abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport donderdag 25 augustus 2022 @ 08:04:11 #251
274204 crew  Mexicanobakker
pi_205738694
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 07:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nummer 2 van Schotland, je was gewoon aan je stand verplicht om deze te pakken.
Net als Dortmund, Braga en Leipzig inderdaad.
Natuurlijk, als je een keer kans op CL wilde pakken was dit een van de betere kansen, dus misschien moet je dan toch twijfelen aan het niveau van het voetbal in Nederland buiten Ajax. Maar wat tegen Monaco allemaal mee zat, zat in deze twee potjes helaas tegen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 25 augustus 2022 @ 08:04:14 #252
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205738695
Gakpo zal naar een ploeg willen die WEL champions league speelt en of mee wil doen om de prijzen in een sterkere competitie dan waar hij nu speelt.
Vraag is wat hij daar te zoeken heeft op dit moment.
pi_205738698
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 07:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dit is met name een behoorlijke ramp voor de concurrentieslag met Feyenoord natuurlijk. Er is dit jaar ook nog eens veel slechter verkocht dan in Rotterdam, die miljoenen hadden absoluut gepakt moeten worden.

:')
  Redactie Sport donderdag 25 augustus 2022 @ 08:04:48 #254
pi_205738700
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:04 schreef tja77 het volgende:
Gakpo zal naar een ploeg willen die WEL champions league speelt en of mee wil doen om de prijzen in een sterkere competitie dan waar hij nu speelt.
Vraag is wat hij daar te zoeken heeft op dit moment.
Die speelt natuurlijk ook slechter door al dat transfergedoe, maar daar moet je toch wel meer dan 30 miljoen voor gaan vangen.
pi_205738702
Hier geeft Veerman aan besproken te hebben dit seizoen hoger te staan als LAM ipv LDM. Zet het interview wmb in nog vreemder licht.

https://www.espn.nl/voetb(...)elrooij?platform=amp
  donderdag 25 augustus 2022 @ 08:07:18 #256
342627 tja77
pi_205738713
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die speelt natuurlijk ook slechter door al dat transfergedoe, maar daar moet je toch wel meer dan 30 miljoen voor gaan vangen.
Ik vind dat toch wel een zwak excuus, denk je dat hij in die 180 minuten tegen de Rangers echt bezig is geweest met zijn transfer? Zo ja, dan hoop ik dat hij snel optieft.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 08:07:48 #257
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_205738715
quote:

[..]
Natuurlijk, als je een keer kans op CL wilde pakken was dit een van de betere kansen, dus misschien moet je dan toch twijfelen aan het niveau van het voetbal in Nederland buiten Ajax. Maar wat tegen Monaco allemaal mee zat, zat in deze twee potjes helaas tegen.
Het zat misschien niet mee inderdaad, maar uiteindelijk verlies je gewoon door 2 megablunders natuurlijk.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_205738721
quote:

[..]
Was vorig seizoen wel een wat ander team natuurlijk. Deze moest je (zeker na het debacle van vorig jaar, 70 minuten tegen 10 man van Benfica niet kunnen scoren) echt gewoon pakken. Blamage is misschien te groot maar wel echt gefaald.
  Redactie Sport donderdag 25 augustus 2022 @ 08:09:09 #259
pi_205738723
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:07 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Het zat misschien niet mee inderdaad, maar uiteindelijk verlies je gewoon door 2 megablunders natuurlijk.
Ja, dat spreekt voor zich. Waarbij de blunder van gisteren nog ietwat door Rangers werd afgedwongen. (En eigenlijk de schuld was van Xavi Simons die een pass naar achter gaf waardoor Rangers die druk zo kon zetten - dat je er vervolgens niet gewoon bij denkt ik roei die bal weg, tsja)
  Redactie Sport donderdag 25 augustus 2022 @ 08:11:15 #260
pi_205738737
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Was vorig seizoen wel een wat ander team natuurlijk. Deze moest je (zeker na het debacle van vorig jaar, 70 minuten tegen 10 man van Benfica niet kunnen scoren) echt gewoon pakken. Blamage is misschien te groot maar wel echt gefaald.
Alleen Clown Bassie en Aribo weg volgens mij? Valt dus allemaal wel mee. Verder wel mee eens, gezien het spel van beide ploegen had je deze gewoon kunnen pakken, ik vond het zelfs op basis wat ik de afgelopen 180 minuten heb gezien gewoon 50/50, als je dan in zo'n wedstrijd 2 grote blunders maakt waar direct een goal uit valt, tsja.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 08:11:22 #261
342627 tja77
pi_205738738
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 07:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dit is met name een behoorlijke ramp voor de concurrentieslag met Feyenoord natuurlijk. Er is dit jaar ook nog eens veel slechter verkocht dan in Rotterdam, die miljoenen hadden absoluut gepakt moeten worden.

Met 35 miljoen erbij was dit voor PSV nog wel een acceptabel jaar geweest en had je die tweede plel in Nederland beter kunnen verstevigen. Want dat Ajax helaas het Bayern van Nederland is, dat is nu wel helemaal definitief duidelijk.
Startpremie is in de CL natuurlijk veel hoger, maar wat heb je als ploeg in de CL te zoeken als je thuis van de Rangers verliest. Dat was gewoon 6 keer kontje bats geworden met een doelsaldo van 2-18.
In de EL kun je met winstpremies ook flink wat miljoenen binnenharken en zeker wanneer je de knockout fase bereikt en wat rondes doorkomt kun je best een leuke som geld pakken.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 08:12:02 #262
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_205738743
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ja, dat spreekt voor zich. Waarbij de blunder van gisteren nog ietwat door Rangers werd afgedwongen. (En eigenlijk de schuld was van Xavi Simons die een pass naar achter gaf waardoor Rangers die druk zo kon zetten - dat je er vervolgens niet gewoon bij denkt ik roei die bal weg, tsja)
Benitez moet die bal gewoon wegroeien, en als die het dan niet doet moet Ramalho het doen ipv proberen die bal aan te nemen. Natuurlijk stuitert die dan ook nog van z’n voet, want voetballen kan die niet.

Nee, dit gaat allemaal weer niets worden dit jaar vrees ik. Zeker nu we ook nog eens geld missen voor een kwaliteitsinjectie of 2.
pi_205738751
Ik ben bang dat PSV er niet op vooruit is gegaan en de leiding is daarvoor verantwoordelijk. Spelers als Max en Vinicius konden weg. Waarom we dat soort waardeloze spelers houden is mij volstrekt onduidelijk.

Nieuwe doelman heeft het keepersprobleem niet opgelost. Zowel uit als thuis valt hem een tegendoelpunt aan te rekenen. Blunders die op dit niveau niet mogen. Sowieso is er er een keepersprobleem in Nederland. Ajax heeft ook geen geweldige doelman. Maar misschien is het probleem ook wel dat we in Nederland geen goede verdedigers meer opleiden. En dat we hier denken dat verdedigers vooral moeten worden beoordeeld op offensieve kwaliteiten.

Obispo is geen speler voor de basis. Teze ook niet. Ramalho ben ik toch ook niet echt kapot van. Waarom krijgt Branthwaite geen kans? Met veel tromgeroffel gehaald voor de tribune?

Sangaré is een goede speler. Maar dat een jongen als Guti basisspeler is, is verontrustend. Veerman heeft potentie. Speelde wel echt heel slecht gisteren. Xavi laat zien dat hij bij PSV nu al flink boven het maaiveld uitsteekt, maar toen hij kwam was het al te laat.

Gakpo is een prima speler, maar die zit met zijn hoofd niet meer bij PSV lijkt het. Had er minimaal een moeten maken. Luuk de Jong is ook een prima speler. Zijn blessure kwam men niet te boven omdat plan b een speler is die ik bij FC Eindhoven nog niet op zou stellen. Saibari heeft potentie maar is nog jong. Bakayoko had van mij een kans mogen krijgen. Madueke mis je uiteindelijk ook enorm.

En waar blijft Savio? Die zou toch kunnen voetballen?

Van Nistelrooij is te voorzichtig als coach. Domme fout om niet met Xavi te starten. Ook de angst in het elftal valt hem te verwijten. Aan de ene kant kan ik mij voorstellen dat als je wereldtop hebt gespeeld dat je naar deze selectie kijkt en er geen vertrouwen in hebt. Maar haal dan betere spelers en selecteer door.

Het wordt gewoon weer een enorm kutseizoen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 08:13:48 #264
342627 tja77
pi_205738755
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het kiezen voor de “voetballende” oplossing en daarbij je keeper betrekken is leuk voor de Manchester City’s maar PSV heeft daar het materiaal niet voor in de achterste linie.
  Redactie Sport donderdag 25 augustus 2022 @ 08:15:06 #265
pi_205738762
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:12 schreef VEM2012 het volgende:
Maar dat een jongen als Guti basisspeler is, is verontrustend.
Dat was in de eerste helft de beste man van het veld. Was werkelijk overal.
pi_205738774
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:11 schreef tja77 het volgende:

[..]
Startpremie is in de CL natuurlijk veel hoger, maar wat heb je als ploeg in de CL te zoeken als je thuis van de Rangers verliest. Dat was gewoon 6 keer kontje bats geworden met een doelsaldo van 2-18.
In de EL kun je met winstpremies ook flink wat miljoenen binnenharken en zeker wanneer je de knockout fase bereikt en wat rondes doorkomt kun je best een leuke som geld pakken.
Geen 35 miljoen lijkt me.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 08:20:15 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205738797
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat was in de eerste helft de beste man van het veld. Was werkelijk overal.
maar met Guti-Sangare-Veerman heb je geen uitgebalanceerd middenveld
  donderdag 25 augustus 2022 @ 08:20:23 #268
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_205738798
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:12 schreef VEM2012 het volgende:
Ik ben bang dat PSV er niet op vooruit is gegaan en de leiding is daarvoor verantwoordelijk. Spelers als Max en Vinicius konden weg. Waarom we dat soort waardeloze spelers houden is mij volstrekt onduidelijk.

Nieuwe doelman heeft het keepersprobleem niet opgelost. Zowel uit als thuis valt hem een tegendoelpunt aan te rekenen. Blunders die op dit niveau niet mogen. Sowieso is er er een keepersprobleem in Nederland. Ajax heeft ook geen geweldige doelman. Maar misschien is het probleem ook wel dat we in Nederland geen goede verdedigers meer opleiden. En dat we hier denken dat verdedigers vooral moeten worden beoordeeld op offensieve kwaliteiten.

Obispo is geen speler voor de basis. Teze ook niet. Ramalho ben ik toch ook niet echt kapot van. Waarom krijgt Branthwaite geen kans? Met veel tromgeroffel gehaald voor de tribune?

Sangaré is een goede speler. Maar dat een jongen als Guti basisspeler is, is verontrustend. Veerman heeft potentie. Speelde wel echt heel slecht gisteren. Xavi laat zien dat hij bij PSV nu al flink boven het maaiveld uitsteekt, maar toen hij kwam was het al te laat.

Gakpo is een prima speler, maar die zit met zijn hoofd niet meer bij PSV lijkt het. Had er minimaal een moeten maken. Luuk de Jong is ook een prima speler. Zijn blessure kwam men niet te boven omdat plan b een speler is die ik bij FC Eindhoven nog niet op zou stellen. Saibari heeft potentie maar is nog jong. Bakayoko had van mij een kans mogen krijgen. Madueke mis je uiteindelijk ook enorm.

En waar blijft Savio? Die zou toch kunnen voetballen?

Van Nistelrooij is te voorzichtig als coach. Domme fout om niet met Xavi te starten. Ook de angst in het elftal valt hem te verwijten. Aan de ene kant kan ik mij voorstellen dat als je wereldtop hebt gespeeld dat je naar deze selectie kijkt en er geen vertrouwen in hebt. Maar haal dan betere spelers en selecteer door.

Het wordt gewoon weer een enorm kutseizoen.
We spelen achterin met spelers die op z’n zachtst gezegd geen hoogvliers waren bij Mainz en Augsburg. Aangevuld met eigen jeugd als Obispo, die eigenlijk de enige is die er iets van lijkt te kunnen, en Teze die niet op z’n eigen positie kan spelen omdat we al tig jaar geen fatsoenlijke back hebben. Uit armoede zetten we daar dan Mauro neer, tja.
  Redactie Sport donderdag 25 augustus 2022 @ 08:21:10 #269
pi_205738804
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
maar met Guti-Sangare-Veerman heb je geen uitgebalanceerd middenveld
Ik had Veerman gisteren niet opgesteld en voor Xavi gekozen denk ik
pi_205738862
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Sowieso, voorin was het gisteren wel heel matig hoor.
Zo'n Gakpo moet dan opstaan en het verschil maken. Als aanvoerder en een waarde van 60 miljoen moet dat te doen zijn tegen Rangers.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 08:38:28 #271
342627 tja77
pi_205738895
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:21 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Veerman was in de voorgaande CL wedstrijden wel telkens erg belangrijk (misschien wel beste man op het veld) voor PSV, had jij hem op voorhand durven te passeren?
  Redactie Sport donderdag 25 augustus 2022 @ 08:43:42 #272
pi_205738919
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:38 schreef tja77 het volgende:

[..]
Veerman was in de voorgaande CL wedstrijden wel telkens erg belangrijk (misschien wel beste man op het veld) voor PSV, had jij hem op voorhand durven te passeren?
Ja, daarom denk ik dat ie Veerman 'gewoon' op 10 heeft gezet.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 08:46:13 #273
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205738931
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:38 schreef tja77 het volgende:

[..]
dan had je Guti eruit moeten laten of 4 middenvelders
  donderdag 25 augustus 2022 @ 08:47:55 #274
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_205738936
Met dit elftal had Roger Schmidt gewoon makkelijk gewonnen van die boeren uit Schotland. Wanvertoning van RvN.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 25 augustus 2022 @ 08:51:47 #275
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205738945
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2022 08:47 schreef satecl het volgende:
Met dit elftal had Roger Schmidt gewoon makkelijk gewonnen van die boeren uit Schotland. Wanvertoning van RvN.
Wel een beetje eens dat Ruud dit toch wel verneukt heeft en de druk/spanning was voor de spelers waarschijnlijk ook wat te groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')