Zelfs een fatsoenlijke stream organiseren lukt ze nietquote:
Die bij de NOS doet het prima...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs een fatsoenlijke stream organiseren lukt ze niet
Ah oké, ik heb ook nergens last van. Maar ik kijk die stream dan ook nietquote:
Dan werkt het altijdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké, ik heb ook nergens last van. Maar ik kijk die stream dan ook niet
Of juist niet, het is maar hoe je het bekijkt.quote:
Je hebt er in ieder geval geen last vanquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of juist niet, het is maar hoe je het bekijkt.
Ik heb nu wel last van keuzestress over wat we vanavond wel gaan kijkenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt er in ieder geval geen last van
Ik ga de slimste kijken...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb nu wel last van keuzestress over wat we vanavond wel gaan kijken
Die had ik laatst al eens gepost.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 17:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Fotoshoot @:superbadeendje & @:DerRabbit
[ twitter ]
Je bent wel fotogeniek...quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had ik laatst al eens gepost.
Ook de foto met jou.![]()
[ afbeelding ]
Dank je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Van Muiswinkel heb nog wel redelijk hoog zitten qua intelligentie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Ferdi Stofmeel, Erik van Muiswinkel en....?
Die doet het goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van Muiswinkel heb nog wel redelijk hoog zitten qua intelligentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |