abonnement Unibet Coolblue
pi_205726852

quote:
Na de val van de Berlijnse Muur begint de gestoorde Oost-Duitse topspion Kleo aan een dodelijke missie: ze wil iedereen die haar verraden heeft vermoorden. De thrillerserie Kleo is in augustus te zien op Netflix.
quote:
Tijdens de Koude Oorlog zette topspion Kleo Straub (Jella Haase) zich volledig in voor het Oost-Duitse regime. Toen werd ze in de gevangenis gegooid. Nu ze na de val van de Berlijnse Muur weer op vrije voeten is gaat ze op zoek naar antwoorden en zweert ze wraak op iedereen die haar verraden heeft. Op haar moordmissie gaat ze creatief te werk, maar bot geweld schuwt ze ook niet. Een West-Duitse agent opent de jacht op Kleo.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_205726869
1e aflevering net gekeken. Vrij aparte manier van filmen/dialogen.
Ik blijf wel geboeid en ook de invloeden van Russische muziek op de achtergrond maakt het wel bijzonder. Tussen humor en spanning in. Aanrader.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 23 augustus 2022 @ 22:41:41 #3
186611 Haags
pi_205727207
Thanks voor de tip. Dit lijkt mij ook wel goed, morgenavond eens een begin mee maken. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_205760806
Net afgezien, aardig begin, helaas later voor mijn gevoel een beetje te veel over de top waar ik minder fan van ben, einde was ook wat afgeraffeld, kijken? Mwoah zeker niet slecht, maar ben wat minder enthousiast als dat ik de eerste 3 afleveringen was.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Spellchecker zaterdag 27 augustus 2022 @ 12:41:22 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205951838
Leuke serie, goed sfeertje. Mooie rol van die crackhead ook :D
pi_205951854
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2022 06:54 schreef raptorix het volgende:
Net afgezien, aardig begin, helaas later voor mijn gevoel een beetje te veel over de top waar ik minder fan van ben, einde was ook wat afgeraffeld, kijken? Mwoah zeker niet slecht, maar ben wat minder enthousiast als dat ik de eerste 3 afleveringen was.
Vond het wel grappig, vooral:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sloegen totaal nergens op maar paste we weer in het verhaal.
  PR en moderator maandag 28 november 2022 @ 13:30:53 #8
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_206854432
Naast een laat kickje naar F&S tevens ook een kickje voor dit topic voor eventuele nieuwe kijkers :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')