moraalridder, postopkrikker, wannabe, zeikerdquote:Op zondag 1 augustus 2004 01:05 schreef jpzegthallo het volgende:
Back on topic.
Het hele artikel:quote:Robin van Persie: Van Persie redt het nooit. Nergens. Als ik hem voor niks kon krijgen en ik moest hem 17 duels in de basis laten beginnen, dan nam ik hem niet. Met zijn mentaliteit is hij een splijtzaam in de selectie, ondanks zijn superkwaliteiten.
Ik wou er nog een stuk achteraan posten, maar dat ben ik blijkbaar vergetenquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:15 schreef F1908 het volgende:
[..]
moraalridder, postopkrikker, wannabe, zeikerd
Heeft hij dat echt gezegd ? Had ik niet van hem verwacht nu hij is getrouwd met een Marokkaanse, Marokkanen zijn over het algemeen beleefder nl.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:33 schreef gras het volgende:
Van Persie spreekt zich uit: "Ooit zal ik vertellen hoe ik over bepaalde mensen bij Feyenoord denk. En echt, daar zal iedereen van schrikken. Als de tijd rijp is, nagel ik degenen die mij onrechtvaardig hebben behandeld, aan de schandpaal."
Beetje laag.
Als dat me een transfer naar Arsenal oplevert wil ik dat gedrag ook wel hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:57 schreef Cart_man het volgende:
van Persie is en blijft een verwend arrogant takkejoch. Verdiend een paar fikse trappen onder zijn reet.
Arsenal denkt dat ze hem kunnen veranderen en dat hij dan een superster wordt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als dat me een transfer naar Arsenal oplevert wil ik dat gedrag ook wel hebben
Vind je het gek, als ik met Bergkamp zou spelen zou ik altijd nederig naar de grond kijken en alles wat hij zegt tot me nemenquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:48 schreef TC03 het volgende:
De coach van Arsenal zei dat hij 'de verhalen' (van Persie's gedrag) kende maar dat hij daar nog niks van gemerkt had. Hij schijnt zich prima te gedragen en gemotiveerd te zijn.
..quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vind je het gek, als ik met Bergkamp zou spelen zou ik altijd nederig naar de grond kijken en alles wat hij zegt tot me nemen
't Is BansheeBoy.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:25 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
..!
quote:Van Persie: 'Nog appeltje te schillen met Feyenoord'
Robin van Persie heeft in een interview met De Telegraaf vertelt dat hij nog lang niet vergeten is wat er allemaal gebeurd is in zijn bij bij Feyenoord. "Als de tijd rijp is, nagel ik degenen die mij onrechtvaardig hebben behandeld aan de schandpaal", zegt de huidige aanvaller van het Engelse Arsenal.
De Rotterdammer heeft een moeilijke tijd in De Kuip gehad. Hoewel hij altijd zeer veel talent was, werd hij door de trainer, medespelers en supporters gezien als 'een lastige jongen'. Van Persie wil echter ooit opheldering geven over dit 'vertekende beeld'. "En echt, daar zal iedereen van schrikken", zegt Van Persie.
Momenteel is de Jong Oranje-international in Amsterdam, voor het eerst sinds de rellen bij Jong Ajax tegen Jong Feyenoord. Van Persie zegt die dag nog altijd vers in zijn geheugen te hebben. Vanavond wil hij sportieve wraak nemen. Dan speelt hij met Arsenal in het Amsterdam Tournament tegen de Amsterdammers
bron: voetbalzone
Maar deze keer heeft 'ie wel gelijkquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:18 schreef TC03 het volgende:
[..]
't Is BansheeBoy.
en dat begin ik beetje bij beetje te gelovenquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Arsenal denkt dat ze hem kunnen veranderen
Mij heeft ie vrijdag niet kunnen overtuigen in ieder geval...quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat begin ik beetje bij beetje te geloven
Hij speelde redelijk toen maar zijn handelingssnelheid is nog te laagquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mij heeft ie vrijdag niet kunnen overtuigen in ieder geval...
Wat tackelde volgens mij Obodai 'm heerlijk zeg...quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:57 schreef popolon het volgende:
Och, hij speelde best aarig hoor.
En met lef, kan ik wel waarderen, dat tegen een fluitende arena.
Vrijdag was het een soort van B-Team idd alhoewel die Ne mij wel kon bekoren als proefspeler,Hoyte zakt gruwelijk door de mand vandaag evenals Pennant in dit toernooi,wieberen dusquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Juist daarom, alsof ie zelfs bij zijn (mede) C-ploeggenoten tekort kwam...
MAg best, zolang het fair isquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat tackelde volgens mij Obodai 'm heerlijk zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |