abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206212678
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]
[..]
Ik het het even naar Feedback verhuisd.

Ik snap dat het voor meelezers en voor users die niet veel in de COS aanwezig zijn lastig is om te weten welke bijnaam iemand heeft of om te weten wie er bij welk groepje hoort, daarom is het het fijnst om mensen bij de naam te noemen, maar aan de andere kant sluipen bijnamen en namen voor groepjes er gemakkelijk in en wordt dat eerder gebruikt.

Wij kunnen users niet verbieden om bijnamen e.d. te gebruiken, wel zou het fijn zijn als er een beetje rekening met elkaar wordt gehouden en de eigen namen van de bewoners vaker gebruikt wordt.
Zet het dan in de OP erbij, dan is het voor een ieder terug te vinden.

Het is echt niet duidelijk nu. Helemaal niet omdat er door de ene user wel mannen bij worden genoemd en door de andere user niet.
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 14:52:09 #77
184769 crew  Deisyy
pi_206212729
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:47 schreef Verida het volgende:

[..]
Zet het dan in de OP erbij, dan is het voor een ieder terug te vinden.

Het is echt niet duidelijk nu. Helemaal niet omdat er door de ene user wel mannen bij worden genoemd en door de andere user niet.
Ik weet ook niet wie er precies wel en niet in een groepje zitten, en wie vandaag in een groepje zit kan er morgen wel weer uitgegooid worden, daarom lijkt het me ook niet handig om het in de OP van de COS te zetten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206212751
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik weet ook niet wie er precies wel en niet in een groepje zitten, en wie vandaag in een groepje zit kan er morgen wel weer uitgegooid worden, daarom lijkt het me ook niet handig om het in de OP van de COS te zetten.
Als het voor jou al niet duidelijk is, moeten de meelezers er al helemaal moeite mee hebben.

Dus dan wordt het raden we er door "we" in een groepje worden geplaatst.....en wie er mee bedoelt worden.
  Moderator woensdag 5 oktober 2022 @ 14:56:52 #79
184769 crew  Deisyy
pi_206212776
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2022 14:54 schreef Verida het volgende:

[..]
Als het voor jou al niet duidelijk is, moeten de meelezers er al helemaal moeite mee hebben.

Dus dan wordt het raden we er door "we" in een groepje worden geplaatst.....en wie er mee bedoelt worden.
Of anders even vragen als het niet duidelijk is, want we kunnen users niet verbieden om bijnamen/groepsnamen te gebruiken. Maar misschien wordt er wat meer rekening mee gehouden nu bekend is dat het voor sommigen niet fijn leest.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206214365
Cos kapot?

-edit- la ma doet ut weer
  donderdag 6 oktober 2022 @ 11:02:17 #81
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_206222967
Ja klacht over gemod in de SC. Open ZUU anders weer.
Kom op zeg, als je in de sc niet over het programma en streams mag praten of caps mag posten… dan weet ik het ook niet meer. Welke toevoeging heeft de sc dan nog? Dan kan je werkelijk in elke andere sc gaan zitten. Of mag je daar ook geen caps plaatsen?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 11:11:41 #82
388664 crew  Dotteke
pi_206223044
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:02 schreef Moeraskat het volgende:
Ja klacht over gemod in de SC. Open ZUU anders weer.
Kom op zeg, als je in de sc niet over het programma en streams mag praten of caps mag posten… dan weet ik het ook niet meer
Er was gewoon een verzoek om in de COS niet offtopic te gaan.

Toen werd er gezegd dan gaan we toch COSsen in de de SC want daar mag alles.

Het is niet de bedoeling om van de SC een tweede COS te maken.

De COS is om over de streams te praten en de SC is om het over andere zaken te hebben.
Het moet voor iedereen overzichtelijk blijven.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 6 oktober 2022 @ 11:16:17 #83
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_206223096
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Er was gewoon een verzoek om in de COS niet offtopic te gaan.

Toen werd er gezegd dan gaan we toch COSsen in de de SC want daar mag alles.

Het is niet de bedoeling om van de SC een tweede COS te maken.

De COS is om over de streams te praten en de SC is om het over andere zaken te hebben.
Het moet voor iedereen overzichtelijk blijven.
Dat van de Sc een cos maken was gekscherend. En het ging voor 90% ook niet over de streams. FF post een cap en direct moet er verwijderd worden. Ik vind dit gewoon echt overdreven.
Als het echt een tweede COS zou worden dan begrijp ik het helemaal. Maar dat is het niet.

Het is een Sc die notabene in het subforum een jaar van je leven staat. IMHO is dat dan heeel raar als je daar geen caps of heads-up’s mag geven over het programma.

Je kan niet alles micromanagen. Dan zou je ook over moeten gaan tot het toestaan van filmpjes en screenshots alleen in het daarvoor bestemde topic.

Nogmaals, als het een tweede COS zou worden dan begrijp ik het. Maar dat is het niet.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  Moderator donderdag 6 oktober 2022 @ 11:23:26 #84
388664 crew  Dotteke
pi_206223168
quote:
2s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:16 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Dat van de Sc een cos maken was gekscherend. En het ging voor 90% ook niet over de streams. FF post een cap en direct moet er verwijderd worden. Ik vind dit gewoon echt overdreven.
Als het echt een tweede COS zou worden dan begrijp ik het helemaal. Maar dat is het niet.

Het is een Sc die notabene in het subforum een jaar van je leven staat. IMHO is dat dan heeel raar als je daar geen caps of heads-up’s mag geven over het programma.

Je kan niet alles micromanagen. Dan zou je ook over moeten gaan tot het toestaan van filmpjes en screenshots alleen in het daarvoor bestemde topic.

Nogmaals, als het een tweede COS zou worden dan begrijp ik het. Maar dat is het niet.
Het was ineens wel erg veel COS. Je kan het nooit iedereen naar de zin doen.

Er waren er ook die klaagde dat alles nu in de SC speelde i.p.v in der COS en het nu verwarrend werd.

Beter zeggen wij er dan gelijk iets van dan dat wij het eerst laten doormodderen en dan pas ingrijpen.
  donderdag 6 oktober 2022 @ 11:26:57 #85
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_206223216
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Er waren er ook die klaagde dat alles nu in de SC speelde i.p.v in der COS en het nu verwarrend werd.

Beter zeggen wij er dan gelijk iets van dan dat wij het eerst laten doormodderen en dan pas ingrijpen.
Wat een zeuren hoor ( niet jij )…. Het is echt nooit goed
pi_206248352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2022 11:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Maar ho even er is een cos en een sc. Niet zo moeilijk toch? Jij bent mod en nu zeg je met een rare draai dat het users waren die klaagde en zo de schuld daar leggen. Zo werkt het niet natuurlijk.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:22:33 #87
388664 crew  Dotteke
pi_206248427
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 16:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Maar ho even er is een cos en een sc. Niet zo moeilijk toch? Jij bent mod en nu zeg je met een rare draai dat het users waren die klaagde en zo de schuld daar leggen. Zo werkt het niet natuurlijk.
Ik zeg nergens dat de schuld bij de users lag dat maak jij er voor het gemak maar even van.
IK zeg alleen dat er ook users waren die er over klaagde.
Maar deze discussie hebben we gehad, gaan we niet meer opnieuw voeren.
pi_206248456
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 16:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik zeg nergens dat de schuld bij de users lag dat maak jij er voor het gemak maar even van.
IK zeg alleen dat er ook users waren die er over klaagde.
Maar deze discussie hebben we gehad, gaan we niet meer opnieuw voeren.
Lijkt me ook niet wenselijk. :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Soury op 08-10-2022 16:47:30 ]
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 9 oktober 2022 @ 00:17:08 #89
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_206255310
Users klagen over alles zo zijn users nu eenmaal maar als je NIET de COS wilt vervuilen en dus naar de SC gaat en je daar ook weer de cossers tegenkomt die dan weer gaan klagen dat alles naar de SC verhuist en dus de COS leeg blijft dan kan je beter cossen in de SC waar veel meer mag dan in de COS want daar zijn alleen maar klagende mensen die alleen maar cossen willen :X :+
Duhh !
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 17:28:09 #90
388664 crew  Dotteke
pi_206265434
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 00:17 schreef Cargamelk het volgende:
Users klagen over alles zo zijn users nu eenmaal maar als je NIET de COS wilt vervuilen en dus naar de SC gaat en je daar ook weer de cossers tegenkomt die dan weer gaan klagen dat alles naar de SC verhuist en dus de COS leeg blijft dan kan je beter cossen in de SC waar veel meer mag dan in de COS want daar zijn alleen maar klagende mensen die alleen maar cossen willen :X :+
En zo zijn er altijd wel users die iets anders willen dan andere users.
Daarom is de COS om te COSsen en de SC om gezellig te babbelen
pi_206298202
COS kapot?
pi_206298213
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:32 schreef Soury het volgende:
COS kapot?
:Y
Topic dicht en kunt geen nieuwe openen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_206298219
Wie heeft hem gesloopt, moeten we niet een tr zetten dan om een modje te roepen
  woensdag 12 oktober 2022 @ 15:34:28 #94
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_206298227
@Deisyy
wie o wie
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_206298229
quote:
11s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:33 schreef ChocoFan het volgende:
@Dotteke wil er vast wel even naar kijken.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 15:34:47 #96
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_206298230
quote:
11s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 15:33 schreef ChocoFan het volgende:
Heb ook een tr gezet
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206298241
Goed bezig jullie, ik wil nog tr maagd blijven.
  woensdag 12 oktober 2022 @ 15:35:17 #98
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_206298242
@Jippie
anders
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_206298245
Is er een manager aanwezig?
  woensdag 12 oktober 2022 @ 15:35:27 #100
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_206298247
Er was net een mod aanwezig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')