quote:Gorre stond vroeger wel bekend als een groot talent
Op donderdag 6 februari 2003 18:54 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Dean Gorre scoorde ook ooit 4 goals in een betaald voetbal wedstrijd met Ajax in de Amstel Cup tegen geloof ik NAC.
Die is toch ook geen supertalent.
Vind het een beetje voorbarig, wil eerst nog wel eens wat zien van van Persie behalve zijn egoistische gedoe voordat ik hem een echt supertalent vind.
quote:zo erg als het is bij Gorre's zoon was het bij Gorre bij lange na niet he
Op donderdag 6 februari 2003 18:58 schreef CAZZO het volgende:[..]
Gorre stond vroeger wel bekend als een groot talent
kwam er alleen niet helemaal uit,en van die kwaal hebben wel meer talenten last
Trouwens Van der Vaart is 100% beter dan van Perzik, en niet alleen als voetballer. Het karakter van Van der Vaart is 10 keer beter, sterker nog Van der Vaart heeft van Persie nog op z'n gedrag gewezen bij jong oranje. Waar van Pesrie zichj gedraagde als een klein jarloers ventje tegenover Van der Vaart.
En hoezo zijn jullie hypocriet, nadat wij Mido z'n gedrag hadden vergeven hadden jullie de grootste bek. Het kon niet, hij had Ajax immers veraden enz. En wat doen jullie net met van Persie.....
2 wereld talenten.
quote:Je kunt Van Persie toch niet vergelijken met Van der Vaart? Van Persie speelt en Van der Vaart..............? Die telt vooral zijn blessures
Op donderdag 6 februari 2003 19:39 schreef Ajaxno1 het volgende:
Zo begon het ook, straks gapt ie weer een vrije trap voor van Hooijdonk weg en is meneer weer terug bij af.Trouwen Van der Vaart is 100% beter dan van Perzik, en niet alleen als voetballer. Het karakter van Van der Vaart is 10 keer beter, sterker nog Van der Vaart heeft van Persie nog op z'n gedrag gewezen bij jong oranje. Waar van Pesrie zichj gedraagde als een klein jarloers ventje tegenover Van der Vaart.
En hoezo zijn jullie hypocriet, nadat wij Mido z'n gedrag hadden vergeven hadden jullie de grootste bek. Het kon niet, hij had Ajax immers veraden enz. En wat doen jullie net met van Persie.....
Ik denk dat het beide goede spelers zijn maar dat ze beide te weinig herseninhoud hebben om echt door te breken, zeker Van Persie. Dat is het grote probleem bij jonge spelers tegenwoordig. Zie ons eigen dombootje Denneboom. Alleen Robben is een gunstige uitzondering.
quote:Jullie begonnen met ze ter vergelijken.
Op donderdag 6 februari 2003 19:42 schreef SCH het volgende:[..]
Je kunt Van Persie toch niet vergelijken met Van der Vaart? Van Persie speelt en Van der Vaart..............? Die telt vooral zijn blessures
Ik denk dat het beide goede spelers zijn maar dat ze beide te weinig herseninhoud hebben om echt door te breken, zeker Van Persie. Dat is het grote probleem bij jonge spelers tegenwoordig. Zie ons eigen dombootje Denneboom. Alleen Robben is een gunstige uitzondering.
Edit: dat waren de Feyenoorders.
Van de vaart is trouwens véééél beter.. Van Persie moet zich eerst eens bewijzen.. hij heeft nog niets laten zien. 5 goals tegen een amateurclub kan iedereen wel..
quote:Ben ik het inderdaad mee eens. Maar ik denk wel dat je ze in ieder geval op 2 punten kunt vergelijken :
Op donderdag 6 februari 2003 19:41 schreef Alfonso het volgende:
van Persie kun je niet vergelijken met van der Vaart, 2 verschillende voetballers.
van der Vaart is een stuk volwassener dan van Persie, dat is het enige.2 wereld talenten.
-Het zijn 'de' 2 nieuwe Nederlandse talenten.
-Ze gaan veel voor hun club betekenen. (vd Vaart doet dat al, bij v. Persie komt dat hopenlijk de komende tijd nog...).
[Dit bericht is gewijzigd door LoekB op 06-02-2003 20:50]
quote:Je vergeet Arjen Robben - dat wordt volgens mij de belangrijkste speler voor Oranje ook. Hij is lichamelijk en geestelijk veel stabieler dan de genoemde twee.
Op donderdag 6 februari 2003 20:48 schreef LoekB het volgende:[..]
Ben ik het inderdaad mee eens. Maar ik denk wel dat het 'de' 2 nieuwe Nederlandse talenten zijn die veel voor hun club gaan betekenen. (vd Vaart doet dat al, bij v. Persie komt dat hopenlijk de komende tijd nog...)
quote:Misschien komt dat inderdaad nog, maar hij mist in mijn ogen toch net iets... Weet alleen niet precies wat.
Op donderdag 6 februari 2003 20:49 schreef SCH het volgende:[..]
Je vergeet Arjen Robben - dat wordt volgens mij de belangrijkste speler voor Oranje ook. Hij is lichamelijk en geestelijk veel stabieler dan de genoemde twee.
quote:Volgens mij is hij voor Oranje een hele goeie. Van Persie moet het hebben van zijn momenten en wordt volgens mij nooit volwassen. Van de Vaart is al teveel opgehemeld, zal het nooit waar kunnen maken en zal snel in de vergetelheid raken als hij naar het buitenland gaat. Soms kan je beter 'net iets' missen, dat is misschien wel de kracht van Robben
Op donderdag 6 februari 2003 20:51 schreef LoekB het volgende:[..]
Misschien komt dat inderdaad nog, maar hij mist in mijn ogen toch net iets... Weet alleen niet precies wat.
quote:Cruijff is ook nooit volwassen geworden, en zoveel andere topspelers ook niet. Juist daardoor zijn het zulke goede spelers geworden. Robin een fel type dat de juiste begeleiding nodig heeft maar toch altijd grenzen probeert te verleggen... Althans, dat is mijn idee over hem tot nu toe...
Op donderdag 6 februari 2003 20:53 schreef SCH het volgende:[..]
Volgens mij is hij voor Oranje een hele goeie. Van Persie moet het hebben van zijn momenten en wordt volgens mij nooit volwassen.
quote:Cruijff is volgens mij toch wel volwassen geworden, net als de meeste topspelers die het wel redden (behalve Kluivert dan misschien). Typjes als Seedorf, Davids enz. vallen uiteindelijk toch door de mand.
Op donderdag 6 februari 2003 20:56 schreef LoekB het volgende:[..]
Cruijff is ook nooit volwassen geworden, en zoveel andere topspelers ook niet. Juist daardoor zijn het zulke goede spelers geworden. Robin een fel type dat de juiste begeleiding nodig heeft maar toch altijd grenzen probeert te verleggen... Althans, dat is mijn idee over hem tot nu toe...
quote:Seedorf, verkozen in het Europees elftal van het jaar en op zijn leeftijd met twee EC I bekers in de klauwen staan -wie weet dit jaar een derde- voor enorm transferbedrag naar Milan gegaan, waar-ie wekelijks speelt, is mislukt bedoel je? Je zal er wel verstand van hebben en de rest van de wereld is zeker gek...
Op donderdag 6 februari 2003 20:59 schreef SCH het volgende:[..]
Cruijff is volgens mij toch wel volwassen geworden, net als de meeste topspelers die het wel redden (behalve Kluivert dan misschien). Typjes als Seedorf, Davids enz. vallen uiteindelijk toch door de mand.
quote:Komt wel goed met Van Persie. Goede speler (helaas).
Op donderdag 6 februari 2003 20:59 schreef SCH het volgende:
Ik ben het met je eens over Van Persie - hij heeft absoluut de inzet maar ik ben bang dat hij altijd weer in dezelfde valkuilen blijft stappen. Je ziet het aan veel van dit soort jongens. Ze kunnen niet omgaan met de druk, met het geld, met de roem - daar is geen begeleiding tegen opgewassen.
quote:Dat jij als ajacied blind bent voor de werkelijkheid, wil niet zeggen dat anderen dat ook zijn. Zelfs mijn ajax-vrienden vinden dat Seedorf bij lange niet heeft waargemaakt wat er van hem werd verwacht. Dat je een bij een club speelt die prijzen wilt, wil niet zeggen dat je zelf zo'n goede voetballer bent. Idem voor je argument over het geld, sinds wanneer bepaalt de transfersom de voetballende kwaliteit van een speler, dat is een vrij middeleeuwse visie op voetbal. Hij draait nu weer even aardig maar dat is sinds lange tijd. Het is zo'n typische ajacied die al verpest is tijdens zijn opleiding en niet meer met beide benen op de grond kan staan. Ajax zou wat dat betreft wat meer naar PSV kunnen kijken.
Op donderdag 6 februari 2003 21:03 schreef Doc het volgende:[..]
Seedorf, verkozen in het Europees elftal van het jaar en op zijn leeftijd met twee EC I bekers in de klauwen staan -wie weet dit jaar een derde- voor enorm transferbedrag naar Milan gegaan, waar-ie wekelijks speelt, is mislukt bedoel je? Je zal er wel verstand van hebben en de rest van de wereld is zeker gek...
De kwaliteit van het Italiaanse voetbal is natuurlijk naadje, hij heeft het in andere competities niet waar kunnen maken en is in Oranje ook meestal onder de maat. Nogmaals de enige ajacied die niet mank is of anderszins zielig, is Kluivert. Maar die is volgens jou vast mislukt want die staat ergens op plaats 12 ofzo.
Belachelijk dat je de kwaliteit van Van Persie met helaas moet bestempelen. Dat zegt genoeg over de manier waarop op je tegen voetbal aankijkt, verblind door club'liefde' blijkbaar.
quote:Dat-ie in NL 'bad press' heeft houdt gelukkig niet in dat-ie in het buitenland op waarde wordt geschat. Prima speler die niet voor niets in top teams gespeeld heeft.
Op donderdag 6 februari 2003 21:11 schreef SCH het volgende:[..]
Dat jij als ajacied blind bent voor de werkelijkheid, wil niet zeggen dat anderen dat ook zijn. Zelfs mijn ajax-vrienden vinden dat Seedorf bij lange niet heeft waargemaakt wat er van hem werd verwacht. Dat je een bij een club speelt die prijzen wilt, wil niet zeggen dat je zelf zo'n goede voetballer bent. Idem voor je argument over het geld, sinds wanneer bepaalt de transfersom de voetballende kwaliteit van een speler, dat is een vrij middeleeuwse visie op voetbal. Hij draait nu weer even aardig maar dat is sinds lange tijd. Het is zo'n typische ajacied die al verpest is tijdens zijn opleiding en niet meer met beide benen op de grond kan staan. Ajax zou wat dat betreft wat meer naar PSV kunnen kijken.
quote:Italiaans voetbal is dit seizoen niet bagger. Als het bagger was zouden er geen vier teams nog in de CL zitten.
Op donderdag 6 februari 2003 21:11 schreef SCH het volgende:De kwaliteit van het Italiaanse voetbal is natuurlijk naadje, hij heeft het in andere competities niet waar kunnen maken en is in Oranje ook meestal onder de maat. Nogmaals de enige ajacied die niet mank is of anderszins zielig, is Kluivert. Maar die is volgens jou vast mislukt want die staat ergens op plaats 12 ofzo.
Kluivert is imho een top spits.
quote:De reden waarom ik helaas zeg is omdat hij een F'noorder is. Hoeveel F'noorders ken jij die blij zijn met het talent van VanderVaart? Als Van Persie Ajacied was geweest was ik er blijer mee
Op donderdag 6 februari 2003 21:11 schreef SCH het volgende:Belachelijk dat je de kwaliteit van Van Persie met helaas moet bestempelen. Dat zegt genoeg over de manier waarop op je tegen voetbal aankijkt, verblind door club'liefde' blijkbaar.
Leonarde zou HET ook worden...
Van Persie heeft geluk dat Van Marwijk wel een Feyenoord-trainer is die jongelingen durft op te stellen en in een sterk elftal kun je makkelijker meekomen dan dat je je, zoals bijvoorbeeld Van Bronckhorst, moet gaan bewijzen bij een mindere club. Al val je daar wel weer sneller op.
Ik weet nog dat bij mijn clubje Volendam Hans Bond een keer de hele verdediging van PSV zoek heeft gespeeld, maar daarna was het helemaal niets meer en nu is hij bij Haarlem beland.
Heb ajb geduld met dergelijke spelers, de potentie is er wel, nu moeten ze het echt laten zien in de echte wedstrijden en voor een langere periode.
quote:Ik kan er niks aandoen maar ik vind het erg zielig dat je niet blij kunt zijn over de talenten van spelers van andere clubs. Je geniet toch van het spelletje. Ik heb daar gelukkig niet zo'n last van.
Op donderdag 6 februari 2003 21:19 schreef Doc het volgende:De reden waarom ik helaas zeg is omdat hij een F'noorder is. Hoeveel F'noorders ken jij die blij zijn met het talent van VanderVaart? Als Van Persie Ajacied was geweest was ik er blijer mee
.
Weer een raar argument over Italiaanse clubs en de CL - kijk naar Barcelona.
quote:Dus jij mensen als bijvoorbeeld Overmars, Bergkamp, de Boertjes. vind jij mank of anderzins zielig???
Op donderdag 6 februari 2003 21:11 schreef SCH het volgende:
Nogmaals de enige ajacied die niet mank is of anderszins zielig, is Kluivert. Maar die is volgens jou vast mislukt want die staat ergens op plaats 12 ofzo.
quote:Pot-Ketel-Zwart. (zie de ajax-topics)
Belachelijk dat je de kwaliteit van Van Persie met helaas moet bestempelen. Dat zegt genoeg over de manier waarop op je tegen voetbal aankijkt, verblind door club'liefde' blijkbaar.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:21 schreef Maja het volgende:
dat Van Marwijk wel een Feyenoord-trainer is die jongelingen durft op te stellen
En dan niet tegen AGOVV.
quote:Tegen Ajax maakt die d'r ook wel 2.
Op donderdag 6 februari 2003 21:42 schreef tong80 het volgende:
Laat ie eerst eens een heel seizoen presteren.En dan niet tegen AGOVV.
quote:Hij speelt waarschijnlijk, als ie niet door Pardo gepasseerd wordt, weer vanaf links omdat van Marwijk Buffel toch weer centraal zal laten spelen. Dus de kans dat ie scoort tegen Ajax is wat kleiner.
Op donderdag 6 februari 2003 21:43 schreef LoekB het volgende:Tegen Ajax maakt die d'r ook wel 2.
.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:22 schreef SCH het volgende:[..]
Ik kan er niks aandoen maar ik vind het erg zielig dat je niet blij kunt zijn over de talenten van spelers van andere clubs. Je geniet toch van het spelletje. Ik heb daar gelukkig niet zo'n last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |