https://www.volkskrant.nl(...)ijn-lessen~bddc4a2d/quote:Kan een cabaretier ook te veel op tv zijn? Stefano Keizers, zelfbenoemde mediaslet, deelt zijn lessen
Never heard offquote:Stefano Keizers is het alter ego en pseudoniem van de Nederlandse cabaretier en kleinkunstenaar Gover Julius Samuel Meit.
Hij doet ook zo.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef LordofLeaves het volgende:
Stefano klinkt als iemand die een tia heeft gehad.
Kun je nagaan wat voor klote act het is.quote:
Dito, nooit van gehoord, C Klasse BNer?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Premium artikel dus ik deel alleen de kop, ik kan alleen maar denken: Wie de fuck is Stefano Keizers
[..]
Never heard off
Vreselijk mens.quote:
Ja, met 1 persoon die 'm heeft gezien, kun je zeker die conclusie trekkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:42 schreef herverwijderd het volgende:
Ik ken die wel en ik kijk vrijwel nooit tv, dus we kunnen concluderen dat hij inderdaad heel erg vaak op tv is.
Maar dat gebeurt wel vaker met mensen die het goed doen bij de Slimste Mens. Die zanger van euh... hoe heten ze... NAAR LINKS... NAAR RECHTS.... was ook niet meer van de tv af te slaan nadat hij gewonnen had.
Psychose? bron?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vent maakt al jaren geld met zijn psychose.
Hij heet eigenlijk gewoon Gover.
Verschillende interviews oa deze staat me goed bij.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verschillende interviews oa deze staat me goed bij.
https://nickmuller.nl/202(...)-junk-van-nederland/
Niet letterlijk psychose misschien maar wel veel drugsgebruik en andere mentale problemen.
quote:zijn lavalampen van zelf gefabriceerd slijm
Klinkt inderdaad gezond.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij is soms wel zo in de war dat hij niet weet wanneer Gover aan het roer is en wanneer Stefano.
Er zijn mensen die hebben hem ook s'nachts aan omdat ze anders niet in slaap kunnen vallen omdat het dan te stil is.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Een prima remedie tegen ergeren over wie of wat er op TV is, is geen TV kijken. Doe het al meer dan 12 jaar niet meer. Wat een rust in je leven als die treurbuis uit staat, mensen die de TV als pratende lamp altijd aan hebben staan omdat het anders zo stil in huis is, de triestheid.
Ooit een one night stand gehad met zo iemand, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 19:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hebben hem ook s'nachts aan omdat ze anders niet in slaap kunnen vallen omdat het dan te stil is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |