Dat was ik niet!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat kansloze moet je heeeeeel bekend voor komen.
https://www.telegraaf.nl/(...)-beetje-kinderachtig
hullie doen het ook, maar inderdaad net zo kansloos, het zal ergens in Zuid Europa of misschien Zuid Amerika begonnen zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat kansloze moet je heeeeeel bekend voor komen.
https://www.telegraaf.nl/(...)-beetje-kinderachtig
Ik had ergens gelezen dat dit met een minuut stilte te maken had, waarbij Ajax supporters niet stil waren en PSV-supporters “sssst” riepen richting het uitvak om deze stil te laten zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:48 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Wat een treurigheid inderdaad! "Echte supporters"
Derksen vertelde in VI naar aanleiding van het blokkeren van uitsupporters trouwens dat hij bij PSV op de tribune gaskamergeluiden hoorde. Hier verbaas ik me nogal over, is dat iets wat supporters hier herkennen?
Ik heb zelf een jaar of 10 - een tijdje terug wel - een seizoenkaart gehad, maar heb dit werkelijk nooit gehoord. Genoeg andere stompzinnige dingen gehoord overigens, maar dit absoluut niet.
Het zou zonde zijn als we dadelijk al antisemitisch clubje worden gezien door een paar van die totaalidioten. Dat zou echt niet terecht zijn
Uhuh geloof je het zelf.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:57 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat dit met een minuut stilte te maken had, waarbij Ajax supporters niet stil waren en PSV-supporters “sssst” riepen richting het uitvak om deze stil te laten zijn.
Ja, dat sssst kan over komen als gaskamergeluiden maar dat was dus helemaal niet de intentie.
Dan had PSV het afgelopen jaren maar beter moeten doen.quote:
Blijft hypocriet van Halsema. Als ze zo tegen antisemitisme is moet ze eens bepaalde wijken in die godvergeten stad bezoeken, meteen een keppeltje opdoen. Daar is sprake van jodenhaat. Maar goed, dat is een ander probleem.quote:
Onzin. Iedereen die wel eens naar Ajax uit is geweest weet dat helft van t publiek wat ssssshhh geluiden maakt dat doet als verwijzing naar gaskamers.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 10:57 schreef Ronzz het volgende:
[..]
Ja, dat sssst kan over komen als gaskamergeluiden maar dat was dus helemaal niet de intentie.
Eens, maar dan ga je bijna toch denken dat het voor "DE PUNTEN" beter is om de EL in te gaan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan had PSV het afgelopen jaren maar beter moeten doen.
Ja want het zijn de ajacieden die erom janken.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:04 schreef Cupfighter het volgende:
Altijd dat gezeik in Amsterdam, Joden worden kampioen zingen en dan piepen als er daar iets op terugkomt, hypocriet gedoe
Ik zeg toch in Amsterdam!!quote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want het zijn de ajacieden die erom janken.
Jij snapt er ook niks van he
dat ze jou homo vinden heeft ze ook wat van gezegdquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zeg toch in Amsterdam!!
Halsema hoort die Ajacieden zeker niet zingen
Zij zal dat zelf niet zingen alsAjax kampioen wordtquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zeg toch in Amsterdam!!
Halsema hoort die Ajacieden zeker niet zingen
Waar slaat dit nou weer opquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat ze jou homo vinden heeft ze ook wat van gezegd
Nee ik heb haar gelukkig nog nooit horen zingenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zij zal dat zelf niet zingen alsAjax kampioen wordt
Nog nooit gaskamer geluiden gehoord in het Philipsstadion, paar sukkeltjes op Oost begonnen vorig jaar wel een keer met "mijn vader zat bij de commandos" ipv "mijn vader werkte bij Phillips" maar dat was niet heel massaal, vrij kort, en die werden door de rest van het stadion meteen uitgefloten.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 09:48 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Wat een treurigheid inderdaad! "Echte supporters"
Derksen vertelde in VI naar aanleiding van het blokkeren van uitsupporters trouwens dat hij bij PSV op de tribune gaskamergeluiden hoorde. Hier verbaas ik me nogal over, is dat iets wat supporters hier herkennen?
Ik heb zelf een jaar of 10 - een tijdje terug wel - een seizoenkaart gehad, maar heb dit werkelijk nooit gehoord. Genoeg andere stompzinnige dingen gehoord overigens, maar dit absoluut niet.
Het zou zonde zijn als we dadelijk al antisemitisch clubje worden gezien door een paar van die totaalidioten. Dat zou echt niet terecht zijn
de EL is tegenwoordig ook niet meer de minstequote:Op woensdag 24 augustus 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, maar dan ga je bijna toch denken dat het voor "DE PUNTEN" beter is om de EL in te gaan.
Als je nu een Borussia Dortmund of Benfica loot uit pot 3 dan is de kans wel heel groot dat je niet overwintert.
Ik geloofde hier helemaal niets van. Maar toen zag ik dat er een bron was toegevoegd en sloeg mijn mening direct om.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:44 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nog nooit gaskamer geluiden gehoord in het Philipsstadion, paar sukkeltjes op Oost begonnen vorig jaar wel een keer met "mijn vader zat bij de commandos" ipv "mijn vader werkte bij Phillips" maar dat was niet heel massaal, vrij kort, en die werden door de rest van het stadion meteen uitgefloten.
Het lompste wat je regelmatig hoort in het Philipsstadion is: "Cheerio (3x), in Eindhoven zingen we zo, Ajax moet dood, AZ moet kapot en op zondag schoppen we Feyenoord verrot"
Daarnaast heb je nog "Wie niet springt is een jood" en "Hij is een vriend van de joden" maar dat heeft natuurlijk niets met antisemitisme te maken. Puur op de persoon heb je nog: "Labyad komt nooit meer terug" maar dat lijkt me ook wel kunnen.
Bron: Ik ben seizoenskaarthouder vrij dicht bij de Oosttribune
Ja, wat je omschrijft kom wel overeen met hoe het in mijn hoofd zat.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 14:44 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nog nooit gaskamer geluiden gehoord in het Philipsstadion, paar sukkeltjes op Oost begonnen vorig jaar wel een keer met "mijn vader zat bij de commandos" ipv "mijn vader werkte bij Phillips" maar dat was niet heel massaal, vrij kort, en die werden door de rest van het stadion meteen uitgefloten.
Het lompste wat je regelmatig hoort in het Philipsstadion is: "Cheerio (3x), in Eindhoven zingen we zo, Ajax moet dood, AZ moet kapot en op zondag schoppen we Feyenoord verrot"
Daarnaast heb je nog "Wie niet springt is een jood" en "Hij is een vriend van de joden" maar dat heeft natuurlijk niets met antisemitisme te maken. Puur op de persoon heb je nog: "Labyad komt nooit meer terug" maar dat lijkt me ook wel kunnen.
Bron: Ik ben seizoenskaarthouder vrij dicht bij de Oosttribune
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |