blessuretijd van de eerste helft viel dan toch de gelijkmaker te noteren. Halilovic zette een een-twee op met Noslin en krulde de bal vervolgens op heerlijke wijze in de verre hoek.
Na rust golfde het spel opnieuw op en neer met kansen voor beide ploegen. Met ruim vijftig minuten op de klok kreeg Millwall de uitgelezen mogelijkheid om op voorsprong te komen. Remy Vita bracht Duncan Watmore te val, waarna scheidsrechter James Bell naar de stip wees. Nisbet nam plaats achter de bal, maar zijn inzet werd gekeerd door Pandur.
Slechts enkele minuten later kreeg Noslin de uitgelezen kans om op voorsprong te komen. De Amsterdammer omspeelde doelman Long, maar moest daardoor een poging ondernemen vanuit een lastige hoek. De poging rolt uiteindelijk voor het doel van Millwall langs. Noslin kreeg uiteindelijk alsnog de kans om op het scorebord te komen, wanneer hij zich tussen twee verdedigers probeert te wurmen in het Engelse strafschop gebied. Noslin naar de grond, de bal op de stip. Vanaf elf meter mist de aanvaller, maar de rebound wordt alsnog achter Long gewerkt.
.quote:Opstelling: Pandur, Pinto, Guth, Siovas (62' Fofana), Vita (76' Belkheir), Rosier ('62 Radic), Ferati (90' Nieling), Halilovic (62' Dijks), Noslin (76' Robberechts), Gladon (37' Duarte) en Córdoba (84' Umaro).
quote:Op zaterdag 29 juli 2023 17:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
1-2 gewonnen bij Millwall![]()
![]()
goals van Halilovic en Noslin
Vita 8.0..quote:Op zondag 20 augustus 2023 09:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
mijn cijfers voor ons team
Pandur: 8.5
Pinto 8.0
Guth 8.5
Siovas 8.5
Vita 8.0
Rosier 8.5
Duarte 8.0
Halilovic 8.5
Noslin 8.5
Gladon 8.0
Cordoba 7.5
Dijks 7.5
Ozyakub 8.0
Sierhuis 8.0
Ferati (te weinig speeltijd dus geen cijfer)
Robberechts (te weinig speeltijd dus geen cijfer)
toch wel wat anders zo'n goede seizoenstart vergeleken met je eerste wedstrijden verliezen
0-0 uit tegen de regerend landskampioen
2-1 thuis met aantrekkelijk voetbal, zeker in eerste helft, en tweede helft proberen te controleren, en gelukkig hebben we Pandur die het overzicht goed bewaarde en gelukkig zijn sommige spelers van almere niet al te technischdus ja ik ben blij, goed spel, goed keeperswerk en wat geluk hebben de doorslag gegeven hier
ja nou, ik waardeer het dat hij altijd alles geeft daar aan die linkerkant, v.g.m. meneer ongemotiveerd Coxquote:Op zondag 20 augustus 2023 15:39 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Vita 8.0..voor zo ver het serieus nemen van je post.
quote:Americo Branco, technisch manager, licht het vertrek van Gladon toe: "We zijn eerder dit kalenderjaar met elkaar in gesprek gegaan. Als club hebben we meerdere voorstellen gedaan, helaas zonder succes. Beide partijen wisten tijdens deze gesprekken niet nader tot elkaar te komen. Daarop heeft Paul zijn zinnen gezet op een lucratief buitenlands avontuur, dat heeft hij intern ook laten weten. Met Noah FC is die kans uiteindelijk op zijn pad gekomen."
Daarmee kiest de 31-jarige Haarlemmer voor een verrassend avontuur. “Het is allemaal heel snel gegaan,” aldus Gladon. "Het was geen eenvoudige keuze, ik heb er wel echt goed over na moeten denken. Voor mij en mijn gezin is Limburg in korte tijd vertrouwd gaan voelen, we hebben het ook altijd enorm naar ons zin gehad. Daarnaast hebben de supporters er ook altijd voor gezorgd dat ik me enorm gewaardeerd voelde. Ik weet zeker dat ik nog terugkom in Sittard.”
Gladon tekende in februari 2022 een contract bij Fortuna. Sindsdien kwam de spits 41 keer in actie in het geel-groen, waarin hij goed was voor tien treffers. Gladon kwam eerder in zijn carrière al tijd voor Sparta Rotterdam, FC Dordrecht, Heracles Almelo, Wolverhampton, Sint Truiden, FC Groningen, Willem II en FC Emmen.
Heeft Lazetic al een werkvergunning dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
selectie tegen Ajax (wat denken we)
Pandur
Pinto, Guth, Siovas, Dijks
Duarte, Halilovic, Rosier
Noslin, Belkheir, Cordoba
enige twijfel heb ik wie in de spits gaat starten, ik denk Belkheir, en Lazetic beginnen op de bank, maar kan ook andersom, weet ik niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |