abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 september 2022 @ 16:23:01 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205960987
Ik moest heel hard lachen om Feyyaz z'n alpha mannetje suitspraak :')
De eerste keer dat ik met Deveny mee kon leven ook en we op1 lijn zaten.

Wat een ontzettend sneu figuur zeg.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_205962039
Married at First Sight, had beter als subtitel 'Trekken aan een dood paard' kunnen heten. Die zelfbenoemde 'experts' blijven maar die koppels pushen om niet te snel de handdoek in de ring te gooien zoals bij Mark en Yvette. En Eveline is gewoon een eng wijf waar alle red flags verschijnen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_205963218
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik moest heel hard lachen om Feyyaz z'n alpha mannetje suitspraak :')
De eerste keer dat ik met Deveny mee kon leven ook en we op1 lijn zaten.

Wat een ontzettend sneu figuur zeg.
Ik snap wel dat Feyyaz en Deveny gematcht zijn, beiden even giftig.
pi_205963479
My takes:

Deveny & Feyyaz - Compleet kansloos. Enige reden dat ze er beide nog in zitten is vanwege de juice en sensatie.
Anita & Alwin - Mogelijk zit hier nog iets in. Ze lijken wel iets meer naar elkaar te groeien.
Evelien & Brian - Compleet kansloos. Ze heeft al snel aangegeven zich niet fysiek aangetrokken te voelen naar hem en is aan het azen op Mark. Enige reden dat ze er nog in zitten is omdat Brian een respectvolle en nette jongen is.
Laury & Toychyro - Perfecte koppel en imo de enige goede match.
Yvette & Mark - Kansloos. Vanaf het begin al teveel gebeurd om de band nog te herstellen.
Roxy & Jesse - Mwa. Oppervlakkig en veel op lust heb ik het idee. Niet echt diepgang in deze huwelijk.
-
  dinsdag 13 september 2022 @ 23:30:47 #130
389558 britneycheers
It's Britney Bitch
pi_205967582
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 13:36 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Haha, ik heb dit net dus ook gescreenshot om hier te plaatsen
🤣

Edit: Ik ben er trouwens van overtuigd dat dit Feyyaz is. Zelfde manier van praten. Valt in zijn vier tweets alle drie de mensen aan die hem op zijn gedrag hebben aangesproken: Rizwan, Deveny en Yvette.

Dingen als Yvette haar uiterlijk en Denevy haar vrijgezel zijn aanvallen.
Het is eigenlijk ook wel verdacht dat Rizwan alleen op deze tweet reageert en niet op andere.

Zal best eens Fayaz kunnen zijn.

Kinderachtig zeg :')
If you're easy to get, you are probably easy to forget.
  woensdag 14 september 2022 @ 08:02:08 #131
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205968599
Uitzending van 13-9 was briljant.
Evelien wow
  woensdag 14 september 2022 @ 09:06:02 #132
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205968913
Die jankerige zeurderige zeiktoon van Evelien d'r stem is volgens mij helemaal zoals het mens zelf ook is. Ach en wee ik heb het ook lastig hoor! :{ Dodelijk vermoeiend. Brian, get out!
L'Amour menaçant:
pi_205969051
Jammer dat die appjes niet echt in beeld werden gebracht, ben wel benieuwd naar die gesprekken
  Miss 200.000.000! woensdag 14 september 2022 @ 10:01:33 #134
367000 roos94
pi_205969450
Mensen die bevriend willen blijven met hun ex, rood vlaggetje

Ook in deze serie verbaast het mij weer hoeveel er wordt gezopen

Laury en Toychyro gaat denk ik niet werken teveel verschillende denkwijzen.
pi_205970166
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 19:55 schreef SteelDogg het volgende:
My takes:

Deveny & Feyyaz - Compleet kansloos. Enige reden dat ze er beide nog in zitten is vanwege de juice en sensatie.
Anita & Alwin - Mogelijk zit hier nog iets in. Ze lijken wel iets meer naar elkaar te groeien.
Evelien & Brian - Compleet kansloos. Ze heeft al snel aangegeven zich niet fysiek aangetrokken te voelen naar hem en is aan het azen op Mark. Enige reden dat ze er nog in zitten is omdat Brian een respectvolle en nette jongen is.
Laury & Toychyro - Perfecte koppel en imo de enige goede match.
Yvette & Mark - Kansloos. Vanaf het begin al teveel gebeurd om de band nog te herstellen.
Roxy & Jesse - Mwa. Oppervlakkig en veel op lust heb ik het idee. Niet echt diepgang in deze huwelijk.
Na de aflevering van vandaag twijfels of de relatie tussen Laury & Toychyro stand gaat houden. Idd verschillende denkwijzen.
-
pi_205973577
Laury & Toychyro zijn kansloos. Leken het goed te gaan doen, maar zie toch wat struikelblokken. Misschien verlaten ze het programma samen aan het eind, maar denk niet dat dit daarna nog stand gaat houden...
Deveny weer tenenkrommend vandaag in de aflevering, wat een 'Karen' is dat met haar lasbril op en haar slechte Engelse en totaal verkeerde uitspraak met die oneliners van haar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_205973594
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:01 schreef roos94 het volgende:
Mensen die bevriend willen blijven met hun ex, rood vlaggetje

Ook in deze serie verbaast het mij weer hoeveel er wordt gezopen

Laury en Toychyro gaat denk ik niet werken teveel verschillende denkwijzen.
Voor mij rood vlaggetje dat je partner niet contact mag hebben met diens ex. Tenzij je vechtend uit elkaar bent gegaan zie ik geen reden om elkaar volledig te negeren.
Hotapnyc
pi_205973651
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 23:38 schreef Vuvuzelala het volgende:

[..]
Zelfs bij het "droom" koppel heb ik m'n twijfels.. Toych... is wel een beetje moeilijk, en zij is ook wat koppig + dat vegan verhaal. Ik zie dat na een ruzie/discussie wel omslaan.
Ik ben bang dat je toch gelijk hebt wat betreft dit koppel. En dan vind ik Toychiro de koppige van de twee. Na per se geen kerstboom o.a. Nu ook per se geen contact met je exen. Hij is ene beetje controlerend wat dat betreft, jammer.

Als ik Laury was zou dit dan toch wel de druppel/afknapper zijn.
Hotapnyc
pi_205974088
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 13:36 schreef Cirilico het volgende:

[..]

... Ik ben er trouwens van overtuigd dat dit Feyyaz is...
Feyyaz tweet door:

twitter
twitter

En natuurlijk kon na de aflevering van vandaag een aanval op de vriendin van Deveny niet uitblijven:

twitter

[ Bericht 24% gewijzigd door Cirilico op 14-09-2022 16:24:44 ]
Hotapnyc
  woensdag 14 september 2022 @ 16:22:05 #140
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205974132
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:19 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Feyyaz tweet door
[ twitter ][ twitter ]
Het is echt 1 groot pseudo-alpha kleutertje. Zo'n irritant onvolwassen vechtersbaasje, die zichzelf heel wat meent.
Had beter met ex on the beach mee kunnen doen.
Neanderthealer.
L'Amour menaçant:
pi_205974234
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Het is echt 1 groot pseudo-alpha kleutertje. Zo'n irritant onvolwassen vechtersbaasje, die zichzelf heel wat meent.
Had beter met ex on the beach mee kunnen doen.
Neanderthealer.
Inderdaad. Maar ja dat is de mentaliteit waar je mee opgroeit in bepaalde jongerenculturen. Gelukkig ben ik anders eruit gekomen.

Heb trouwens nog ene andere tweet toegevoegd aan m'n vorige reactie
Hotapnyc
pi_205974705
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:19 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Feyyaz tweet door:

[ twitter ][ twitter ]

En natuurlijk kon na de aflevering van vandaag een aanval op de vriendin van Deveny niet uitblijven:

[ twitter ]
Wow, wat enorm triest _O-

Wat een debieltje
pi_205975091
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 15:33 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik ben bang dat je toch gelijk hebt wat betreft dit koppel. En dan vind ik Toychiro de koppige van de twee. Na per se geen kerstboom o.a. Nu ook per se geen contact met je exen. Hij is ene beetje controlerend wat dat betreft, jammer.

Als ik Laury was zou dit dan toch wel de druppel/afknapper zijn.
De verschillen zijn wel groot ja. Ze (of Toychiro?) doen er ook wel moeilijk over.
Net als het vegetarische “gedoe”.

Ik ben 36 jaar met mijn man. Ik at al vegetarisch toen ik hem leerde kennen. Hij niet.
Is werkelijk in 36 jaar geen probleem geweest :?
pi_205981913
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 09:06 schreef Ang3l het volgende:
Die jankerige zeurderige zeiktoon van Evelien d'r stem is volgens mij helemaal zoals het mens zelf ook is. Ach en wee ik heb het ook lastig hoor! :{ Dodelijk vermoeiend. Brian, get out!
Ik kwam om dit te posten, wat een ongelofelijk zeikstem idd :r
pi_205981933
Dat stemmetje van Mark krijg ik ook de kriebels van. Wil geen vent met een hogere stem dan ik :')
  donderdag 15 september 2022 @ 11:11:02 #146
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_205982989
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 09:37 schreef Magica het volgende:
Dat stemmetje van Mark krijg ik ook de kriebels van. Wil geen vent met een hogere stem dan ik :')
Heel bibberig ook. Als ik die als ondernemer tegenover me zou hebben zitten zou ik t niet vertrouwen. :D
L'Amour menaçant:
pi_205983080
Hoe is dit nieuwe seizoen? ik heb het nog niet gekeken terwijl ik het oude format altijd trouw volgde :)
pi_205985025
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 11:17 schreef verbijstering het volgende:
Hoe is dit nieuwe seizoen? ik heb het nog niet gekeken terwijl ik het oude format altijd trouw volgde :)
Veel sensatie van het niveau Temptation Island.
Hotapnyc
pi_206035786
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 11:17 schreef verbijstering het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk, maar heb nog nooit eerder gekeken 😬
pi_206036800
Wat een vreemde sfeer in deze show. Met name Mark die ooit een match had met Evelien, maar die elkaar verder nooit gezien hebben, en dat dat de hele groep beheerst en Evelien zelfs overstuur maakt, keer op keer.

Mark moest ik aan wennen, maar hoe vaker ik hem zie hoe prettiger ik hem vind, ook om te zien. Outfit met witte coltrui was perfect, de emo kant vind ik niet zo.

Verder lopen er wat draken rond zoals Jesse, Alwin, Yvette, Anita en die 4 jaar oudere die al exit is.
Anita, zo dodelijk saai en onzeker, die vervelende angstige blik in haar ogen en lichaamshouding en toch onbetrouwbaar als wat.

Laury vind ik zo lief qua gezicht en stem, misschien is ze het niet, maar voor nu zo snoezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')