Kan je ook niet in de bios? Door op F2 of F8,F11,F12 ,Del of Esc of de bios toets , die bij dat model hoort?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:06 schreef Hyperdude het volgende:
Ding lijkt in slaapstand ofzo. Toetsenbord verlichting blijft langzaam knipperen, scherm blijft zwart. Maar wat ik ook probeer: geen verandering.
Lichtje brandt constant.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:16 schreef loveli het volgende:
Doet het lichtje van de aan/uitknop aan een flikket-code?
En google-garantie tot aan de drempel:
Step: Tap on Windows + Control + Shift + B keys simultaneously
https://recoverit.wonders(...)ck-screen-issue.html
Scherm blijft zwart.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:17 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Kan je ook niet in de bios? Door op F2 of F8,F11,F12 ,Del of Esc of de bios toets , die bij dat model hoort?
Zorg dat ie echt uit slaapstand is, zodat ie een nieuwe boot moet doen.
En geen stroom heeft om terug wakker te worden uit een slaapstand.
Door het los te koppelen van alle stroom , (kabels en accu loskoppelen) en 30 tellen ofzo die powerknop ingeduwd te houden. Zodat ie leegloopt van stroom, zodat de slaapstand niet meer werkt.
Dat is een 'Hard reset'.
Als de bios het nog doet, kan je in iedergeval straks iets gaan laden van een usb stick en gaan herinstalleren of repareren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Scherm blijft zwart.
Heb, door lang op powerknop te drukken, ding wel 100% uitgeschakeld nu. Geloof ik
BIOS kom ik nog niet in. Moet mij eerst maar eens inlezen over welke functieknoppen wat doen.
Thnx.
Scherm is zwart/uit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:30 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Als de bios het nog doet, kan je in iedergeval straks iets gaan laden van een usb stick en gaan herinstalleren of repareren.
Anders moet de bios chip eerst gereset worden.
Ik heb ook een Lenovo en had laatst een soortgelijk iets. Ik ben geen overigens bejaarde en had niks geks gedaan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:16 schreef loveli het volgende:
Klinkt eigenlijk te gemakkelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:44 schreef BE het volgende:
[..]
Ik heb ook een Lenovo en had laatst een soortgelijk iets. Ik ben geen overigens bejaarde en had niks geks gedaan.![]()
Toen heb ik na een rondje googlen ook een soort magische toetscombinatie gevonden waarna het scherm weer aan ging. Ik kweet net of het deze recover is, maar ik had iig iets soortgelijks.
Ik dacht toen ook 'god zegen de greep' maar ik kreeg hem verder toch ook niet aan de praat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 21:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk te gemakkelijk.
Maar wordt mañana.
In het kader van '1 bron is geen bron', deze site benoemd deze key-combinatie ook, en als fix 1 van 7 mogelijkheden:quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:16 schreef loveli het volgende:
quote:When the Lenovo operating system loses its connection to the screen display, the Lenovo laptop will get black. So, try resetting the connection between the two to fix Lenovo black screen.
To perform the connection resetting, you just need to use the key combination: Windows + Ctrl + Shift + B.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |