Ik ben een een oude lul met mijn smaak.quote:
Prima tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 23:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben een een oude lul met mijn smaak.
Als iedereen hetzelfde zou zijn word het ook snel saaiquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Prima tochis alleen maar goed dat we allemaal anders zijn
En ook wel een beetje vreemdquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als iedereen hetzelfde zou zijn word het ook snel saai
Inderdaad, niet iedereen kan even snugger zijn en cultureel, culinair, sportief en literair hoog opgeleid zijnquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
En ook wel een beetje vreemd![]()
Jawel hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, niet iedereen kan even snugger zijn en cultureel, culinair, sportief en literair hoog opgeleid zijn
Gelukkig niet, klinkt behoorlijk tuttig /burgerlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, niet iedereen kan even snugger zijn en cultureel, culinair, sportief en literair hoog opgeleid zijn
Ik moet me dan ook een beetje burgerlijk voordoen tijdens mijn 'normale leven'quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, klinkt behoorlijk tuttig /burgerlijk![]()
Daar kan ik dan totaal niet over meepratenquote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet me dan ook een beetje burgerlijk voordoen tijdens mijn 'normale leven'
Het zijn net van die mallcopsquote:
Ja, ik had een heel verhaal erbij, maar laat maar. Hun ding.quote:
Vechten?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:03 schreef FreshFruit het volgende:
Een heel verhaal ,sure you did.....
Heb ik weer gemist dan.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 00:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ja, ik had een heel verhaal erbij, maar laat maar. Hun ding.
Zo spannend was het niet, maar teksten weghalen is een beetje triest.quote:
Je lijkt Wopke wel.quote:
Zo knap ben ik niet, wel enorme ballen.quote:
Waren jullie stout?quote:Op woensdag 24 augustus 2022 01:09 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Zo spannend was het niet, maar teksten weghalen is een beetje triest.
Ik ben alleen, ik weet niet met hoeveel mensen jij hier zit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |