abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin woensdag 24 augustus 2022 @ 09:56:26 #51
35723 crew  GGMM
  woensdag 24 augustus 2022 @ 09:58:53 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205729056
quote:
hullie doen het ook, maar inderdaad net zo kansloos, het zal ergens in Zuid Europa of misschien Zuid Amerika begonnen zijn
pi_205729089
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:56 schreef GGMM het volgende:

[..]
Dat was ik niet!
Dat zeggen jullie allemaal!!!!!!!!!!!
U MAD?
pi_205729468
Zodra voetbal als sport verboden wordt, gaan die kansloze types dit soort rotzooi trappen bij de hockey of tennis. Het gaat ze helemaal niet om de sport, ze moeten gewoon hun testosteron kwijt
pi_205729611
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:48 schreef vivelafete het volgende:

[..]
Wat een treurigheid inderdaad! "Echte supporters"

Derksen vertelde in VI naar aanleiding van het blokkeren van uitsupporters trouwens dat hij bij PSV op de tribune gaskamergeluiden hoorde. Hier verbaas ik me nogal over, is dat iets wat supporters hier herkennen?
Ik heb zelf een jaar of 10 - een tijdje terug wel - een seizoenkaart gehad, maar heb dit werkelijk nooit gehoord. Genoeg andere stompzinnige dingen gehoord overigens, maar dit absoluut niet.
Het zou zonde zijn als we dadelijk al antisemitisch clubje worden gezien door een paar van die totaalidioten. Dat zou echt niet terecht zijn
Ik had ergens gelezen dat dit met een minuut stilte te maken had, waarbij Ajax supporters niet stil waren en PSV-supporters “sssst” riepen richting het uitvak om deze stil te laten zijn.

Ja, dat sssst kan over komen als gaskamergeluiden maar dat was dus helemaal niet de intentie.
pi_205729681
Laatste tijd is het alleen maar joden en gas. We hebben echt een ontzettende kutlichting op dit moment.
Dit, dus.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 11:49:54 #57
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205730083
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:57 schreef Ronzz het volgende:

[..]
Ik had ergens gelezen dat dit met een minuut stilte te maken had, waarbij Ajax supporters niet stil waren en PSV-supporters “sssst” riepen richting het uitvak om deze stil te laten zijn.

Ja, dat sssst kan over komen als gaskamergeluiden maar dat was dus helemaal niet de intentie.
Uhuh geloof je het zelf.
  Forum Admin woensdag 24 augustus 2022 @ 11:58:40 #58
35723 crew  GGMM
pi_205730181
twitter

Pot 4 is wel matig
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205730183
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:58 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]

Pot 4 is wel matig
Dan had PSV het afgelopen jaren maar beter moeten doen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_205730186
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Uhuh geloof je het zelf.
Blijft hypocriet van Halsema. Als ze zo tegen antisemitisme is moet ze eens bepaalde wijken in die godvergeten stad bezoeken, meteen een keppeltje opdoen. Daar is sprake van jodenhaat. Maar goed, dat is een ander probleem.

Verder zoeken ze het maar uit daar in Wokum.
  woensdag 24 augustus 2022 @ 12:01:24 #61
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205730204
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:58 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]

Pot 4 is wel matig
Pot 1 ook wel
pi_205730211
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 10:57 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Onzin. Iedereen die wel eens naar Ajax uit is geweest weet dat helft van t publiek wat ssssshhh geluiden maakt dat doet als verwijzing naar gaskamers.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Forum Admin woensdag 24 augustus 2022 @ 12:02:24 #63
35723 crew  GGMM
pi_205730216
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dan had PSV het afgelopen jaren maar beter moeten doen.
Eens, maar dan ga je bijna toch denken dat het voor "DE PUNTEN" beter is om de EL in te gaan.
Als je nu een Borussia Dortmund of Benfica loot uit pot 3 dan is de kans wel heel groot dat je niet overwintert.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205730234
Altijd dat gezeik in Amsterdam, Joden worden kampioen zingen en dan piepen als er daar iets op terugkomt, hypocriet gedoe
  Forum Admin woensdag 24 augustus 2022 @ 12:06:04 #65
35723 crew  GGMM
pi_205730270
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:04 schreef Cupfighter het volgende:
Altijd dat gezeik in Amsterdam, Joden worden kampioen zingen en dan piepen als er daar iets op terugkomt, hypocriet gedoe
Ja want het zijn de ajacieden die erom janken.

Jij snapt er ook niks van he
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205730293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:06 schreef GGMM het volgende:

[..]
Ja want het zijn de ajacieden die erom janken.

Jij snapt er ook niks van he
Ik zeg toch in Amsterdam!!
Halsema hoort die Ajacieden zeker niet zingen
  woensdag 24 augustus 2022 @ 12:08:56 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205730305
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:07 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
dat ze jou homo vinden heeft ze ook wat van gezegd
  Forum Admin woensdag 24 augustus 2022 @ 12:09:04 #68
35723 crew  GGMM
pi_205730312
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:07 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Zij zal dat zelf niet zingen alsAjax kampioen wordt
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205730331
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:08 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat ze jou homo vinden heeft ze ook wat van gezegd
Waar slaat dit nou weer op
pi_205730335
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:

[..]
Zij zal dat zelf niet zingen alsAjax kampioen wordt
Nee ik heb haar gelukkig nog nooit horen zingen
pi_205731733
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 09:48 schreef vivelafete het volgende:

[..]
Wat een treurigheid inderdaad! "Echte supporters"

Derksen vertelde in VI naar aanleiding van het blokkeren van uitsupporters trouwens dat hij bij PSV op de tribune gaskamergeluiden hoorde. Hier verbaas ik me nogal over, is dat iets wat supporters hier herkennen?
Ik heb zelf een jaar of 10 - een tijdje terug wel - een seizoenkaart gehad, maar heb dit werkelijk nooit gehoord. Genoeg andere stompzinnige dingen gehoord overigens, maar dit absoluut niet.
Het zou zonde zijn als we dadelijk al antisemitisch clubje worden gezien door een paar van die totaalidioten. Dat zou echt niet terecht zijn
Nog nooit gaskamer geluiden gehoord in het Philipsstadion, paar sukkeltjes op Oost begonnen vorig jaar wel een keer met "mijn vader zat bij de commandos" ipv "mijn vader werkte bij Phillips" maar dat was niet heel massaal, vrij kort, en die werden door de rest van het stadion meteen uitgefloten.

Het lompste wat je regelmatig hoort in het Philipsstadion is: "Cheerio (3x), in Eindhoven zingen we zo, Ajax moet dood, AZ moet kapot en op zondag schoppen we Feyenoord verrot"

Daarnaast heb je nog "Wie niet springt is een jood" en "Hij is een vriend van de joden" maar dat heeft natuurlijk niets met antisemitisme te maken. Puur op de persoon heb je nog: "Labyad komt nooit meer terug" maar dat lijkt me ook wel kunnen.

Bron: Ik ben seizoenskaarthouder vrij dicht bij de Oosttribune
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_205731754
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 12:02 schreef GGMM het volgende:

[..]
Eens, maar dan ga je bijna toch denken dat het voor "DE PUNTEN" beter is om de EL in te gaan.
Als je nu een Borussia Dortmund of Benfica loot uit pot 3 dan is de kans wel heel groot dat je niet overwintert.
de EL is tegenwoordig ook niet meer de minste :')

als je daar een AS Roma, Man United/Arsenal loot dan is de kans groot dat je niet overwintert in de EL, maar klein kansje nog voor conference league, ligt eraan wie je derde tegenstander is in de groep
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_205731897
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:44 schreef FrankRicard het volgende:

[..]
Nog nooit gaskamer geluiden gehoord in het Philipsstadion, paar sukkeltjes op Oost begonnen vorig jaar wel een keer met "mijn vader zat bij de commandos" ipv "mijn vader werkte bij Phillips" maar dat was niet heel massaal, vrij kort, en die werden door de rest van het stadion meteen uitgefloten.

Het lompste wat je regelmatig hoort in het Philipsstadion is: "Cheerio (3x), in Eindhoven zingen we zo, Ajax moet dood, AZ moet kapot en op zondag schoppen we Feyenoord verrot"

Daarnaast heb je nog "Wie niet springt is een jood" en "Hij is een vriend van de joden" maar dat heeft natuurlijk niets met antisemitisme te maken. Puur op de persoon heb je nog: "Labyad komt nooit meer terug" maar dat lijkt me ook wel kunnen.

Ik geloofde hier helemaal niets van. Maar toen zag ik dat er een bron was toegevoegd en sloeg mijn mening direct om.
Dit, dus.
pi_205731922
tis te hopen dat Xavi altijd goed gebruikt blijft worden door Van the Man, want hij is echt een supertalent en ook mooi dat zo'n talent nu eens eindelijk hier in onze competitie kan spelen, met veel ervaring ook al van alleen het trainen met supersterren als Messi, Neymar, Mbappe
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_205732021
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2022 14:44 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Ja, wat je omschrijft kom wel overeen met hoe het in mijn hoofd zat.

Ik ben het trouwens met je eens dat het hier helemaal niet om puur antisemitisme gaat, maar om het sarren van je tegenstander/rivaal. Er wordt altijd wel iets gevonden om tegen af te zetten, hoe treurig en kinderachtig het ook mag zijn. Op zich kan ik er best wel in komen om zulk gedrag te verbannen door (het dreigen met) uitsluiting, maar ik vind Halsema hier weer veel te selectief in en zij gebruikt het antisemitisme-argument weer om de boel te verzwaren, terwijl dat onterecht is. Ik zou dan veel liever zien dat er vanuit de KNVB een duidelijk protocol wordt opgesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')