abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 februari 2003 @ 13:46:54 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_8311513
Het is ons allen duidelijk dat supertalent Robin van Persie steeds beter begint te spelen. Hij scoort sinds de winterstop bijna in elke wedstrijd. Hij heeft een goed schot en een heerlijke vrije trap. En het leukste: hij speelt met zijn tegenstander, mooie techniek, en goed overzicht. Dat hij brutaal is zal denk ik wel meevallen.

Heeft tegen AGOVV zelfs 5 keer gescoord. Ok het is een amateurclub, maar toch... Voetballen schat ik deze van Persie veel hoger in de Pierre "lassiehond" van Hooydonk ...

Maar ondanks dat hij in het verleden vaak genoeg is zwart gemaakt (door o.a. Wouter Bos en kornuiten, en zelf zijn eigen trainer) denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn. Van der Vaart is goed, maar heeft niet de heerlijke stijl van zijn leeftijdsgenoot van Persie.

B@nsheeboy

[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 06-02-2003 13:56]

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 6 februari 2003 @ 13:56:18 #2
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_8311720
quote:
denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn. Van der Vaart is goed, maar heeft niet de heerlijke stijl van zijn leeftijdsgenoot van Persie.

Ik kan ver met je meegaan in je van persie verhaal, maar 'nieuwe bergkamp' en 'beter dan van der vaart.'

Die gast heeft een paar wedstrijdjes gespeeld zonder zijn grote muil open te trekken, heeft er 5 ingelegd tegen een amateurclub en dan ga jij hem vergelijken met een 'legende' als bergkamp en een dragende speler als van der vaart.

Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  donderdag 6 februari 2003 @ 13:58:20 #3
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_8311766
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:56 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Ik kan ver met je meegaan in je van persie verhaal, maar 'nieuwe bergkamp' en 'beter dan van der vaart.'

Die gast heeft een paar wedstrijdjes gespeeld zonder zijn grote muil open te trekken, heeft er 5 ingelegd tegen een amateurclub en dan ga jij hem vergelijken met een 'legende' als bergkamp en een dragende speler als van der vaart.

Ik heb ze vergeleken op een aantal punten en niet als complete speler. Bergkamp is voor mij absoluut de beste nederlandse voetballer ooit, en v/d Vaart is zekers veel volwassener dan van Persie. Maar op een aantal punten zijn ze toch met elkaar te vergelijken.

Van der Vaart en van Persie zijn beiden talenten. En de vergelijking met Bergkamp heeft met de mooie stijl te maken...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 6 februari 2003 @ 13:58:22 #4
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_8311769
beter dan vd vaart iig wel ja
852002IWASTHERE
pi_8311894
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:58 schreef F1908 het volgende:
beter dan vd vaart iig wel ja
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_8311910
En (tot nu toe) een stuk minder blessure gevoelig

Mede te danken aan zijn wendbaarheid en techniek natuurlijk

Being insane is not a disease, it's a way of life
pi_8311963
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:05 schreef TdaClown het volgende:
En (tot nu toe) een stuk minder blessure gevoelig

Mede te danken aan zijn wendbaarheid en techniek natuurlijk

Waar haal je die wijsheid vandaan. Alsof alleen technische spelers niet geblesseerd raken. Zijn zat voorbeelden om je stelling te ontkrachten.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 6 februari 2003 @ 14:09:42 #8
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_8312000
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:05 schreef zjroentje het volgende:

[..]

haal nu die tape is van je bek en zeg is wat je bedoeld?
852002IWASTHERE
pi_8312026
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:09 schreef F1908 het volgende:

[..]

haal nu die tape is van je bek en zeg is wat je bedoeld?

Denk dat je wel weet wat ik bedoel.
pi_8312057
Ajacieden word altijd arrogantie verweten....een spelertje speelt een goede wedstrijd en hij word meteen maar de hemel in geprezen
pi_8312207
Laat spelers eerst maar eens een seizoen lang zien wat ze kunnen. Dat het talenten zijn, dat weten we wel, nu nog bewijzen dat ze langere tijd kunnen pieken.
  donderdag 6 februari 2003 @ 14:42:19 #12
30732 -F-
He's here He's there
pi_8312649
Elke maloot ziet dat het een betere voetballer is als van der vaart. Het verloop van zijn carriere tot nu toe is alleen wat ongelukkig verlopen, voornamelijk door zijn grote mond. van der vaart heb tot nu toe veel meer laten zien als Van Persie maar ik hoop en vermoed dat dat helemaal gaat veranderen.
He's fuckin everywhere
  donderdag 6 februari 2003 @ 14:52:09 #13
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_8312821
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:11 schreef zjroentje het volgende:

Denk dat je wel weet wat ik bedoel.

quote:
Elke maloot ziet dat het een betere voetballer is als van der vaart. Het verloop van zijn carriere tot nu toe is alleen wat ongelukkig verlopen, voornamelijk door zijn grote mond. van der vaart heb tot nu toe veel meer laten zien als Van Persie maar ik hoop en vermoed dat dat helemaal gaat veranderen.
852002IWASTHERE
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 15:02:03 #14
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8312999
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 14:42 schreef -F- het volgende:
* Ik heb even de foutjes uit je post gehaald

Elke maloot ziet dat VanderVaart een betere voetballer is dan Van Persie. Het verloop van zijn carriere tot nu toe is alleen wat ongelukkig verlopen, voornamelijk door zijn blessures. Van der Vaart heeft tot nu toe veel meer laten zien dan Van Persie en ik hoop en vermoed dat dat ook zo zal blijven.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8313447
Wat wel erg opvallend is, dat de hele Top 3 nu een speler aan de linkerkant heeft die zowel jong als zeer getalenteerd is EN Nederlands is. Wordt nog dringen over ene paar jaar in Oranje.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 6 februari 2003 @ 15:40:05 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8313829
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 13:46 schreef BansheeBoy het volgende:
-knip-

.... denk ik dat hij de nieuwe Bergkamp zal zijn.

Alleen al de brutaliteit dat 19-jarige jochie, die nog helemaal niets bewezen heeft, te vergelijken met Bergkamp.

Hij mag nog niet eens de voetbalschoenen van Bergkamp poetsen.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 6 februari 2003 @ 15:42:06 #17
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8313862
Van der Vaart heeft ook een veel beter karakter, van Persie heeft zo'n walgelijk egoistisch karakter.

En dan noemen ze Ajacieden arrogant, iemand speelt 1 goede wedstrijd tegen een amateurclub en hij is te vergelijken met Bergkamp en beter dan vd Vaart

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8316709
Ben benieuwd... 4 keer tegen GAE en 5 keer tegen AGOVV zegt mij helemaal niets. Die 9 intikkertjes (vooruit, iets minder, oke) moet ie ook maar eens tegen betere ploegen zien te maken. Als tie ze zondag maar bij zich houdt...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 6 februari 2003 @ 17:56:50 #19
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_8316756
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben benieuwd... 4 keer tegen GAE en 5 keer tegen AGOVV zegt mij helemaal niets. Die 9 intikkertjes (vooruit, iets minder, oke) moet ie ook maar eens tegen betere ploegen zien te maken. Als tie ze zondag maar bij zich houdt...
daar vooraf had ie ook nog paar goeie.
maarja, als jij dat denkt, we zulle zien zondag
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 6 februari 2003 @ 17:57:17 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8316768
Verschil is alleen dat van der Vaart op zijn leeftijd al een Champions League in z'n handjes gedrukt gaat krijgen in mei, en dat van Persie daar niet eens van mag dromen...

Om maar even in de stijl van de topicopener door te gaan

donderdag 6 februari 2003 @ 18:17:37 #21
30732 -F-
He's here He's there
pi_8317099
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 15:42 schreef GerardVanAs het volgende:
En dan noemen ze Ajacieden arrogant
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 17:57 schreef twi het volgende:
Verschil is alleen dat van der Vaart op zijn leeftijd al een Champions League in z'n handjes gedrukt gaat krijgen in mei, en dat van Persie daar niet eens van mag dromen...

He's fuckin everywhere
  donderdag 6 februari 2003 @ 18:28:49 #22
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_8317262
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:17 schreef -F- het volgende:

[..]

[..]

quote:
  donderdag 6 februari 2003 @ 18:41:57 #23
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8317441
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:28 schreef twi het volgende:

[..]

[..]

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_8317484
quote:

Verlopig heeft Robin al de UEFA cup mogen kussen...
Een conclusie als beter dan bergkamp is voorbarig, maar ach ik kan me de NOS nog herinneren die na de uitschakeling van Ajax tegen Kopenhagen, van der vaart al een Europese vedette noemde.

Ik ben hartstikke opgelucht dat Van Persie nu eindelijk laat zien wat hij allemaal kan, en dat gezeik rond hem lijkt te verdwijnen. Laat ze nu ook eens bij Feijenoord zuinig zijn op dit talent, want het is echt lang geleden dat Feijenoord zo'n talentevolle voetballer uit de eigen jeugd heeft gehad.

"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 6 februari 2003 @ 18:54:36 #25
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_8317683
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 18:44 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Verlopig heeft Robin al de UEFA cup mogen kussen...
Een conclusie als beter dan bergkamp is voorbarig, maar ach ik kan me de NOS nog herinneren die na de uitschakeling van Ajax tegen Kopenhagen, van der vaart al een Europese vedette noemde.

Ik ben hartstikke opgelucht dat Van Persie nu eindelijk laat zien wat hij allemaal kan, en dat gezeik rond hem lijkt te verdwijnen. Laat ze nu ook eens bij Feijenoord zuinig zijn op dit talent, want het is echt lang geleden dat Feijenoord zo'n talentevolle voetballer uit de eigen jeugd heeft gehad.

Dean Gorre scoorde ook ooit 4 goals in een betaald voetbal wedstrijd met Ajax in de Amstel Cup tegen geloof ik NAC.

Die is toch ook geen supertalent.

Vind het een beetje voorbarig, wil eerst nog wel eens wat zien van van Persie behalve zijn egoistische gedoe voordat ik hem een echt supertalent vind.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')